Vappu Marja live - ihmetyttää Marja Hintikan lipsahdus "Kaija Koo työtön, hihihii."
Kuka vaan meistä voi olla työtön seuraavassa hetkessä. Ei tässä vain osaamisesta ole kysymys.
Kommentit (16)
Missä yhteydessä Hintikka sen sanoi? Kaija Koohan oli vieraana Villa Hintikassakin.
Onneksi nuo kikatusautomaatit voi blokata eikä heitä tarvitse katsoa/kuunnella.
En itse tulkinnut tuota ihan samalla tavalla, vaan lähinnä sellaisena päivittelynä, että "Kaija Kooko muka työtön jonkun mielestä..."
Niin kuin ei ole muutoinkaan. Voi olla huonoa tuuria, haastavalla alalla, huono työnantaja, lama, alan alasajo länsimaissa ym ym. Toivottavasti ihmiset osaavat olla empaattisempia työttömille tämän jälkeen.
Miksi Vappu ja Marja istuu ihan vierekkäin, vaikka meitä kaikkia on neuvottu, että 1-2 metriä pitäisi pitää etäisyyttä.
Pidän kyllä molemmista juontajista, enkä halua lietsoa pahaa... Ihmisten arvot, oletukset ja ennakkokäsitykset tässä vaan tulee esiin. Peace and love! AP
Eli osoittivat piilotettua halveksuntaa työttömiä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
En itse tulkinnut tuota ihan samalla tavalla, vaan lähinnä sellaisena päivittelynä, että "Kaija Kooko muka työtön jonkun mielestä..."
Niin kun "työtön" on sellainen joka on ihmisenä ihan pska ja haisee ulosteella, ja työttömät ovat sellaisia, ketkä eivät ole koskaan tehneet mitään muuta kuin räkineet kattoon ja pskantaneet housuunsa.
Eihän kaija nyt sellainen työtön ole. Hän on vaan nyt olematta töissä. Eri asia kuin ne saastaiset työttömät, jotka eivät ole edes ihmisiä.
Katson tuota just tallenteelta ja Linda Lampenius on videoyhteyden päässä. Aivan järkyt " ankkahuulet" Lindalla. Suuret silmälasit tasoittamassa varmaan kontrastia hälventämässä. Huhuh!
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin ei ole muutoinkaan. Voi olla huonoa tuuria, haastavalla alalla, huono työnantaja, lama, alan alasajo länsimaissa ym ym. Toivottavasti ihmiset osaavat olla empaattisempia työttömille tämän jälkeen.
Kaija Koo kuitenkin tienaa varmaan ihan mukavasti teostokorvauksilla, joten siksikin asiantuntematon lipsaus Hintikalta, jois noin sanoi. En katsonut, Hintikka kiintiö täyttyy Villa Hintikan katsomisesta. Sitä katson lähinnä vieraiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Eli osoittivat piilotettua halveksuntaa työttömiä kohtaan?
Jotain tiedostamatonta vahingoniloa kai enemmänkin.
Vappu ja Marja live ohjelman katsoneena tiedän, että
Kaija Koo sanoi itse, että joku hänen tuttunsa oli todennut Kaijan olevan työtön huumorimielessä.
Marja Hintikka vain toisti Kaija Koon sanoman asian.
Huomasikohan kukaan tai oon kattonu jo aiemmin että taitaa pimiän Vapulla olla pulla uunissa.Niin on ruvennut äidillisen näköiseksi ja koko ajan peittelee massua ja kuvakulmatkin on niin ettei maha näy.Milloinkahan julkaisee,jään odottamaan:)
Toki kaikkihan me jossain vaiheessa vähän pyöristytään et voipi olla sitäkin mutta veikkaan muuta.
Mä en kestä enää nykyään näitä hihitteleviä "toimittajia" ja "juontajia". Jos on oikeasti ammattitaitoinen toimittaja tai juontaja, sitä on ilo katsoa ja juttuja lukea. Harvassa on.
Mulle on tullut kiintiö täyteen näitä tv:ssa pyöriviä Marja, Vappu-, Nina Lahtinen ym kälättäjiä. Nykyään en enää katso ko henkilöiden ohjelmia. On ilo nähdä ammattitaitoinen juontaja, toimittaja tms mieluummin kuin näitä.
Marja Hintikka on myös pian työtön, hihi hi..