Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etävanhempi ei suostu koronan takia tapaamaan lapsiaan

Vierailija
19.03.2020 |

Onko muilla vastaavaa, että etävanhempi ei koronan pelossa suostu toistaiseksi tapaamaan kouluikäisiä lapsiaan? Pelkää, että hän ja hänen uusperheensä , jossa lähes aikuiset lapset, altistuvat tartunnalle. Eivät ole riskiryhmää ja omat lapset ovat terveitä.
Hän perustelee päätöstään pettyneille lapsille (jotka odottivat vähän vaihtelua arkeen ja pääsyä omakotitalon pihalle ja isompiin neliöihin) sillä, että hallitus on määrännyt välttämään ”tarpeettomia kontakteja”. ”Olenko minä tarpeeton”, suree nyt lapsi.

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullista kyllä. Ihan älyttömän lapsellista ja typerää käytöstä etävanhemmalta.

Vierailija
2/130 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vetämässä turpiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein etävanhemmalta. Suojelee sekä teitä että uusperhettään.

Vierailija
4/130 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vanhempien kuuluu tavata lapsiaan vaikka lasten ollessa kipeänäkin.

Vierailija
5/130 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hittoa? Ei turhia kontakteja, mieluiten pysytään niiden kanssa, joiden kanssa jaetaan asunto. Kyllä lasten pitäisi tämä ymmärtää, jos eivät aivan jälkeenjääneitä ole.

Vierailija
6/130 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein nyt toimii, vaikka muuten tottakai pitää tavata lapsia normaalioloissa, nyt on valmiuslaki Suomessa..Nyt kaikki kontaktit minimiin, muuten ei riitä hoitopaikat sairaalassa.

Vierailija
7/130 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etävanhempi toimii ohjeiden mukaan. Ohjeet ovat: vältetään tarpeettomia kontakteja.

Minä en tapaa omaa täysi-ikäistä lastani tai vanhaa äitiäni kuin korkeintaan ulkona, etäisyyttä pitäen. Se on sama sääntö myös pienten lasten kohdalla - jos lapset pysyvät etäisyyden päässä.

Vierailija
8/130 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että taudit leviävät.... norot sum muut.

Vierailija
9/130 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun tehtäväsi tehdä lapsille nyt selväksi, että tapaamiset on peruttu tautitilanteen vuoksi.

Ei lapsen itsensä vuoksi.

Sopikaa vaikka, että isä ottaa lapset ylimääräiseksi viikoksi, kunhan tämä humppa on ohi.

Vierailija
10/130 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kielsin etävanhempaa tänään tulemasta tapaamaan lastaan. Meillä on molemmat lapset kipeänä ja etävanhemman äiti monisairas ja huonossa kunnossa. Jos tämä vaikka olisikin korona niin ei oteta riskiä että mummi sen saisi poikansa kautta.

Vierailija
11/130 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin yksin elävä etävanhempi yritti samaa. Kerroin, että ei tarvii sit tulla sairaalaankaan katsomaan, jos lapset sinne teholle joutuu, niin heti perui puheensa. Minä en tuon pöpökammoisen takia totaali yh:ksi rupea. Muutenkin lapset hällä vain yhden viikonlopun kuussa. Ihan perus flunssistakin yrittää tapaamiset perua, koska "yhyy en minä tykkää olla kipeä".

Vierailija
12/130 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin yksin elävä etävanhempi yritti samaa. Kerroin, että ei tarvii sit tulla sairaalaankaan katsomaan, jos lapset sinne teholle joutuu, niin heti perui puheensa. Minä en tuon pöpökammoisen takia totaali yh:ksi rupea. Muutenkin lapset hällä vain yhden viikonlopun kuussa. Ihan perus flunssistakin yrittää tapaamiset perua, koska "yhyy en minä tykkää olla kipeä".

Ei näin tyhmää ihmistä VOI olla olemassa. Ei vaan voi.

Vierailija
13/130 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se etävanhempi tuo viruksen mukanaan ja lapsi joutuu teholle? Tosin erittäin epätodennäköistä, jos lapsi muuten on terve mutta leikitään nyt sinun säännöilläsi. Eli, etävanhempi tuo teille koronan. Mitäs nyt?

Vierailija
14/130 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on töysin käsittämätöntä, että niitä lapsia kuskaillaan, jos pitää välttää kontakteja. Luuletteko te äidit ja isät olevanne jotenkin korvaamattomia?

Newsflash: ette ole.

Toinen newsflash: lapsi saa traumoja ohareista. Ei perustelluista syistä.

Vierailija
15/130 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion kieltää puolison lapsia tulemasta meille isäviikonlopuksi. Miksi altistaa niitä, joita ei ole pakko altistaa? Ottakaa nyt oikeasti tosissaan tämä homma. 

Jaetaan käyntejä sitten, kun tilanne on ohi. Kurjaa lapsille, mutta videopuhelut on keksitty. 

Vierailija
16/130 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi, tyhmyyden määrää ei voi yliarvioida.

Vierailija
17/130 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pääministeri antoi selkeät ohjeet. Kaikkien nyt karsittava kontaktit minimiin. Videopuhelut on keksitty ja tapaamisia voi sitten lisätä ylimääräisiä, kun tilanne taas normaali.

Vierailija
18/130 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiaikana voi varmasti olla siihen etävanhempaan yhteydessä vaikka skypellä... 

Vierailija
19/130 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun alapeukut mittaavat itsekkyyden määrää.

Vierailija
20/130 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikähä helvata estää minua sitä koronaa saamasta ja tartuttamasta lapsiin? Yhtä todennäköisesti minä sen saan kuin lasten etäkin. Voi tsiisus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän