YK:n mukaan Suomi on taas kerran onnellisin maa
Vaikka masennuslääkepillerin nappaakin lähes Eurojackpotin verran eli enemmän kuin tarpeeksi. Joopa joo, suurimmalla osalla menee hyvin, sehän on selvä. YK:lla voi asiasta olla oma mielipiteensä, entäs suomalaisten mielipide? Kerro myös tilanteestasi (esim. työtön, työllinen, tms.)
Kommentit (7)
Mikä maa sitten olisi ja millä perusteilla, jos ei Suomi?
Suomi on siis maailman onnellisin maa, mikä ei tarkoita, että mekään olisimme ainakaan kaikki onnellisia. Se tarkoittaa, että muut ovat vieläkin onnettomampia.
Hämmentävää. Mutta suomalaiset ovat perinteisesti vähään tyytyväisiä ja lauhkeita. Tai ehkä muut maat ovat pahempia paskatunkioita kuin osaamme kuvitellakaan.
Suomessa on paljon asioita, jotka kaipaisivat korjaamista, mutta maailman mittapuulla maamme on mitä parhain paikka asua.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää. Mutta suomalaiset ovat perinteisesti vähään tyytyväisiä ja lauhkeita. Tai ehkä muut maat ovat pahempia paskatunkioita kuin osaamme kuvitellakaan.
Tuo 'lauhekeita' onkin hyvä sana, ei edes tarvi sanoa sitä sanaa jonka sen perään heti kuulee :D
En usko Suomen olevan onnellisin maa, mutta minä olen onnellinen ja ihan tyytyväinen elämääni. Olen opiskelija.