Niinhän se tauti leviää, kun jokainen ajattelee vain omaa napaa "ei se haittaa jos käyn maijun kanssa kahvilla", "Ei se haittaa jos lapsi leikkii kaverinsa kanssa"
Koittakaa nyt hyvänen aika tajuta jo, että kaikkia TURHIA IHMISKONTAKTEJA TULEE VÄLTTÄÄ.
KYLLÄ SE HAITTAA KOKO SUOMEA JOS KÄYTTE MAIJUN KANSSA KAHVILLA JA LAPSENNE LEIKKII KAVERIN KANSSA ETC.
JUURI SEN VUOKSI ITALIASSA KUOLI EILEN 475 IHMISTÄ YHDEN VUOROKAUDEN AIKANA.
NOIN KÄY MYÖS TÄÄLLÄ, JOLLETTE TE VATIPÄÄT LOPETA TURHIA TAPAAMISIA JA LIIKKUMISTA JULKISILLA PAIKOILLA.
Koittakaa nyt hyvällä uskoa mitä hallitus on ohjeistanut, ennen kuin otetaan järeämmät aseet käyttöön ja armeija kadulle.
Kommentit (64)
HIENOA KORONAHYSTERIAA! JATKA SAMAAN MALLIIN!
Jos naapurin tyttö tulee meille leikkimään ja pesee kädet, en usko vaaraa olevan. Torjun tätä samoin noroa tai influenssaa. Ei 5vuotiaalle voi sanoa että ei me voida mennä puistoon eikö kukaan saa tulla tänne mutta et saa myöskään olla tabtetilla kun olit sillä eilen. Että keksi nyt tekemistä äläkä kiukuttele.
Keksikää jo uusia fraaseja tai sitten tää on aina sama tyyppi joka huutaa täällä 24 h tätä samaa.
On jotenkin ihmeellistä että kokoajan kysellään tarkennuksia saako sitä ja tätä tehdä. Esim. Saako lapset leikkiä porukassa, saadaanko käydä kylässä, saadaanko pitää synttäreitä jne. Onko se nyt niin vaikeaa tajuta ettei niin kannata nyt missään tapauksessa tehdä, vaikka saisikin! Koko homma menee puihin jos ihmiset lepsuilevat annetuista ohjeista. Ihmiskontaktit nollaan. Pakolliset kuviot vain, kahvittelut, pelit ja muut eivät ole pakollisia. Onko ihmiset oikeasti näin tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin ihmeellistä että kokoajan kysellään tarkennuksia saako sitä ja tätä tehdä. Esim. Saako lapset leikkiä porukassa, saadaanko käydä kylässä, saadaanko pitää synttäreitä jne. Onko se nyt niin vaikeaa tajuta ettei niin kannata nyt missään tapauksessa tehdä, vaikka saisikin! Koko homma menee puihin jos ihmiset lepsuilevat annetuista ohjeista. Ihmiskontaktit nollaan. Pakolliset kuviot vain, kahvittelut, pelit ja muut eivät ole pakollisia. Onko ihmiset oikeasti näin tyhmiä?
Pikkuhiljaa rupeaa tuntumaan että ovat.
Yli 90% ihmiskontakteistani on jo viety koronan takia, kun siirryin opiskelemaan etänä, keikkatyöt loppui ja kaikki harrastukset ja opiskelijariennot on tauolla. Asun yksin, joten enkö ole tehnyt jo osaani?
Hyvä se on räyhätä sieltä näytön takaa jos on muutenkin sosiaalisen kanssakäymisen sen kautta hoitanut.
Tiedätkö kun minä sairastin sen taudin jo kaksi viikkoa sitten, enkä ole tekemisissä kuin oman perheeni (= mies ja lapset) kanssa. Asumme kunnassa, jossa ei ole tartuntoja. Minä käyn vain paikallisessa kaupassa ja joskus apteekissa, that's it. Lisäksi olen harvoin sairaana.
Eli jos se noin herkästi on levinnyt minullekin, en usko että nykyisillä toimenpiteillä on enää merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö kun minä sairastin sen taudin jo kaksi viikkoa sitten, enkä ole tekemisissä kuin oman perheeni (= mies ja lapset) kanssa. Asumme kunnassa, jossa ei ole tartuntoja. Minä käyn vain paikallisessa kaupassa ja joskus apteekissa, that's it. Lisäksi olen harvoin sairaana.
Eli jos se noin herkästi on levinnyt minullekin, en usko että nykyisillä toimenpiteillä on enää merkitystä.
Miksi käyt apteekissa?
Ei se haittaakaan, kun en ole riskiryhmää, olen tarkka hygieniasta ja en ole myöskään flunssainen. Aion kulkea jatkossakin, riskoryhmäläisillä eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Jos naapurin tyttö tulee meille leikkimään ja pesee kädet, en usko vaaraa olevan. Torjun tätä samoin noroa tai influenssaa. Ei 5vuotiaalle voi sanoa että ei me voida mennä puistoon eikö kukaan saa tulla tänne mutta et saa myöskään olla tabtetilla kun olit sillä eilen. Että keksi nyt tekemistä äläkä kiukuttele.
Taitaa 5-vuotias päättää teidän perheen asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyt apteekissa?
Miksi apteekissa yleensä käydään? Haen lääkkeeni.
Vierailija kirjoitti:
ap on itse vatipää ei mainitse mitään hopeavedestä
Tämmöisen vähättelyn ja välinpitämättömyyden takia kovemmat otteet tulevat viimeistään ensi viikolla katukuvaan, sano mun sanoneen.
Kiitos pöljät.
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaakaan, kun en ole riskiryhmää, olen tarkka hygieniasta ja en ole myöskään flunssainen. Aion kulkea jatkossakin, riskoryhmäläisillä eri juttu.
Ei hyvä luoja tätä tyhmyyden tasoa. Tekisi mieli hakata päätä seinään. Uskomatonta.
Sillä ei ole mitään merkitystä kuulutko sinä riskiryhmään tai onko sinulla flunssanoireita, sinä olet koronan levittäjä siinä missä muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Yli 90% ihmiskontakteistani on jo viety koronan takia, kun siirryin opiskelemaan etänä, keikkatyöt loppui ja kaikki harrastukset ja opiskelijariennot on tauolla. Asun yksin, joten enkö ole tehnyt jo osaani?
Etkö osaa käyttää puhelinta? Miksi kuvittelet, että olet ainoa, joka siirtyi opiskelemaan etänä ja jonka harrastukset loppuivat? Ei sinun osasi ole yhtään sen kummempi kuin meidän muidenkaan, joten turha nyt odottaa mitään mitalia.
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus että olet daiju. Lapsia voi kasvattaa. Siihen sisältyy myös kiellot ja juuri se, että sanot, että nyt ei voida mennä puistoon ja kukaan ei saa tulla tänne. Yritä nyt edes, kun olet kerran sen kakaran maailmaan puskenut.
Lapset ei pidä mitään metrin turvaväliä leikkiessään, joten käsienpesu on yhtä tyhjän kanssa, kun ne kädet on tuon ikäisillä koko ajan suussa, nenässä jne.
On todella kummallista huomata, miten vaikea suomalaisten on noudattaa määräyksiä.
Kapinoidaan ja tuhahdellaan kielloille kuin pahaiset teinit.
"Kyllä mä voin, ei mulla ole oireita... Kyllä mä voin, ei se nyt ketään haittaa... miksen voisi.. omapahan on elämäni.."
Ei ole oma elämäsi, vaan jokaisen suomalaisen elämä on riippuvainen juuri sinusta ja sinun lepsuilusi tulee olemaan se heikko lenkki, joka tulee tappamaan jonkun toisen suomalaisen.
ap on itse vatipää ei mainitse mitään hopeavedestä