Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ENSKAT KESKIVIIKKONA***

28.06.2006 |

Huomenta Enskat!

Täällä yks huonosti nukkunut kaveri, joka on piakkoin lähdössä Helssinkiin humputtelemaan. Eilen käytiin Jumbossa, mutta se oli miehen vaatereissu - olin luvannut, etten edes vilkuile itselleni mitään. Ja tänään lähdenkin siis ihan itsekseni ostoksille ja päivällä tapaan hyvän ystäväni lounaan merkeissä. Mukavaa! :o)

Tässä kuitenkin avaus tälle äivälle ja kurkkaus eilisen pinoon löytyy tuosta: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7658725&p=&mpage=1&tmode=…

Nyt vielä kuppi kahvia naamariin ja sitten asemalle odottelemaan junaa. Taidan muuten käydä siellä Sipun mainitsemassa Sanomatalon lastenvaateliikkeessä katsomassa aleja... Palaan iltasella!

-Amy ja EkaVekara rv 22+6

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkös säkin ollut rautakuurilla? Miten sun masu on kestänyt sitä? Mä oon nyt syönyt joka päivä yhden kapselin kaks viikkoa, ja vatsaa on alkanut korventaa ihan armottomasti! :( Huomisaamuna ajattelin jättää koko napin välistä, kun ei tätä oloa kestä. Vatsa ei ole sekaisin, mutta sitä vain kivistää... Miten teillä muilla rautakuurilaisilla? Onko mitään vinkkejä, mitä kannattaisi syödä/ei kannattaisi syödä samalla kun syö rautaa?

Nyt taidan mennä koisaamaan, joten enpäs jaksa nyt muuta kirjoitella. Huomiseen Enskat!

-Q- ja -q- 32+2

Vierailija
22/22 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan tästä nyt pinon viimenen viesti:)

Larsku: meillä oli ennen 6 maakilpparia, kerran ne karkas ulkoaitauksesta..muut kömpi illalla takas aitaukseen mutta yks hävis ja oli kateissa 3päivää..mä jo itkin ettei sitä enää löydy mutta konna olikin ihan siinä aitauksen vieressä etupää mulla alle kaivautuneena..etsittiin hullun lailla mutta ei ees tajuttu niin läheltä kattoa! Oli kai illan viiletessä siihen kaivanu nukkumapaikan..eli kannattaa kattoa ihan siitä lähiympäristöstä. Toivotaan parasta!

Miesten töistä oli ollu puhetta, meillä miehen kesäloma loppui juhannukseen ja nyt mies onki sitte tehny 16tuntista päivää..klo 14-06:(

Eipä siinä paljon ehdi nähdä kun mies nukkuu tietysti sen vajaan 8 tuntia mitä ehtii kotona olla..mutta tarkotus on toki hyvä kun tahtoo noilla ylitöillä saada meidän perheelle vähän ylimääräistä:)

Joo, se sadetakki vois olla hyvä ostos;)

Huomenna neuvola..jee:) puntariin meno kyllä kauhistuttaa,tuun niitä lukemia tänne sit neuvolan jälkeen taivastelemaan;)

Ainiin,kenelläs se oli ollu tosi ankea terkka..mä olin alussa muutenki niin paniikissa tommosten juttujen suhteen että oisin varmaan ollu kans ihan maassa tollasesta..unohda sen puheet!

Kauniita unia enskat!!:)

Queen ja Pulla rv 34+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla