Mistä sen koronan saa? T. Ammattivalittaja
Turhaahan mä sitten elän, kun ei ole yhtään mitään ns työtä. Toki mies toivoo, että passaan ilmaiseksi ja autan lapsen etäopiskelussa, mutta se ei ole mun juttuni. Jos kerran mun pienet tulot ja ns työt lopetettaan, niin turhaahan se on elää. Mistä siis korona?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun aloitukset on yleensä ihan fiksuja ja kivoja joten vaikutelmani perusteella sinusta ehdotan sinua hankkimaan koronaviruksen sijasta, 3 lasta joilla saadaan pelastettua Suomen talouspolitiikan sekä maaseutujen autioitumisen. Eläkepommin koronavirus hoitaa tulevien lastesi puolesta joten mitään taakkaa ei heille jää. Nyt vaan sammutat kahdeksi minuutiksi vauva palstan ja huudat ukkosi vällyjen väliin.
Luuletko että kukaan viitsii painaa tuollaista valittajaa?
Kyllä mun ukkoni on viitsinyt mutta nyt olen jo liian vanha lasten tekoon. Ap
Laakson korona-asemalla Helsingissä luulisi tärppäävän.
Korona on kuitenkin edelleen 80-90 %:lla ihmisistä lievä tauti. Todennäköisesti sen saa 40-70% väestöstä. Odottavan aika on pitkä, mutta todennäköisyys nyt puolellasi.
Ihmiselämän jälkeinen kuolleisuus on 100%.
Vierailija kirjoitti:
Korona on kuitenkin edelleen 80-90 %:lla ihmisistä lievä tauti. Todennäköisesti sen saa 40-70% väestöstä. Odottavan aika on pitkä, mutta todennäköisyys nyt puolellasi.
Ihmiselämän jälkeinen kuolleisuus on 100%.
Luulisi sen saavan, kun on ylipainoinen, monta autoimmuunisairautta ja ikäkin sopiva. Ap
Kengänpohjasta sen Koronan saa. Nuole sitä.