"Ei minua haittaa jos corona iskee, minä en pelkää kuolemaa"
Tätähän nuo vanhat hokee. Ei haittaa vaikka kuolisi pois, siksi saa hyppiä kaupungilla ja kahvitella kaverien kanssa.
Luulevatko nämä vanhukset heti viruksen saatuaan kaatuvansa arvokkaasti suorilta jaloilta kuolleena maahan?
Ei. Sitä ennen he tukkivat tehohoitopaikat.
On ihan turha sanoa, että on paremmassa kunnossa kuin muut ja urheilee, kun fakta on se ettei 70-vuotiaan terve elimistö ole sama asia kuin 35-vuotiaan terve elimistö. Ikä tekee tehtävänsä.
Ja kun tehohoitopaikat on täynnä ja valintaa joudutaan tekemään, alkaakin taas huutelu ikärasismista, kun paikat annetaan nuoremmille.
On ilmeisesti yllättävän vaikea käsittää, että kun suojelee itseään coronalta, suojelee samalla muitakin.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää siltäkin kannalta että nämä samat tyypit sitten sairastuessaan levittävät tautia eteenpäin varomattomuudellaan.
Kyllä ne ulkomailla juoksevat mäntit sitä tautia eniten levittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää siltäkin kannalta että nämä samat tyypit sitten sairastuessaan levittävät tautia eteenpäin varomattomuudellaan.
Kyllä ne ulkomailla juoksevat mäntit sitä tautia eniten levittävät.
Näin on mutta molemmat ryhmät vaikuttavat hyvin itsekkäiltä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen noin ajatteleva saisi laittaa lapun kaulaan "sairastuessani koronaan, en ota vastaan tehohoitoa"
Eikös elvytys kielto jo ole jos on sen allekirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen noin ajatteleva saisi laittaa lapun kaulaan "sairastuessani koronaan, en ota vastaan tehohoitoa"
Eikös elvytys kielto jo ole jos on sen allekirjoittanut.
Ei ole ollenkaan sama asia.
tämän hallituksen aikana suomessa tullaan tekemään itse murhien ennätys. älymystö ja keski tuloiset ajetaan niin ahtaalle ettei vaihto ehtoja jää. politrukkien tarkoituskin on tappaa arvostelijat
Näille pitäisi presidentin pitää vetoava puhe toiselta ikäihmiseltä toiselle. Joskus vaan tarvitaan vanhempaa auktoriteettia.