Voisitko seurustella miehen kanssa, joka jakaa jatkuvalla syötöllä katkeria päivityksiä/meemejä viitaten siihen, että eksänsä petti häntä?
Minulla on tällainen tilanne. Olen tapaillut muutaman kuukauden yhtä ihan mukavaa miestä, mutta häiritsee kyllä nuo jutut mitä postaa facebookissa, useimmiten ihan päivittäin joku sarjakuva, mietelause tms. mikä viittaa naisten petollisuuteen.
Kasvotusten tämä tyyppi on ihan normaali, paitsi humalassa keskustelu kääntyy jotenkin aina eksään. Kadulla menee tietyn rotuinen koira - sillä lum pulla oli samanrotuinen koira, kysyin mitä mieltä on yhdestä leffasta, niin se on perseestä koska se oli sen lum pun lempileffa yms. Heidän erostaan on kuitenkin kohta kaksi vyotta aikaa, joten pääseekö ehkä koskaan irti tuosta katkeruudestaan?
Kommentit (28)
Vielä jos tämän miehen nimi on Tero niin avot.
Mun exä on tehnyt samaa mutta vielä isommassa mittakaavassa hyvinkin julkisesti ja näkyvästi vihjaillen.
Kyllä tosiaan olin aloitteellinen erossa Ja löysin uuden nopeasti - eron jälkeen, mutta suhteessa olin se joka yritti pelastaa liiton vuosien ajan.
Ei jatkoon tuolle ap:n deitille.
Ap, älä tuhlaa aikaasi laastarisuhteessa.
Tyyppi on vielä kiinni eksässään eikä katkeruudesta päätellen ihan helposti tule ylitse pääsemään. Hajotat vaan itsesi antamalla suhteeseen yksipuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies rakastaa eksäänsä edelleen. Unohda.
Tai ei välttämättä rakasta, mutta on luonteeltaan sellainen ihminen joka ottaa kaiken henkilökohtaisena loukkauksena, ja asia kuin asia jää kaivelemaan hampaankoloon vuosikausiksi. Joka tilanteessa täytyy vielä muistuttaa kaikkia, että kuinka huonosti häntä on joskus kohdeltu.
Olen itse tapaillut aikanaan tällaista marttyyriä, ja suhteella ei ollut tulevaisuutta miehen katkeruuden vuoksi.
Ja todennäköisesti ihminen joka ei osaa nähdä itsessään mitään vikaa. Kukaanhan ei tiedä onko exä oikeasti pettänyt vai onko tuo pelkkää mustamaalaamista. Veikkaan jälkimmäistä. Yrittää pilata naisen maineen kun tuli jätetyksi. Kokemusta on!
Mä menin kerran yhden miehen kaa treffeille ja netissä se vaikutti tosi mukavalta, ja musta tuntuikin jo hetken että tästä voisi tulla jotakin suurempaa. No, ensitrefeille kun mentiin, niin meni ehkä 5 minuuttia ja mainitsi exänsä (en nyt enää muista, mihin asia liittyi), mutta tätä jatkuikin sitten koko treffien ajan. Haukkui exäänsä ja tämän äitiänsä, hänessä itsessään ei luonnollisesti ollut mitään vikaa. Kysyin ihan suoraan, että miksi lähdet treffeille kun et selvästikään ole valmis sellaiseen. Ei nähty enää koskaan. Hän lähetti mulle sähköpostiviestin, jossa pyysi anteeksi käytöstään treffeillä. On kuulemma niin vaikea luottaa kehenkään, kun exä petti häntä. No voi voi sanoin minä.
No yleensäkin se, että kutsuu ketä tahansa ihmistä sanalla lump pu on totaalinen ei kiitos mulle. Tai muutenkaan haukkuu nimillä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies rakastaa eksäänsä edelleen. Unohda.
Tai ei välttämättä rakasta, mutta on luonteeltaan sellainen ihminen joka ottaa kaiken henkilökohtaisena loukkauksena, ja asia kuin asia jää kaivelemaan hampaankoloon vuosikausiksi. Joka tilanteessa täytyy vielä muistuttaa kaikkia, että kuinka huonosti häntä on joskus kohdeltu.
Olen itse tapaillut aikanaan tällaista marttyyriä, ja suhteella ei ollut tulevaisuutta miehen katkeruuden vuoksi.
Olen myös käynyt muutaman kerran treffeillä sellaisen miehen kanssa, joka jatkuvasti heitti ihme kommentteja kuinka entinen naisystävä/esimies/työkaveri/opiskelukaveri/opettaja/sukulainen/naapuri jne. oli tehnyt sitä sun tätä, ja hän oli se jota jatkuvasti kohdeltiin väärin. Ihan sama mistä puhuttiin, niin aina piti nostaa esiin joku asia jopa kymmenen vuoden takaa, kuinka kukin oli loukannut. Eihän tuollaista touhua kukaan jaksa katsella, joten sanoin että en näe meillä tulevaisuutta, joten nyt hän kirjoittelee facebookissa pistäviä kommentteja minuun liittyen.