Kamalaa olisi nyt elää yksin
Teille ronkeleille kun ei kelpaa tavallinen ihminen niin onko hauskaa elää nyt kriisissä yksin. Kaksin me olemme vahvempia ja tuetaan toisiamme. Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä.
Kommentit (28)
Voi kun eläisin yksin. Elämäni olisi omissa käsissäni.
Part time lover kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, tämähän on kaikkein parasta! Saa olla rauhassa ja puuhata omia juttujaan, eikä tarvitse ottaa ketään huomioon. Olisi kamalaa olla suljettuna jonkun kanssa sisätiloihin, saati että olisi jotain tenavia vielä tässä sähläämässä. Olen niin onnellinen yksin.
Sä tarvitset niin kovin miehen kosketusta tällä hetkellä. Ihan huutaa tämä viesti sitä.
Minä en ole tuo jolle kirjoitit, mutta voin kyllä sanoa omalta kohdaltani, etten kaipaa miehen kosketusta. En ole pitkän elämäni aikana tavannut miestä, jota olisin pitemmän päälle jaksanut, ne ei osaa mitään ja seksi ei miehen kanssa ole kivaa, himoa on minullakin, mutta miehet ovat surkeita tolloja, eivät löydä klitorista vaikka sen hieroisi niitten nokkaan, ja kesto on kaksi ja puoli sekuntia. Ja sitten kaikki on ohi.
Vain yhtä kaipaan 1,5 vuoden ikäistä pojantytärtäni, jota hoidan paljon, hän on elämäni valo, tuntuu pahalta miettiä miten kauan tämä surkeus jatkuu. Kuolen ikävään.
Vierailija kirjoitti:
Part time lover kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, tämähän on kaikkein parasta! Saa olla rauhassa ja puuhata omia juttujaan, eikä tarvitse ottaa ketään huomioon. Olisi kamalaa olla suljettuna jonkun kanssa sisätiloihin, saati että olisi jotain tenavia vielä tässä sähläämässä. Olen niin onnellinen yksin.
Sä tarvitset niin kovin miehen kosketusta tällä hetkellä. Ihan huutaa tämä viesti sitä.
Minä en ole tuo jolle kirjoitit, mutta voin kyllä sanoa omalta kohdaltani, etten kaipaa miehen kosketusta. En ole pitkän elämäni aikana tavannut miestä, jota olisin pitemmän päälle jaksanut, ne ei osaa mitään ja seksi ei miehen kanssa ole kivaa, himoa on minullakin, mutta miehet ovat surkeita tolloja, eivät löydä klitorista vaikka sen hieroisi niitten nokkaan, ja kesto on kaksi ja puoli sekuntia. Ja sitten kaikki on ohi.
Vain yhtä kaipaan 1,5 vuoden ikäistä pojantytärtäni, jota hoidan paljon, hän on elämäni valo, tuntuu pahalta miettiä miten kauan tämä surkeus jatkuu. Kuolen ikävään.
Noh.. baarista et löydä kilttiä, sensuellia ja urheilullista miestä. Kuulostaa siltä että tarvitset nuoremman miehen kosketusta. Lähikaupassani on vanhempi kaunis kassanainen joka kaipaa nuoremman miehen kosketusta, näen sen tavasta miten hän katsoo ja puhuu minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa miehetkin uskoisi ettei ulkonäöllä ole merkitystä niin minäkin saisin ehkä jonkun.
miehethän nussii orankejakin eli ei jää ulkonäöstä kiinni.
Ja naiset panee koiria, joten ei ulkonäkö merkkaa niille mitään.
dgfg kirjoitti:
Jaa. Mää oon muutenkin aina yksin. JA aina kotona. Corona ei muuttanut mitään. ;)
Sama täällä. Aikuinen lapsi on omillaan.
No nyt kaikki katiskat vesiin. Tinderiin, nettiin, mitä niitä kaikkia on ja alat flirttailemaan oikein urakalla. Ei tarvitse pelätä että joutuu tapaamaan niin voit keksiä itsestäsi vaikka millaisen seksipedon. Siinä sulle sosiaalista yhteyttä ja tekemistä!
Olen onnellinen, että saan olla yksin. Olen elämäni aikana ehtinyt elää lapsiperhearkea ja myös kahden aikuisen arkisen harmaata parisuhdetta. Nyt elän yksin, vaikka tämä ei ollut minun valintani, niin nautin valtavasti elämästäni.
Muistaisit pessä sen lihiksesi edes kerran viikossa ja huolehdi vasta sitten miesten tassuista.