Tuntuuko kenestäkään muusta kuin eläisi painajaisessa?
Kaikki on tapahtunut niin nopeasti, että en vieläkään usko tätä tilannetta todeksi.
Vielä viime viikon alussa elämä oli ihan normaalia, ja nyt ollaan etätöissä, kotikoulussa, neljän seinän sisällä ja kaupungin kadut autioina kuin maailmanlopun jälkeen.
Ihan hullua. Ei tämä voi olla todellista.
Kommentit (44)
Mulla samanlaisia mietteitä. Toisessa hetkessä ajattelen että tää menee ohi, sitten hetken päästä alan pelkäämään että pahentuu.
No tavallaan tuntuu. Nopeaa on meno ollut. Ikävä kyllä uskon että pahinta ei vielä ole nähty. Tämä on kuitenkin täyttä totta jota monen on vaikea prosessoida, ja se on ymmärrettävää. Nyt täytyy vain pysyä lujana ja koittaa selvitä tästä myrskystä.
Tätä se arki nyt on, ja tulevaisuudessa . Toivottavasti nautit nautinnon vuosista ja säästit sukan varteen .
Eipä juuri. Uutisia lukemalla ja keskustelupalstoja lukemalla voisi luulla elävänsä jossain rinnakkaistodellisuudessa.
No pienestä tekin järkytytte. Bouhouuuuuuu ihmiset on kotonaan. XD
Jippii, nyt vasta alkaa meikäläisen tyylinen elämä. Juopottelu yksikseen onkin nyt ihan toivottavaa.
Siltä tuntuu, vaikka olen lukenut ketjua alusta asti.
Tammikuusta asti jotenkin on tiennyt, että tämä tulee tapahtumaan. Ei sitä siltikään halua uskoa. Mieliala vaihtuu pitkin päivää.
Ei. Ihan jees näinkin. Ehtihän tähän pari kuukautta jo asennoitua.
Tuntuu.
Pelkään tota tautia.
Olen polttanut ja luulen et mulle käy huonosti.
Ei tunnu. Oma maailmani meni sijoiltaan silloin 2015 tapahtumista, jäsensin ajatukseni ja nyt tämä on toistaiseksi mennyt ilman järkytystä. On toki kamala tilanne eikä mitään käsitystä, mitä tuleman pitää.
Tuntuu kuin olisin herännyt. Elämä ollut pelkkää tuskaa. Ja nyt kun muukin maailma kokee sitä, niin tunnen kuuluvani tänne yhä enemmän ja enemmän. Osa minusta haluaa nähdä maailman palavan. Olen rikki jollain tapaa, mutta myös samalla aikaa vahvempi kuin koskaan ennen.
Tuntuu.
Todellakin.
Heikot alkavat kohta romahtaa.
Todellakin tuntuu painajaiselta 😨
Kuulun riskiryhmään ja tämä on tosi pelottavaa ja ahdistavaa!
Ei tunnu. Olen jo vuosia tehnyt etätöitä, tilannut ostokseni kotiinkuljetuksella, pitänyt yhteyttä muihin ihmisiin somen kautta ja ulkoillut koirani kanssa. Niin ja asun "nukkumalähiössä" eli ei täällä muutenkaan ole koskaan tapahtunut mitään eikä paljoa vastaantulijoitakaan silloin, kun käyn koiran kanssa ulkona. Mikään elämässäni ei ole muuttunut.
Joo.
Olen kärsinyt masennuksesta ja ahdistuksrsta.
Mutta nyt elämä näyttäytyy korvaamattoman arvokkaana, ja haluan elää.
Nyt kannattaa tutustua tarkkaan termiin NWO. Ja uskovaisille toisaalta rauhoitukseksi, Raamatussakin on kerrottu sen toteutumisesta ennen kaiken loppua. Pahojen asioiden pitää tapahtua ennen kuin kaikki voi päättyä.
Kyllä tuntuu. Sairaalassa olen ollut töissä ja nähnyt miten huonoon kuntoon taudit vie. Ihmiset eivät pelkää koska eivät tiedä mitä saattaa olla tulossa. Toisaalta ihan hyvä niin mutta ottaisivat tosissaan hallituksen määräykset.
Ei tunnu