Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YK:n mukaan Suomi on taas kerran onnellisin maa

Vierailija
20.03.2020 |

Vaikka masennuslääkepillerin nappaakin lähes Eurojackpotin verran eli enemmän kuin tarpeeksi. Joopa joo, suurimmalla osalla menee hyvin, sehän on selvä. YK:lla voi asiasta olla oma mielipiteensä, entäs suomalaisten mielipide? Kerro myös tilanteestasi (esim. työtön, työllinen, tms.)

YK:n mukaan Suomi on taas kerran onnellisin maa

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko Suomen olevan onnellisin maa, mutta minä olen onnellinen ja ihan tyytyväinen elämääni. Olen opiskelija.

Vierailija
2/7 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä maa sitten olisi ja millä perusteilla, jos ei Suomi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä läppä.

Vierailija
4/7 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on siis maailman onnellisin maa, mikä ei tarkoita, että mekään olisimme ainakaan kaikki onnellisia. Se tarkoittaa, että muut ovat vieläkin onnettomampia.

Vierailija
5/7 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää. Mutta suomalaiset ovat perinteisesti vähään tyytyväisiä ja lauhkeita. Tai ehkä muut maat ovat pahempia paskatunkioita kuin osaamme kuvitellakaan.

Vierailija
6/7 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon asioita, jotka kaipaisivat korjaamista, mutta maailman mittapuulla maamme on mitä parhain paikka asua.

Vierailija
7/7 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää. Mutta suomalaiset ovat perinteisesti vähään tyytyväisiä ja lauhkeita. Tai ehkä muut maat ovat pahempia paskatunkioita kuin osaamme kuvitellakaan.

Tuo 'lauhekeita' onkin hyvä sana, ei edes tarvi sanoa sitä sanaa jonka sen perään heti kuulee :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi