Muita jotka tykkäävät valmiuslaista
Haluaisin, että valmiuslaki jäisi voimaan vaikka virus häviää. Muita samoin ajattelevia? Olen introvertti enkä tykkää olla ihmisten ilmoilla kauheasti. Olisi mukavaa jos kaduilla ja kaupoissa olisi rauhallisempaa ja ihmiset tekisivät enemmän etätöitä. Lasten etäopetuskin on paljon mukavampaa kuin joka aamuinen herääminen kukonlaulun aikaan ja kuskaaminen kouluun kauheassa hässäkässä. Rajat olisivat myös kiinni eli ihmiset eivät matkustaisi. Tämä pelastaisi ilmastonmuutoksen ja vähentäisi kulkutautien määrää. Ja se mistä ei saa puhua loppuisi.
Kommentit (12)
Vielä kun se kuolleisuus% nousisi suureksi, niin olisi vähemmän ihmisiä täällä häiritsemässä sinua. Kenties olisit jopa itse tässä lähtevien joukossa.
Toivon, ja armeijaa kaduille kun tämä vajakkijoukko ei tajua ongelmaa yhtään.
No mulle sopii. Tykkään istua kotona ja nyt voi olla töistäkin poissa. Hieno homma.
Tykkään. Mutta siitä en tykkää, että nyt kaikki etätyöläiset ja muut tungeksii mun lenkkipoluille, joilla ennen olen saanut mennä yksinäni. Ihmiset on ehkä vähentyneet kaupunkien kaduilta, mutta sitten ne onkin vyöryneet tänne periferian metsiin.
MUN polut ja kujat!
Vierailija kirjoitti:
Tykkään. Mutta siitä en tykkää, että nyt kaikki etätyöläiset ja muut tungeksii mun lenkkipoluille, joilla ennen olen saanut mennä yksinäni. Ihmiset on ehkä vähentyneet kaupunkien kaduilta, mutta sitten ne onkin vyöryneet tänne periferian metsiin.
MUN polut ja kujat!
No onneksi Suomessa lääniä riittää, että varmasti löytyy myös hiljaisempia polkuja.
Ihmisten tulee kunnioittaa luonnon mahtia. Näemme nyt miten pieniä me olemme. Rajoitusten tulisi olla pysyviä.
Unelma