Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos selviän tästä koronaepidemiasta hengissä, otan loparit ja muutan pois Helsingistä

Vierailija
19.03.2020 |

Niin, siinäpä se. Ei olisi ikinä pitänyt edes muuttaa tänne, muutenkin on alkanut ottamaan päähän jo ennen tätä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseutu on nuorelle naiselle ehdoton turnoff!

Vierailija
2/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Yritän järkätä niin että kotoa voi tehdä töitä ainakin kolme päivää viikossa. Tai jotain. Haluan asua väljemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan entisiä aikoja. Aivan ihanaa, kun tänään oli kirkkaan sininen taivas ja raikas ilma. Ehkä pk-seutu on nykyään niin täynnä, vaikka reunalla asunkin, että jossain muualla olisi mukavampaa. 

Vierailija
4/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas hommaan toisen työn. Haluan maksaa kaikki velat pois, aivan kaikkein eniten tällä hetkellä ahdistaa ajatus pankkien kaatumisesta.

Sen sijaan Helsingistä ja nimenomaan keskustasta mua ei saa siirtymään sivuun kirveelläkään.

Vierailija
5/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä pakko ole ihan landelleböndelle muuttaa, mutta johonkin syrjään tästä Uudeltamaalta, pienempään kaupunkiin.

Vierailija
6/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Muuta vaikka Italiaan. Siellä on kivaa.

Vierailija
7/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tämähän on selvästi Helsingin vika...

Vierailija
8/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä maalla vaan on kovin pitkäpiimäistä, tylsää ja yksinäistä.

Vierailija
9/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tämä suunnitelma valmiina ja jo käytännön toteutusta vailla kun tuli tämä s¤¤tanan aikaansaannos sotkemaan kaiken. En siis ole enää aikoihin voinut hyvin pk-seudulla ja jotenkin olen kokenut etten saa täällä asumisesta muuta kuin ainoastaan kaikki huonot puolet ja vihdoin kun tämä asia kirkastui ja muutto/muutos konkretisoitui teoiksi niin tässäpä sitä ollaankin jumissa nyt.

Muutenkin on ollut oman jaksamisen kanssa vaikeuksia vuosia ja nyt ahdistaa oikein huolella kun vihdoin oli alkamassa "uusi elämä" puhtaalta pöydältä niin nytkö sitten olikin liian myöhäistä?

Vierailija
10/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoja ajatuksia. Ylipäätään kaupungissa asuminen tuntuu juuri nyt huonolta ratkaisulta. Harkitsimme muuttoa jonnekin keskelle-ei-mitään jo aiemmin, nyt tuntuu että jos selviämme, muutamme heti. Ihan sama onko töitä vai ei. 

Vierailija
11/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en selviä koronasta hengissä, otan loparit, ja muutan Kihniöön.

Vierailija
12/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli itse asiassa jo aika pitkälle viety suunnitelma Helsingistä pois muuttamiseksi. Sepä tässä jotenkin ahdistaakin, että oliko liian myöhäistä. Jumissa nyt ainakin varmaan pitkään tässä tilanteessa. 

AP

Vierailija
13/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin Stadista ihan täys-böndelle 10 vuotta sitten.

Maalla mulla ei ole koskaan vielä ole ollut tylsää tai ankeaa. Tylsyyden kokeminen on mun mielestäni tyypillistä nimenomaan tylsille ihmisille.

Nyt tää tuntuu ihan utopialta, saa kokea olevansa turvassa kaikelta maailman pahalta, voi kävellä vapaasti ympäristössään jne. Kaikki maaseutuasumiseen liittyvä hyvä on viime viikkoina oikein korostunut.

Todella suuret tsempit AP:lle, unelmia kohti vaan!

Vierailija
14/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Kuolisin tylsyyteen jossain ankeassa pikkukylässä.

Helsinki on kaunis hiljaisenakin. Käyn joka päivä kävelemässä kaupungilla, kaduilla näkyy muitakin kävelijöitä vaikka ravintolat ovat tyhjillään. Rannat ja puistot ovat yhtä kauniita kuin aina, ja meren tuoksu on raikas.

Ihanaa, että saa asua Helsingissä. Ihmiset ovat niin umpimielisiä ja ilkeitä maalla ja pikkukaupungeissa. Tekemisen puutteessa näkyy myös viina maittavan, ja huumeet.

Vierailija
15/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinki on kaunis hiljaisenakin. Käyn joka päivä kävelemässä kaupungilla, kaduilla näkyy muitakin kävelijöitä vaikka ravintolat ovat tyhjillään. Rannat ja puistot ovat yhtä kauniita kuin aina, ja meren tuoksu on raikas.

Ihanaa, että saa asua Helsingissä. Ihmiset ovat niin umpimielisiä ja ilkeitä maalla ja pikkukaupungeissa. Tekemisen puutteessa näkyy myös viina maittavan, ja huumeet.

Ihanaa tietty jos nautit. :) Itse olen asunut täällä Helsingissä kahteen eri otteeseen muutaman vuoden, sekä muutamassa pienemmässä kaupungissa. Pääasiassa en kyllä allekirjoita tuota että ihmiset olisivat ilkeitä ja umpimielisiä. Päinvastoin, aika sympaattisia ja ihania ihmisiä. :)

AP

Vierailija
16/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas hommaan toisen työn. Haluan maksaa kaikki velat pois, aivan kaikkein eniten tällä hetkellä ahdistaa ajatus pankkien kaatumisesta.

Sen sijaan Helsingistä ja nimenomaan keskustasta mua ei saa siirtymään sivuun kirveelläkään.

Mitä tapahtuu velalle, jos pankki kaatuu?

Vierailija
17/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on jos ruttunaamaiset juntit lähtevät pois. Kaupunki vaan paranee entisestään, eikä tule ruttunaamoja ikävä :D

Vierailija
18/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä yritin vähän aikaa asua maalla mutta ei sieltä saanut kavereita ja tekemistä oli vähän. Ihmiset oli tympeämpiä kuin stadissa.

Palasin takaisin. Helsingissä on ihan omanlainen hohto.

Vierailija
19/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Turkuun, Anneli!

Vierailija
20/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu velalle, jos pankki kaatuu?

Velka menee perintään heti. Eli asunto on myytävä hinnalla millä hyvänsä, vaikkapa puolen miljoonan asunto sadalla tonnilla. 

Niin tapahtui paljon 90-luvulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän