Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna: Lotta Hintsa lipsautti pakistanilaisessa teltassa arkaluontoisen lauseen – ”Minut tulkittiin vapaaksi riistaksi”

Vierailija
19.03.2020 |

Pakistanissa Hintsa ja Bowie joutuvat kuitenkin teeskentelemään pariskuntaa maan kulttuurin vuoksi, entinen Miss Suomi sanoo lehden haastattelussa. Anna-lehden artikkelissa kerrotaan, että Pakistanissa nainen ei saa liikkua yksin, vaan tarvitsee joka paikassa itselleen ”valvojan”. Hintsa paljastaa haastattelussa erehtyneensä erään kerran tokaisemaan armeijan tukikohdan teltassa, etteivät hän ja Bowie ole pariskunta.

– Saman tien lauma miehiä oli ihollani ja kutsui minua tulevaksi vaimokseen. Minut tulkittiin vapaaksi riistaksi. Pääsimme jatkamaan matkaa, mutta Don vannotti, etten enää koskaan sano niin. Sinkkunaisena ei ole turvallista olla Pakistanissa yksin, Hintsa myöntää lehdessä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006444931.html

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas ihmetyttää, että edes kehtasi kertoa tuon. Vahvistaa vain sitä kuvaa hänestä, mikä minulla on aina ollutkin...

Vierailija
22/25 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ne miehet yrittää jos Lotan pitää oikein mainita ettei he ole oikeasti pariskunta vaan on sinkku? Kuulostaa täysin siltä, että hei mä oon sinkku huomiokaa mua!

Nuo miehet ei ole tottuneet siihen, että naisten kanssa jutustellaan kuin miesten kanssa, miehet ja naiset ei ole kavereita keskenään ja välillä on aina joko oikea tai kuvainnollinen hijab (= verho) ja mielellään naisen mies jos varattu.

Vaikka kulttuurissa mies on ns. perheen pää, monella tapaa vastuussa naisesta ja naisen hyvinvoinnista, he kyllä kykenevät ihan oikeaan rakkauteen ja luontaisesti haluavat tarjota parasta rakkauden kohteelleen. Terveessä parisuhteessa miehen valta on vain taloudellista painetta, josta nainen ja mies yhdessä pystyvät keskustelemaan ja usein nainen päättää perheen asioista enemmän kuin mies.

Suomessa on huomattavan iso prosentti parisuhsseväkivaltaa länsimaisista valtioista, joka kolmas nainen hakattu ihan suomalaisen puolisonsa toimesta. Mätiä munia on joka paikassa.

Vaikea sanoa kun ei tiedä tarkkaa kontekstia. Voihan olla mahdollista, että joku on sanonut Lotalle vaikka että "aviomiehesi" ja Lotta on korjannut, että eivät ole naimisissa saati sitten pariskunta. Tai Lotta on kuulut kun Donille on puhuttu Lotasta hänen vaimonaan, ja sitten Lotta on päättänyt sanoa miten asia oikeasti on.

Ihan sama. Se että länsimaalainen nainen menee jossain Pakistanissa hihkumaan ukoille "eikumä oon SINKKU!" on sama jos Anne Frank menisi kiukuttelemaan Gestapon toimistoon "eiku mä oon juutalainen!".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin sellanen hellunen luonnonlapsi. Naiivi ja uskoo aina kaikista hyvää. Tahtoisin samanlaisen. Olisi ihanaa suojella sitä julmalta maailmalta.

Vierailija
24/25 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas ihmetyttää, että edes kehtasi kertoa tuon. Vahvistaa vain sitä kuvaa hänestä, mikä minulla on aina ollutkin...

Sinun pitäisi muuttaa tuohon sovinistisikojen luvattuun maahan, sopisit sinne. Naisella ei ole tässä mitään hävettävää, vaan tuon läpimädän kulttuurin läpimädillä edustajilla.

Vierailija
25/25 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ne miehet yrittää jos Lotan pitää oikein mainita ettei he ole oikeasti pariskunta vaan on sinkku? Kuulostaa täysin siltä, että hei mä oon sinkku huomiokaa mua!

Nuo miehet ei ole tottuneet siihen, että naisten kanssa jutustellaan kuin miesten kanssa, miehet ja naiset ei ole kavereita keskenään ja välillä on aina joko oikea tai kuvainnollinen hijab (= verho) ja mielellään naisen mies jos varattu.

Vaikka kulttuurissa mies on ns. perheen pää, monella tapaa vastuussa naisesta ja naisen hyvinvoinnista, he kyllä kykenevät ihan oikeaan rakkauteen ja luontaisesti haluavat tarjota parasta rakkauden kohteelleen. Terveessä parisuhteessa miehen valta on vain taloudellista painetta, josta nainen ja mies yhdessä pystyvät keskustelemaan ja usein nainen päättää perheen asioista enemmän kuin mies.

Suomessa on huomattavan iso prosentti parisuhsseväkivaltaa länsimaisista valtioista, joka kolmas nainen hakattu ihan suomalaisen puolisonsa toimesta. Mätiä munia on joka paikassa.

Vaikea sanoa kun ei tiedä tarkkaa kontekstia. Voihan olla mahdollista, että joku on sanonut Lotalle vaikka että "aviomiehesi" ja Lotta on korjannut, että eivät ole naimisissa saati sitten pariskunta. Tai Lotta on kuulut kun Donille on puhuttu Lotasta hänen vaimonaan, ja sitten Lotta on päättänyt sanoa miten asia oikeasti on.

Miksi ihmeessä on pitäny korjata, mitä sillä on väliä jos jotku pakistanilaisukot jota näkee kerran, ajattelee et ne on naimisissa? Sen takiahan se on sovittu et ovat muka pariskunta, et vältetään sellaiset tilanteet että tuolla täysin eri kulttuurissa kasvaneet miehet keskittäis vähemmän huomiota tällaiseen länsimaalais-blondi-vuorikiipeilijä-olenyksimiehistä-naisen seurasta. Mut silti pitää alkaa tuoda esille omaa sinkkuutta. Hän olis varmaan voinut olla oma itsensä ja nauttia kokemuksesta siellä "varattunakin" ilman ylimääräistä huomiota ja itsekorostusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi