Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lyhyt mies saisi naisen?

lyhytmies.
19.03.2020 |

Tuntuu se kun olevan naisille usein kynnysykysymys vaikka muuten olisi mukava ja näin. Tinderissä usein kerrotaan pituus ikään kuin vihjeenä että älä vaivaudu jos olet tätä lyhyempi. Miksi? Entä miten lyhyt mies saisi naisen?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kukaan lyhyt mies ei ole koskaan missään "saanut "naista. Eikä tule saamaankaan. Tämä on fakta.

Vierailija
22/95 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on, ettei mies saa olla mikään rimpula. Mitä iloa sellaisesta olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemällä seisomaan pullean lompakkonsa päälle.

Vierailija
24/95 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Hanki hyvä ammatti ja paljon omaisuutta. Tom Cruise on pätkä ja hänellä naisia riittää. Kylmä totuus.

Vierailija
25/95 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ite 155 cm nainen ja oon aina viehättynyt lyhyehköistä miehistä. Mulle sellainen 170 cm on ihan passeli, aviomies on 172 cm.

Entä olisiko kelpuuttanut 140 cm miehen?  - Niinpä. Ymmärrrän tavallaan, että 155 cm nainen haluaa itseään pidemmän kumppanin mutta samanlainen toive on usein sillä 180 cm (tai what ever) naisella, vaan miksi? 

Miksikö ymmärrän 155 cenisen naisen toivetta pidemmäsä kumppanista, ainakin hetken paremmin kuin vaikka sen 170 centtisen naisen. -

Koska otaksun, että 155cm nainen tietää jo, kuinka lyhyempänä saa huomata monen laisa ennakkoluuloa ja epäilyä, joten riittää, että mies on vaikka vain 10 tai 15 cm pidempi.

Osa "normaaali pituisisita" pitää lyhytkasvuisia myös "henkisesti lyhyinä " (e.  eri tavoin jälkeen jääneenä).  Saatetaan jopa pokalla esittää, että, jos kookasi mies haaveilee itselleen huomattavasti pienempi kokoisesta kumppanista on mahd. pedofiili ai omaa pedofilisia taipumuksia. 

Vierailija
26/95 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankohtaisena keinona sanoisin, että sinun pitäisi keksiä lääke coronaan.

Vierailija
27/95 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän jotain kertoo tämmöisten pituusvaatimusten esittäjästä, jos pitää olla esim. joku absolut raja 185cm?!? Täytyy olla todella ahdasta pääkopassa noin muutoinkin. Eli 184,5cm pitkä, atleettivartaloinen huipputiedemies, miljonääri ja vapaa-ajalla freelancer lentokapteenin töitä tekevä ei siis kelpaa? Huutonaurua tähän.... :)

Nyt kyllä keksit pituusvaaimuken lisäksi vähän liian paljon muia vaatimuksia. - Monelle naiselle riittää ihan vain se, että kumppani on heitä itseään pidempi. - Toisaalta lienee luultavaa, että vastaavasti moni mies toivoo, että kumppani on heitä itseään lyhyempi/ sirompi. 

Vierailija
28/95 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt tuollaista ajatusmaailmaa, että pitäisi "saada" nainen tai mies. Siis miksi ihmeessä kukaan haluaisi seurustella jonkun kuspään kanssa vain sen takia, että hän sattuu olemaan tiettyä sukupuolta? Tai miksi kukaan ylipäänsä haluaisi seurustella vain seurustelemisen ilosta? Jos sattuu tapaamaan jonkun ihmisen, jonka kanssa on kiva olla, ja jos tunne on molemminpuolinen, niin sitten ollaan yhdessä. Jos ei, niin sitten ollaan yksin.

Vierailija
29/95 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin joskus lyhyen miehen kanssa. Suhde päättyi lyhyeen (no pun intended), ei pituuden takia vaan siksi että tyyppi oli aika pöljä.

Jos olet fiksu, kiltti, itsestään huolehtiva ja hauska (tai edes joitain näistä), en näe syytä, mikset voisi löytää kumppania.

Usein (ei aina eikä välttämättä juuri tässä tapauksessa) näistä miesten valituksista paistaa läpi se, että ne omat kriteerit ovatkin tiukat ja rima liian korkealla. Siinäkin mielessä itsetutkiskelu voi olla paikallaan. Entä jos lähestyisikin naista, joka ei ole omilla kriteereillä ihan täydellinen?

Vierailija
30/95 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia minulle kuitenkin on aina ollut että mies on pidempi kuin minä edes vähänkin.Tunnen itseni hujopiksi jos  ei olisi tai kirahviksi .Itse olen 168 cm.

Vierailija
31/95 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia minulle kuitenkin on aina ollut että mies on pidempi kuin minä edes vähänkin.Tunnen itseni hujopiksi jos  ei olisi tai kirahviksi .Itse olen 168 cm.

168-senttinen hujoppi kirahvi?? Keskipituinen nainen. Onko se mies joku näyttelyesine vai kuinka usein arjessa kopistelet kirahvinkavioitasi sen kylkeen nojaten, pituuksia vertaillen?

Vierailija
32/95 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ni-in. - Ja sama odotus ja vaatimus on lukuisilla naisilla. - Kaikki eivät toki perustele odotustaan tai olisiko oikeampaa puhua vaatmustaan slllä, että tuntisivat ja  kokisivat itsensä kirahviksi, vaan esimerkiksi halullaan käyttää korkkareita (Siis ikäänkuin yleisemminkin miehet tekisivät parisuhteessa ollessaan yleisesti kumppaninsa e. tässä naistensa jalkine valinnat ja päätökset).

Tai kosla nyt vain täytyy olla niin tai näin miehen ny vain on oltava pidempi. Samaan aikaan kuitenkin halutaan korostaa ja alleviivata, että kuinka sitä muutoin kyllä on tärkeää ja välttämätöntä, että parisuhde voisi olla tasa-arvoinen.

Luultavasti aika monen kulmat kurtistuisvat, jos mies sanoisi ai kirjoitaisi, kuinka hänelle olisi tärkeää, että hänen kumppaninsa olisi häntä vahvempi ja kookkaampi.  Vaan miksi tällainen ennakkoluuloisuus?  Siksikö vain, että näine ei ole ollut tapana ja miehen olisi ymmärrettävä, että, ....niin mitä?       

Vierailija
33/95 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ni-in. - Ja sama odotus ja vaatimus on lukuisilla naisilla. - Kaikki eivät toki perustele odotustaan tai olisiko oikeampaa puhua vaatmustaan slllä, että tuntisivat ja  kokisivat itsensä kirahviksi, vaan esimerkiksi halullaan käyttää korkkareita (Siis ikäänkuin yleisemminkin miehet tekisivät parisuhteessa ollessaan yleisesti kumppaninsa e. tässä naistensa jalkine valinnat ja päätökset).

Tai kosla nyt vain täytyy olla niin tai näin miehen ny vain on oltava pidempi. Samaan aikaan kuitenkin halutaan korostaa ja alleviivata, että kuinka sitä muutoin kyllä on tärkeää ja välttämätöntä, että parisuhde voisi olla tasa-arvoinen.

Luultavasti aika monen kulmat kurtistuisvat, jos mies sanoisi ai kirjoitaisi, kuinka hänelle olisi tärkeää, että hänen kumppaninsa olisi häntä vahvempi ja kookkaampi.  Vaan miksi tällainen ennakkoluuloisuus?  Siksikö vain, että näine ei ole ollut tapana ja miehen olisi ymmärrettävä, että, ....niin mitä?       

Yhteiskunnallisista ja sosiaalisista odotuksista johtuen miehen kriteerit naiselle saattavat useinkin olla päinvastaiset eli naisen pitäisi olla pieni ja siro - ja tämä on yhtä lailla syrjivää kuin sinun kokemasi ilmiö.

Kaikenlaiset kriteerit rajoittavat väistämättä parinvalintaa. Se on ihan luonnollista joskaan ei aina järkevää tai reilua. Tämä on hyvä tiedostaa myös omalla kohdalla. Kannattaa välillä tutustua niihinkin ehdokkaisiin, jotka eivät täysin vastaa omaa makumieltymystä. Voi tulla positiivisia yllätyksiä. Tämä vinkiksi kaikille!

Vierailija
34/95 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman pituinen ja mulle ei tule hujoppi-/kirahvioloa, vaikka mies olisi pari senttiä lyhyempikin. Ei haittaisi mitään. Sen sijaan se häiritsee, jos mies on minua sirompirakenteinen. Tällaisista miehistä en tähän asti ole viehättynyt.

Vierailija
35/95 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa itseään pitempiä miehiä ja miehet itseään lyhempiä naisia. Tämä on helppoa järjestää koska naiset on miehiä lyhempiä ja lyhimmällekin miehelle löytyy vielä lyhyempi nainen. Mies joka hirttäytyy pituuteensa ei ole pariutumiskykyinen koska ei ymmärrä tätä ja lisäksi sitä että pariutumista määrää ihan muut asiat. Pari senttiä sinne tänne jos luonteet sopii muuten yhteen.

Vierailija
36/95 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkä ap. on?

Mä olen ollut suhteessa 166-172cm miesten kanssa. Olen 163cm. Ei kaikki naiset välitä pitkistä miehistä. Pituus ei ole olennainen asia parisuhteessa.

Vierailija
37/95 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matematiikan koetehtävä kansakoulun oppikirjasta vuodelta 1950.

1. Lyhytkö mies saa naisen?

Vierailija
38/95 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa itseään pitempiä miehiä ja miehet itseään lyhempiä naisia. Tämä on helppoa järjestää koska naiset on miehiä lyhempiä ja lyhimmällekin miehelle löytyy vielä lyhyempi nainen. Mies joka hirttäytyy pituuteensa ei ole pariutumiskykyinen koska ei ymmärrä tätä ja lisäksi sitä että pariutumista määrää ihan muut asiat. Pari senttiä sinne tänne jos luonteet sopii muuten yhteen.

Saat asian kuullostamaan paljon yksinkertaisemmalta kuin se todellisuudessa on. - Jos olet miehenä alle 165 centtinen -meitäkin on- niin ellei sinulla ole huomattavaa varallisuutta / tuloja ja ellet hanki elantoasi esimerkiksi sirkuksessa, niin se, että tulisit kuulluksi ja nähdyksi vakavasti otettavana aikuisena saati sellaisena, jonka kanssa joku haluaisi omasta tahdostaan ja vilpittömästi luoda parisuheen, niin haastetta löytää kumppani "hieman" kyllä on.  - On vaikka itse olisi valmis parisuhteeseen niin itseä lyhyemmän kuin pidemmän kumppanin kanssa. 

Vierailija
39/95 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitä terve itsetunto. Sillä saa naisen!

Vierailija
40/95 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkä ap. on?

Mä olen ollut suhteessa 166-172cm miesten kanssa. Olen 163cm. Ei kaikki naiset välitä pitkistä miehistä. Pituus ei ole olennainen asia parisuhteessa.

Eli miehet ovat olleet sinua pidempiä.

Itse olen 168 ja olin treffeillä n. 162cm mittaisen miehen kanssa. Tunsin itseni todella isoksi, kun lisäksi korkoakin oli vähän. Tunne oli epämiellyttävä, eihän siitä mitään tullut =(