Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ehdota sinä hinta" kaupantekotilanteessa

Vierailija
18.03.2020 |

Miksei voi sanoa hintaa kun sitä kysyn? Kun en yhtään osaa lukea että haluaako myyjä euron vai viisikymmentä euroa.
Tori.fi kaupoista siis kyse ja kun tiedustelen hintaa niin vastataan että ehdota jotain. Kaksi kertaa nyt hintaa kysynyt. Ekalla kerralla kysymykseen ei reagoida vaan vastataan muihin kysymyksiin ja sitten kun kysyy että otanko tuotteen ja taas hintaa kysyn niin ei kerrota vaan pyydetään tarjoamaan.
Eihän kauppaankaan mennä ehdottelemaan hintaa ja tinkausperiaatteella kauppaa tehdä.
Tämä nyt oli vaan tällainen avautuminen kun ärsyttää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella typerä tapa.

Olen muutamaan kertaan nyt tehnyt kauppaa samanlaisen idiootin kanssa.

Molemmilla kerroilla kysytty mitä maksaisin ja kun kerron, että vaikeaa tätä kauppaa on näin tehdä, alettu painostamaan, kerro nyt hinta.

Olen sitten toiminut niin ja varoittanut etukäteen, että saat mitä tilaat.

Kerron hintatarjoukseni, jonka jälkeen alkaa järjetön vinkuminen, luuletko saavasi tämän ilmaiseksi, tiedätkö kuinka paljon tämä maksaa uutena.

Todetessani vanhan totuuden, suht. koht. uudesta, hyväkuntoisesta olen valmis maksamaan kolmanneksen uuden hinnasta, varastetusta vielä vähemmän ja yleensä käytetystä tavarasta vitonenkin piisaa, kaupanteon ammattilainen on luikkinut takaisin viemäriinsä.

Vierailija
2/2 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä ei kehtaa laittaa niin kallista hintaa näkyville, mitä ajatteli pyytää, vaan yrittää saada tarjousta kysymällä vahvistuksen omalle hintapyynnölleen.

..dorga tapa kuitenkin. Ole sika ja heitä ihan sika tarjous. Siis alle puolet siitä mitä ensin ajattelit maksavasi ja lupaa vaikka kahvipaketti kaupanpäälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä