Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten korona näkyy paikkakunnallasi?

Vierailija
19.03.2020 |

erro tässä, että missä päin Suomea asut, kuulutko riskiryhmään ja miltä kaupan hyllyt ovat näyttäneet. Saa kertoa muutakin mitä mieleen tulee. Ihan mielenkiintoista tietää, eroaako paikkakunnittain.

Itse asun Turussa, olen 26-vuotias nainen (asun yksin). Miesystävä käy välillä Salosta, mutta varaudun näkemään vähemmän, jos sellainen tulee (esim. bussien liikkumisen vähentäminen). Kaupoissa tullut lappuja ovelle (lähin k-market) missä korostetaan käsihygieniaa ja väliä muihin ihmisiin. Kävin hakemassa pikaisesti vain maitoa ja oli hankalaa pitää väliä, pieni kauppa kun oli... Vessapaperihylly aika vajaa...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kotona mahataudissa pari päivää, joten en ole liikkunut missään. En tiedä yhtään, miten koulujen sulkeminen ja muu on vaikuttanut kaupunkikuvassa.

Tiistaina työmatkoilla oli aavistuksen rauhallisempaa. Kävin alkuviikosta kävelyllä metsäreitillä ja oli yhtä hiljaista kuin ennen. Kävelin keskustan alueella sunnuntai-iltapäivänä ja koko kaupunki oli ihan autio. Yleensä näkyy muita kävelijöitä. Kaupassa kävin viimeksi lauantaiaamuna kello 9 sen hysteerisen perjantain jälkeen. Odotin pahempaa, mutta kaupassa oli hiljaista siihen aikaan. Hyllyt oli täynnä, mutta niitä täytettiin koko ajan.

Kuulun riskiryhmään ja aion vältellä ainakin suuria ihmisjoukkoja. Ruokakauppaan on pakko mennä ja aion käydä kävelyllä, jos ei tule jotain kieltoja. Työtilannetta mietin, kunhan selviää, tuleeko meille lomautuksia.

Vierailija
22/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppojen vessapaperi-, saippua-, säilyke- ja pastahyllyissä on tavanomaista vähemmän valikoimaa.

Kuntouttava työtoiminta katkolla.

Kipeänä kotona olevalle lapselle tulee netin välityksellä jatkuvasti lisää koulutehtäviä, vaikka entisetkin ovat tekemättä, kun ei voimat riitä niiden tekemiseen. Normaalisti, kun lapsi on sairauden vuoksi poissa koulusta, tietoa läksyistä ei saa mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän