Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sen koronan saa? T. Ammattivalittaja

Vierailija
20.03.2020 |

Turhaahan mä sitten elän, kun ei ole yhtään mitään ns työtä. Toki mies toivoo, että passaan ilmaiseksi ja autan lapsen etäopiskelussa, mutta se ei ole mun juttuni. Jos kerran mun pienet tulot ja ns työt lopetettaan, niin turhaahan se on elää. Mistä siis korona?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengänpohjasta sen Koronan saa. Nuole sitä.

Vierailija
22/25 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun aloitukset on yleensä ihan fiksuja ja kivoja joten vaikutelmani perusteella sinusta ehdotan sinua hankkimaan koronaviruksen sijasta, 3 lasta joilla saadaan pelastettua Suomen talouspolitiikan sekä maaseutujen autioitumisen. Eläkepommin koronavirus hoitaa tulevien lastesi puolesta joten mitään taakkaa ei heille jää. Nyt vaan sammutat kahdeksi minuutiksi vauva palstan ja huudat ukkosi vällyjen väliin.

Luuletko että kukaan viitsii painaa tuollaista valittajaa?

Kyllä mun ukkoni on viitsinyt mutta nyt olen jo liian vanha lasten tekoon. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laakson korona-asemalla Helsingissä luulisi tärppäävän. 

Vierailija
24/25 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on kuitenkin edelleen 80-90 %:lla ihmisistä lievä tauti. Todennäköisesti sen saa 40-70% väestöstä. Odottavan aika on pitkä, mutta todennäköisyys nyt puolellasi.

Ihmiselämän jälkeinen kuolleisuus on 100%.

Vierailija
25/25 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona on kuitenkin edelleen 80-90 %:lla ihmisistä lievä tauti. Todennäköisesti sen saa 40-70% väestöstä. Odottavan aika on pitkä, mutta todennäköisyys nyt puolellasi.

Ihmiselämän jälkeinen kuolleisuus on 100%.

Luulisi sen saavan, kun on ylipainoinen, monta autoimmuunisairautta ja ikäkin sopiva. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän