Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tuumit, jos tämä eristyksen aika

Vierailija
19.03.2020 |

jatkuisi kevään ja kesän yli jopa ensi syksyyn?

Mitä ajattelet, jos kesä kuluisi myös lähes täysin sisätiloissa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäisin sillalta jokkeen tai junan alle.

Vierailija
2/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä hyvä muistus, että joillekin tämä saattaa olla ihan tavallista arkea. Esim. vakavan sairauden vuoksi. On vain ikkuna vuoteen vierellä josta katsella pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen introverttina kestäisi. Valitsin kerrostaloasuntoni sen mukaan että parvekkeelle paistaa aurinko joten voin ottaa aurinkoa parvekkeella vaikka alasti jos niin haluan.

Vierailija
4/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin heti 1. karanteeni päivänä, että jumppaan joka päivä.

Eilen aloin nostella 2 kilon Pirkka perunapussia. Ehkä ostan kahvakuulan vaikka ei aiemmin ollut suunnitelmissa. Jumppamaton voi helposti suihkuttaa.

Jos lihoo ja kunto huononee, ei ainakaan helpota oloa.

Nyt on kurjaa, mutta pitää nähdä pitkällä aikavälillä.

Vierailija
5/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuhlaa suomen lyhyttä kesää eristyksissä olemiseen. Minua ei saisi pysymään kotona kuin väkivalloin.

Vierailija
6/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin meistä tämä on ihan normaalia elämää ollut jo ennen koronaakin. Sisällä ei tosin tarvitse istua vaan voi istua joko parvekkeella tai omalla pihalla. Mulle kesä olisi jo kolmas peräkkäinen kotona ja kotipihalla. Ei mulla ollut muutenkaan suunnitelmia lähteä ensi kesänäkään minnekään. 

Vierailija
7/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kestäväni, olen introvertti. Käyn ulkona vain kaupassa ja happea haukkaamassa tuossa lähimetsässä (olen työtön, mutta sain töitä vähän aikaa sitten ja aloituspäivää siirrettiin kahdella kuukaudella juuri koronan takia). Uskon, että selviän, jos ei ulos pääse vähäksi aikaa. Sitten jumppaan kotona. Olen kova pesemään käsiä ja aika tarkka ihminen. Toivon vain, että miesystäväni (asuu naapurikaupungissa, tulee yleensä viikonloppuisin) ottaa koronan vakavasti... Välillä vähättelee eli jos hän ei ole tarkkana, voi olla että korona tulee jonkun muun toiminnan kautta sitten mutta sitten ei mahda mitään.

Vierailija
8/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuhlaa suomen lyhyttä kesää eristyksissä olemiseen. Minua ei saisi pysymään kotona kuin väkivalloin.

Kyllä pysyt ja pidät verhot kiinni tai vihainen Sanna Marin täti heittää sinut putkaan lain rikkomisesta.

Vierailija
9/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos ei ole kukaan kieltänyt mennä

Vierailija
10/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen mökille jatkamaan remonttia koko kesäksi, siellä ei koronaa ole.

Ja aika lailla yksin sitä olen muutenkin.

Vierailija
11/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä osoittaa miksikään kannattaa 8lla introvertti. Tällaisessa tilanteessa ei ahdista vaikka pitää olla pitkiä aikoja ihan yksin ja joutuu eristäytymään. Introvertinä kestän paremmin eristyksissä oloa ja viihdyn yksin. En ole koskaan kaivannut ympärilleni ihmisiä enkä ymmärrä niitä jotka kaipaa. Yksin paljon nukavamoaa. Ei siis käy kade ekstrovertteja.

Vierailija
12/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, joku ei kanssa Espanjassa kestänyt. Nopeasti pääsi kyllä nippuun poliisin toimesta. Ei tarvii varmaan montaa hakusanaa käyttää, kun video siitä löytyy. Ihmiset taputtaa parvekkeilta poliisille.

Vierailija
13/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulos ei ole kukaan kieltänyt mennä

Paitsi Sanna Marin. Ja jos näitä kehotuksia ja ohjeita ei noudateta niin sitten tulee ihan virallinen ulkonaliikkumiskielto. Voit siis valita pysytkö sisällä vapaaehtoisesti vai lain määräämänä.

Vierailija
14/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin narsistin jälkeisestä stressistä.

Eli eksä kävi kodissani, monta vuotta, kävi milloin sille sopi. Kyse oli pitkästä altistuksesta pahalle.

Asun yhä samassa ja seinät on alkanut kaatua päälle. Asunto olis muuten kiva ja hyvällä paikalla. Erosta on jo kauan ja narsisti on onneksi jättänyt rauhaan. Mutta päässäni on niin paljon vuosien aikana kertynyttä ahdistusta.

Trauma ja kiusan kohteeksi sopivuus alkoi jo lapsena. Terapian haku oli aikeissa, mutta nyt siitä ei tule mitään.

Vierailija
15/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsin narsistin jälkeisestä stressistä.

Eli eksä kävi kodissani, monta vuotta, kävi milloin sille sopi. Kyse oli pitkästä altistuksesta pahalle.

Asun yhä samassa ja seinät on alkanut kaatua päälle. Asunto olis muuten kiva ja hyvällä paikalla. Erosta on jo kauan ja narsisti on onneksi jättänyt rauhaan. Mutta päässäni on niin paljon vuosien aikana kertynyttä ahdistusta.

Trauma ja kiusan kohteeksi sopivuus alkoi jo lapsena. Terapian haku oli aikeissa, mutta nyt siitä ei tule mitään.

Joko teille on siellä Pietarissa lopetettu palkanmaksu kun trollaus tyritykset käy päivä päivältä surkeammiksi.