Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko kenestäkään muusta kuin eläisi painajaisessa?

Vierailija
19.03.2020 |

Kaikki on tapahtunut niin nopeasti, että en vieläkään usko tätä tilannetta todeksi.
Vielä viime viikon alussa elämä oli ihan normaalia, ja nyt ollaan etätöissä, kotikoulussa, neljän seinän sisällä ja kaupungin kadut autioina kuin maailmanlopun jälkeen.

Ihan hullua. Ei tämä voi olla todellista.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu

Vierailija
2/44 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlaisia mietteitä. Toisessa hetkessä ajattelen että tää menee ohi, sitten hetken päästä alan pelkäämään että pahentuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan tuntuu. Nopeaa on meno ollut. Ikävä kyllä uskon että pahinta ei vielä ole nähty. Tämä on kuitenkin täyttä totta jota monen on vaikea prosessoida, ja se on ymmärrettävää. Nyt täytyy vain pysyä lujana ja koittaa selvitä tästä myrskystä.

Vierailija
4/44 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se arki nyt on, ja tulevaisuudessa . Toivottavasti nautit nautinnon vuosista ja säästit sukan varteen .

Vierailija
5/44 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri. Uutisia lukemalla ja keskustelupalstoja lukemalla voisi luulla elävänsä jossain rinnakkaistodellisuudessa.

Vierailija
6/44 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pienestä tekin järkytytte. Bouhouuuuuuu ihmiset on kotonaan. XD

Vierailija
7/44 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii, nyt vasta alkaa meikäläisen tyylinen elämä. Juopottelu yksikseen onkin nyt ihan toivottavaa.

Vierailija
8/44 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä tuntuu, vaikka olen lukenut ketjua alusta asti.

Vierailija
9/44 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuusta asti jotenkin on tiennyt, että tämä tulee tapahtumaan. Ei sitä siltikään halua uskoa. Mieliala vaihtuu pitkin päivää.

Vierailija
10/44 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ihan jees näinkin. Ehtihän tähän pari kuukautta jo asennoitua.

Vierailija
11/44 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu.

Pelkään tota tautia.

Olen polttanut ja luulen et mulle käy huonosti.

Vierailija
12/44 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos matkailijoiden  !

Vierailija
13/44 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu. Oma maailmani meni sijoiltaan silloin 2015 tapahtumista, jäsensin ajatukseni ja nyt tämä on toistaiseksi mennyt ilman järkytystä. On toki kamala tilanne eikä mitään käsitystä, mitä tuleman pitää. 

Vierailija
14/44 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kuin olisin herännyt. Elämä ollut pelkkää tuskaa. Ja nyt kun muukin maailma kokee sitä, niin tunnen kuuluvani tänne yhä enemmän ja enemmän. Osa minusta haluaa nähdä maailman palavan. Olen rikki jollain tapaa, mutta myös samalla aikaa vahvempi kuin koskaan ennen.

Vierailija
15/44 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu.

Todellakin.

Heikot alkavat kohta romahtaa.

Vierailija
16/44 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tuntuu painajaiselta 😨

Kuulun riskiryhmään ja tämä on tosi pelottavaa ja ahdistavaa!

Vierailija
17/44 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu. Olen jo vuosia tehnyt etätöitä, tilannut ostokseni kotiinkuljetuksella, pitänyt yhteyttä muihin ihmisiin somen kautta ja ulkoillut koirani kanssa. Niin ja asun "nukkumalähiössä" eli ei täällä muutenkaan ole koskaan tapahtunut mitään eikä paljoa vastaantulijoitakaan silloin, kun käyn koiran kanssa ulkona. Mikään elämässäni ei ole muuttunut. 

Vierailija
18/44 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Olen kärsinyt masennuksesta ja ahdistuksrsta.

Mutta nyt elämä näyttäytyy korvaamattoman arvokkaana, ja haluan elää.

Vierailija
19/44 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa tutustua tarkkaan termiin NWO. Ja uskovaisille toisaalta rauhoitukseksi, Raamatussakin on kerrottu sen toteutumisesta ennen kaiken loppua. Pahojen asioiden pitää tapahtua ennen kuin kaikki voi päättyä. 

Vierailija
20/44 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu. Sairaalassa olen ollut töissä ja nähnyt miten huonoon kuntoon taudit vie. Ihmiset eivät pelkää koska eivät tiedä mitä saattaa olla tulossa. Toisaalta ihan hyvä niin mutta ottaisivat tosissaan hallituksen määräykset.