Miten lyhyt mies saisi naisen?
Tuntuu se kun olevan naisille usein kynnysykysymys vaikka muuten olisi mukava ja näin. Tinderissä usein kerrotaan pituus ikään kuin vihjeenä että älä vaivaudu jos olet tätä lyhyempi. Miksi? Entä miten lyhyt mies saisi naisen?
Kommentit (95)
ihan turha yleistää että naiset haluavat aina pidemmän miehen. minä olen 170 cm ja mieheni on 166 cm. ei minua haittaa olla pidempi, olemme onnellisesti naimisissa jo vuoden ja kokonaisuudessaan kaksi ja puoli vuotta yhdessä.
jos miehellä on sellainen asenne että ei kukaan minua halua, niin kyllä sen naisetkin heti huomaa ja on kaikista isoin turn off ja menee heti kiinnostus. jos lyhyt mies haluaa löytää naisen niin kannattaa kammeta ylös sieltä itsesäälistä ja alkaa käyttäytyä kuin kypsä ja itsevarma aikuinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia minulle kuitenkin on aina ollut että mies on pidempi kuin minä edes vähänkin.Tunnen itseni hujopiksi jos ei olisi tai kirahviksi .Itse olen 168 cm.
Tässä on kristallisoitu miten 99,99% naisia tän asian kokee. Ja "edes vähän" = vähintään 10 cm koska ne korkokengät.
Vierailija kirjoitti:
ihan turha yleistää että naiset haluavat aina pidemmän miehen. minä olen 170 cm ja mieheni on 166 cm. ei minua haittaa olla pidempi, olemme onnellisesti naimisissa jo vuoden ja kokonaisuudessaan kaksi ja puoli vuotta yhdessä.
jos miehellä on sellainen asenne että ei kukaan minua halua, niin kyllä sen naisetkin heti huomaa ja on kaikista isoin turn off ja menee heti kiinnostus. jos lyhyt mies haluaa löytää naisen niin kannattaa kammeta ylös sieltä itsesäälistä ja alkaa käyttäytyä kuin kypsä ja itsevarma aikuinen mies.
Tämä viimeinen lause. Lyhin tuntemani mies on lisäksi rumimpia miehiä ympyröissäni, mutta se ei ole estänyt häntä pariutumasta ja lisääntymästä. Tavallinen keskiluokkainen perheenisä joten rahallakaan ei voi menestystä selittää, kun sitä sitten seuraavaksi tarjotaan. Kaveri on normaalin itsevarma ja huumorintajuinen, sosiaalinen tyyppi. Annas kun arvaan niin te lyhyyttänne valittavat miehet olette yksinäisiä ja eristäytyneitä mutta ette osaa laskea 1+1.
Vierailija kirjoitti:
Turha täällä on tätäkin asiaa vatvoa. Lyhyt mies ei voi mitään muuta kuin tehdä parhaansa, että pääsisi jututtamaan tosielämässä mahdollisimman montaa itseään vähintään 10cm lyhyempää naista. Jos esim. olet 170 cm mies, et koskaan lähesty yli 160 pitkää naista, missään. Hyväksy tämä tosiasia ja elämänlaatusi paranee.
Jos sellainen satumainen ihme tapahtuu että tuota pidempi nainen itse lähestyy sinua, anna toki mennä, mutta varaudu ongelmiin naisen pään sisällä.
Tämä lyhyen miehen kokemuksella 40+v
Ja joo, on ollut myös itseäni pidempiä puolisoita. Se pituusero oli aina jollain tasolla ongelma, mutta vain sille naiselle. Ei koskaan mulle itselleni.
Tietysti lyhytkin mies saa lähestyä ihan minkä pituista naista haluaa. Paras pohja mahdolliselle suhteelle syhtyy, kun lähestyy sitä kenet kokee puoleensavetäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkä ap. on?
Mä olen ollut suhteessa 166-172cm miesten kanssa. Olen 163cm. Ei kaikki naiset välitä pitkistä miehistä. Pituus ei ole olennainen asia parisuhteessa.
Eli miehet ovat olleet sinua pidempiä.
Itse olen 168 ja olin treffeillä n. 162cm mittaisen miehen kanssa. Tunsin itseni todella isoksi, kun lisäksi korkoakin oli vähän. Tunne oli epämiellyttävä, eihän siitä mitään tullut =(
Onko se niin kamalaa ja hirveää jos kokee itsensä miehen rinnalla miehen rinnalla miestä kookkaammaksi? - Vai onko tämä näitä ns. tasa-arvon sokeita pisteitä. - Sukupuolten tasa-arvo on kivaa kunhan vain itse saa (naisena) olla "heikko" e. se, jota tuetaan ja jolla on oikeus tukeutua muihin; tai ainakin siihen yhteen ja erityiseen...
Toki kommentissasi oli jotain myös joain positiivista. - Tämä myönteinen seikka oli, että käsittääkseni kirjoitt ennen kaikkea lähinnä omista tuneistasi. (vaikka toki kun kirjoitit, että tunne oli... jättää mahd. eä jollain muullakins aatoi olla sama tunne).
Sillä vaikka asiaa ei tavata myöntää -ei aina edes itselle- niin myös kultuurimme luo paineita siitä mitä meidän oletetaan ja uskotaan tuntuvan hyvälätä ja vaikuttavan miellytävältä.
Edelleen on vähän sankari kertomuksia, joissa urhea ja vahva nainen tasitelee ja raivaa tieltään esteitä valloittaakseen itselleen unelmiensa miehen. -Mieluummin vahva ja itenäinen nainen viettää kulutusjuhlaa ystävättäriensä kanssa ja haaveilee siitä omasta kihostaan. - - Jos nyt ylipäätään haluaa ketään miestä pidemmäksi aikaa rinnalleen.
Mä olen 158 cm. Exät on väliltä 182-192 cm, keskipituisesta pitkään siis. Nykyinen mies on 170 cm ja oikein passeli. Se, mitä joku sanoi lyhyempien miesten kropista, on mun kokemuksen mukaan totta. Nykyisellä on aivan fantastinen vartalo sopusuihtaisine lihaksineen.
Mulla ei ole ikinä ollut minkäänlaista pituusrajaa miehelle, mutta kokemuksieni perusteella useilla lyhyillä miehillä on jokin kummallinen tarve kompensoida (heidän mielestään) puuttuvia senttejä raivostuttavalla äijäilyllä ja itsensäkorostamisella. Mun mies ei ole koskaan tehnyt lyhyydestään minkäänlaista numeroa eikä tunnu itse edes noteeraavan koko asiaa, on vain oma tavallisen itsevarma itsensä.
Voisin kuvitella olevani itseäni lyhyemmän miehen kanssa, kunhan hän itse ei tekisi asiasta numeroa ja rakentaisi koko itsetuntoaan, tai sen puutetta, lyhyyden ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 158 cm, voisin kuvitella olevani itseäni lyhyemmän miehen kanssa.
Jotain yritystä näihin provoihin, jookos? Kukaan nainen ei katsoisikaan miestä, joka on alle 158 cm..
On olemassa myös meitä pitkiä naisia, jotka ilmoittavat pituutensa tinderissä sen vuoksi etteivät säikytä miehiä livetreffeillä. Olen seurustellut vain itseäni lyhyempien miesten kanssa, mutta on kamalaa joutua treffeille joissa mies häpeää minun pituuttani. Kuvistahan se selviää muutenkin, eikä 180cm ole edes mitenkään friikki -pituuksien joukossa.
Ehdotus teille lyhyet miehet. Laittakaa sosiaalistumiseenne yhtä paljon aikaa ja energiaa ja päättäväisyyttä kuin NHL-kiekkoilijat - joista katkerina jauhatte - laittavat uraansa ja jääkiekkoon. Jo on ihme jos ei rupea tulemaan tulosta muutaman vuoden sisään.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotus teille lyhyet miehet. Laittakaa sosiaalistumiseenne yhtä paljon aikaa ja energiaa ja päättäväisyyttä kuin NHL-kiekkoilijat - joista katkerina jauhatte - laittavat uraansa ja jääkiekkoon. Jo on ihme jos ei rupea tulemaan tulosta muutaman vuoden sisään.
Olipa taas niin huomaavainen ja kannusava kommentti. - Varmaan pitäisi samalla kasvattaa oma varallisuutensa, vähinään miljoonaluokkaan.... Niin .Tulipa taas selväksi, että lyhyenä miehenä sinun uskotaan olevan auttamatta katkera, tai omaan itseriitoisuuteesi sulkeutunu, antisosiaalinen urvevlo, joöle vain itselle on enää hämmennys kun ei ole kumppania rinnalla. -- Kyllä kaikki muut tietävä että sellainen saataisi kyllä olla, jos olisi vähintään kiitettävää tasoa oleva supliikki ja huomattava varallisuus. Ja, kuinka lyhyytesi rajaa sinut auttamatta ulos, jos luulet olevasi kumppaniainesta omana itsenäsi, mahd keksituloisena ja suunnilleen tavanomaisen supliikin omaavana miehenä. - Jos olet työtön niin ieävtät, että sirkuksesta ehkä saattaisi löytyä paikka, vaikka ei ehkä sittenkääm kun hei! Eihän 165 centtinen mies oikeasti oo lyhyt, - Kysykää vaikka om Cruiselta ja jo vuosia on ollut nainen hänen rinnallaan.. Kyllä jokainen lyhyempi mies voisi olla kuin Tom Cruise ja saada itselleen kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Oon ite 155 cm nainen ja oon aina viehättynyt lyhyehköistä miehistä. Mulle sellainen 170 cm on ihan passeli, aviomies on 172 cm.
Mutta sinulle tuo mies ei ole lyhyt, sillä itse olet niin lyhyt. Eri asia 170cm tai 180 cm naiselle.
Kerroin pituuteni profiilissa ja tapailen itseäni lyhyempää miestä. Suosin aasialaisia miehiä, jotka ovat usein minua lyhyempiä, joten en halua että järkyttyisi pituudestani (174cm). Olen muutenkin ujo, niin tuntuisi kiusalliselta jos huomaisi, että toinen on järkyttynyt/pettynyt. Muuten olen söpö ja lapsenkasvoinen, niin aasialaiset miehet tykkäävät. Ja kasvoistani voisi saada vaikutelman, että olen lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ite 155 cm nainen ja oon aina viehättynyt lyhyehköistä miehistä. Mulle sellainen 170 cm on ihan passeli, aviomies on 172 cm.
Mutta sinulle tuo mies ei ole lyhyt, sillä itse olet niin lyhyt. Eri asia 170cm tai 180 cm naiselle.
Olen vähän alta 170 enkä koe miestä lyhyeksi, vaikka olisi itseni mittainen. Varsinkaan liian lyhyeksi. Tällöin en yleensä edes kiinnitä pituuteen sen suuremmin huomiota. Jos mies on, sanotaanko +5cm lyhyempi, ehkä silloin saattaisin kokea pituuseron häritseväksi. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Tinder ei toimi unohda Tinder. Hus oikeaan elämään.
Miten herran vuonna 2020 pystyy pariutumaan ilman sosiaalisia medioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sinun 160 cm mies pitää saada juuri se 180 cm nainen? Miksi ei 155 cm kelpaa?
Eipä minulle ole miehen pituudella merkitystä. Olen tosin itsekin suht pätkä 162 cm. Pitää olla pilkettä silmäkulmassa, elämäniloa, käytöstavat ja sitä kipinää. Pituudella siinä mitään merkitystä (paitsi munan koko merkitsee). Nykyinen mies on alle 170 cm, mutta minua hieman pidempi. Eikä haittaisi vaikka hän olisi 155 cm pitkä.
Korkokenkiäkin käytän kun yhdessä ulkona käydään. 528
No minä sain niin että menin kysymään etttä voitaisko joskus nähdä ihan kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Tinder ei toimi unohda Tinder. Hus oikeaan elämään.
Miten herran vuonna 2020 pystyy pariutumaan ilman sosiaalisia medioita?
Niin kuin viimeiset 100 000+ vuotta on pariuduttu. Juttelemalla lajitovereiden kanssa. Jos on joku epäedullinen tai rajoittava ominaisuus, sit pitää tutustua suurempaan määrään ihmisiä ja lisätä sosiaalista elämää. Vähän on sellainen kutina että palstan lyhyet miehet lisää vain vauvapalstailua ja eristyäytymistä ja se ei kuulkaa toimi vaikka sitä lisäisi 1000%.
Turha täällä on tätäkin asiaa vatvoa. Lyhyt mies ei voi mitään muuta kuin tehdä parhaansa, että pääsisi jututtamaan tosielämässä mahdollisimman montaa itseään vähintään 10cm lyhyempää naista. Jos esim. olet 170 cm mies, et koskaan lähesty yli 160 pitkää naista, missään. Hyväksy tämä tosiasia ja elämänlaatusi paranee.
Jos sellainen satumainen ihme tapahtuu että tuota pidempi nainen itse lähestyy sinua, anna toki mennä, mutta varaudu ongelmiin naisen pään sisällä.
Tämä lyhyen miehen kokemuksella 40+v
Ja joo, on ollut myös itseäni pidempiä puolisoita. Se pituusero oli aina jollain tasolla ongelma, mutta vain sille naiselle. Ei koskaan mulle itselleni.