Uskaltaisitko tällä hetkellä mennä hakemaan tilaamasi paketin postista/paketti-
Kommentit (41)
Joo, aamulla hain. Ja olen pahinta riskiryhmää.
tänään hain automaatista eli kyllä
Yksi paketti on automaatissa. Puoliso kuuluu riskiryhmään, joten pelottaa mennä hakemaan se paketti...
Uskalsin käydä postin tiskiltä noutamassa, kun ajattelin että paljon hiljaisempaa on ja niin olikin, sillä pääsin heti,vaikka yleensä saa jonottaa.
Joo, hakisin jos tilanne olisi tuo. Kotona sitten jänskät käsienpesut ja hanskat kädessä paketin avaamiset.
Eilen hain, hanskat kädessä, lähettyvillä ei ketään.
Hain ihan asiamies-postista, ja olen riskiryhmää. Tykkään elää vaarallisesti.
Pakko se on mennä kun ei posti säilytä kuin 5 arkipäivää.
Kannattaa tilata paketti automaattiin eikä Postin toimipisteeseen, niin tulee vähemmän kontakteja. Tosin, jos pakettiautomaatti on täynnä, paketti lähetetään lähimpään Postiin.
Hah, mietin samaa! :D Menen kyllä, sen jälkeen ei tarvitse enää hetkeen mennä minnekään. Mutta ajoitan käyntini niin, että olisi hiljaista, laitan kertakäyttökäsineet ja ehkä huivin nenän ja suun eteen.
Uskaltaa. Ja hae pian, sinne on tulossa muillekin paketteja. Käytä koodia näppäillessä hanskoja tai heti sen jälkeen käsidesiä.
Jotkut pakettiautomaatit ovat ahtaassa tuulikaapissa ja toiset tilavassa aulatilassa.
Toki. Hain viime viikolla yhden paketin R-kioskilta ja jouduin palauttamaan seuraavana päivänä. Nyt on menossa uusi tilaus. Saa nähdä mistä tuleva paketti pitää noutaa.
Totta kai. Käsineet käteen kun näppäilet numeron ja sitten heität ne heti roskiin.
Se todennäköisyys, että virus säilyisi pinnalla joka on monta päivää liikkeessä, on aika pieni.
Sitä paitsi paketin avattua voi pestä kädet huolellisesti.
Ei kuitenkaan kannata mennä "heräteostoksille" epidemia-aikana, jos lähellä on kauppa.
Muistetaan kaikki huolellinen käsienpesu eikä kasvojen koskettelua pesemättömin käsin!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tilata paketti automaattiin eikä Postin toimipisteeseen, niin tulee vähemmän kontakteja. Tosin, jos pakettiautomaatti on täynnä, paketti lähetetään lähimpään Postiin.
Se on aina täynnä minun tapauksessani.
Tottakai haen.