Parisuhteessa olevan flirttailu muiden kanssa
Olen jo ollut pitkään suhteessa miehen kanssa. Elämäntilanteemme on vienyt meitä erilleen jo kauan ja nyt olen alkanut huomaamaan, että flirttailen erään miehen kanssa melko paljonkin. Hän on sinkku ja on flirttaillut takaisin, vähän jotain ehdotellutkin, minkä olen torpannut. Mieheni tietää, että juttelen tämän toisen miehen kanssa, mutta ei tiedä mitä puhumme. Toinen mies on vanha tuttuni ja tietää, että 90% asioista joita hänelle sanon, on sanottu vitsillä eikä ole tarkoitus toteuttaa. Jos mies nyt lukisi viestiketjumme, hän ei tätä ymmärtäisi ja varmasti suuttuisi ja loukkaantuisi.
Lähinnä nyt haluaisin herättää keskustelua, onko ok flirttailla muiden kanssa, kun mitään aikomusta tapaamiseen tai pettämiseen ei ole?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsailussa on totta toinen puoli. Ota ap toiseen mieheen etäisyyttä. Se on hauskaa oman aikaa, mutta mitä siitä oikeasti tulisi?
Se on totta, että jos eroaisin, varmasti tapaisin tämän flirttailukaverini kanssa. Ja tiedän tekeväni väärin, mutta kuitenkin siitä saatu hyvä mieli on niin huumaavaa tasaisen tylsässä harmaassa arjessa. En ole ylpeä itsestäni, mutta jos tämä saa minut kotona ollessa pitkäpinnaisemmaksi ja iloisemmaksi, eikö suhde voi sen takia paremmin kun en tiuski miehelle.
ApKannattaa ehdottaa miehelle Tinderin avaamista. Jos suhde on kerran arkipäiväistynyt molemmille hänkin tarvinnee "piristystä".
Olen tätäkin miehelle ehdottanut, ei käynyt sekään. Kai pelkää ettei saisi yhtään matchia.
Ap
Et ilmeisesti tiedä mitä tinder on tavalliselle miehelle. Anteeksi että oletan että miehesi on tavallinen. Jos saisikin mätsin niin se ei tarkoita että saisi pesää. Kaukana siitä kun taas nainen saa milloin tahansa sex tinderistä jos vain haluaa.
Mä olen muka ok näköinen ja osaan jutella ja jopa flirttailla. Silti en alkaisi leijumaan että olisi menestystä naisten kaatamisessa. Enkä kyllä sellaista halua. Mulla on sairas tapa olla mielummin yhden kanssa. Hullua kun tiedän että naista haluttaa vain aluksi. Pisimmillään sitä aitoa kunnon halua on kestänyt 2,5-3 vuotta. Eikö se ole aika kauan naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsailussa on totta toinen puoli. Ota ap toiseen mieheen etäisyyttä. Se on hauskaa oman aikaa, mutta mitä siitä oikeasti tulisi?
Se on totta, että jos eroaisin, varmasti tapaisin tämän flirttailukaverini kanssa. Ja tiedän tekeväni väärin, mutta kuitenkin siitä saatu hyvä mieli on niin huumaavaa tasaisen tylsässä harmaassa arjessa. En ole ylpeä itsestäni, mutta jos tämä saa minut kotona ollessa pitkäpinnaisemmaksi ja iloisemmaksi, eikö suhde voi sen takia paremmin kun en tiuski miehelle.
ApKannattaa ehdottaa miehelle Tinderin avaamista. Jos suhde on kerran arkipäiväistynyt molemmille hänkin tarvinnee "piristystä".
Olen tätäkin miehelle ehdottanut, ei käynyt sekään. Kai pelkää ettei saisi yhtään matchia.
ApEt ilmeisesti tiedä mitä tinder on tavalliselle miehelle. Anteeksi että oletan että miehesi on tavallinen. Jos saisikin mätsin niin se ei tarkoita että saisi pesää. Kaukana siitä kun taas nainen saa milloin tahansa sex tinderistä jos vain haluaa.
Mä olen muka ok näköinen ja osaan jutella ja jopa flirttailla. Silti en alkaisi leijumaan että olisi menestystä naisten kaatamisessa. Enkä kyllä sellaista halua. Mulla on sairas tapa olla mielummin yhden kanssa. Hullua kun tiedän että naista haluttaa vain aluksi. Pisimmillään sitä aitoa kunnon halua on kestänyt 2,5-3 vuotta. Eikö se ole aika kauan naiselle?
Olen siis ollut nykyisen mieheni kanssa pian 10 vuotta. Ei ole ollut kuin 1 käden sormilla laskettava määrä sänkykumppaneita muutenkaan. Vaikka nyt tekisi mieli jotain uutta, ei sillä ole väliä niin kauan kun en mitään tee. Ja olen siis alle 30v, laske siitä. Itse halusin miestäni noin 4 vuotta mutta kun lapsi tuli kuvioihin, halut kuivahti kasaan. Nyt on taas alkanut halut heräilemään, mutta aina on joku ongelma, joko aikataulut tai halut menee ristiin.
Ap
Olen enemmän sitä mieltä, että jatka toistaiseksi nykyistä kuviota. Jos et petä, vaan sinulla on jotakin pientä flirttiä, niin fine. Sitten kannattaa miettiä isoa kuvaa. Suhteenne näyttää olevan menossa eroa kohti. Haluatko sitä oikeasti vai kannattaisi yrittää löytää miehen kanssa uudelleen yhteys. Lapselle on hyvä, jos olette yhdessä ja eroatte mieluummin myöhemmin, kun hän on sen ikäinen, että pystyy edes jotenkin käsittelemään asian. Teillä ilmeisesti kämppiksinä synkkaa ihan hyvin, joten turha tehdä mitään äkkipikaista ratkaisua.
Miehelle huono diili kun naiselle löytyy heti satoja halukkaita. Miehelle ehkä löytyy joku joka haluaa. Oikein nuorina meillä oli yhden naisen kanssa systeemi että ollaan kun tavataan ja saa soitellakkin. Päädyttiin joksikin aikaa yhteen asumaan. Onneksi erottiin ennenkuin tehtiin lapsi/lapsia. Vaikka se sattui niin ei sellaisen kanssa tule pitkästi toimeen joka haluaa muita. Vähän kyllä häiritsi sekin huomattava määrä mille oli pipariaan jakanut.