Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveydenhuollon ammattilaisille ja varhaiskasvattajille saa maksaa huonoa palkkaa!

Vierailija
19.03.2020 |

Kun ette oo tärkeitä... eiku mites se menikään?

Otsikko pitäisi olla: kampaviinerisorsat eläkööt muruilla ja tukehtukoot etätöissään.

Kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, hoitajilla on oikein hyvät palkat ja hoitajia on riittävästi. Ammattikorkeakoulut kouluttavat hoitajia jatkuvalla syötöllä. Sairaanhoitajan keskipalkka on 3500 euroa, joten miten ihmeessä se voi olla huono palkka? Palkka on loistava työn vaativuuteen nähden.

Vierailija
2/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päikyntäti saa kolmisen tonnia kuussa, verojen ja maksujen jälkeen käteen saa 2200. Kotona lapsiaan hoitava äiti taas ei saa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, hoitajilla on oikein hyvät palkat ja hoitajia on riittävästi. Ammattikorkeakoulut kouluttavat hoitajia jatkuvalla syötöllä. Sairaanhoitajan keskipalkka on 3500 euroa, joten miten ihmeessä se voi olla huono palkka? Palkka on loistava työn vaativuuteen nähden.

Ime mailaa ja ole itse henkesi uhalla tohon palkkaan kaikki yöt töissä.

Vierailija
4/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päikyntäti saa kolmisen tonnia kuussa, verojen ja maksujen jälkeen käteen saa 2200. Kotona lapsiaan hoitava äiti taas ei saa mitään.

Pitäiskö huolehtia ensin talous kuntoon enneku puskee niitä per sehedelmiä?

Vierailija
5/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän pitäisi saada muhkea korona-lisä.

Vierailija
6/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päikyntäti ei saa kolmea tonnia. Itse oon koulutettu pätevä lastenhoitaja 11 vuoden kokemuksella, bruttopalkka 2240€.

Vierailija
7/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo niin pitäisikin mutta kuka maksaa? Luuletko että Suomella on tän jälkeen enää varaa maksaa palkankorotuksia kun verotulot laskee roimasti. Oon itsekin hoitaja mutta ymmärrän taloustilanteen.

Vierailija
8/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo niin pitäisikin mutta kuka maksaa? Luuletko että Suomella on tän jälkeen enää varaa maksaa palkankorotuksia kun verotulot laskee roimasti. Oon itsekin hoitaja mutta ymmärrän taloustilanteen.

Vähänkö v... taa.

Nousukauden aikana vietiin lomarahatkin, nyt ensin tehdään työtä peläten kenet tappaa, viekö mummoille jonkun aivastuksen vai tuoko sen kotiin ja kiitosta ei tule kuin juhlapuheissa. Kun jossain hoitolaitoksessa käy kato ollaan luultavasti syytteessä, ainakin julkisuus lynkkaa.

Raha? Toivottavasti on töitä kun tämä on ohi, jos on hengissä.

Vierailija
9/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalan palkankorotukset on jäädytettävä yhteisen hyvän nimissä talouden tasapainottamisen ajaksi ja on keskityttävä tukemaan yritystoimintaa.