Lue keskustelun säännöt.
Mitä eroa hoitovastikkeella ja yhtiövastikkeella?
27.06.2006 |
Auttakaa nyt " tyhmää" . Mitä eroa on hoito- ja yhtiövastikkeella? Katselin tuossa rivitalon myynti-ilmoitusta ja kyseinen asia tuli eteen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sen sijaan rahoitusvastike on yhtiön lainaa (remonttia tms. varten otettu laina) joka on jaettu kaikkien osakkeiden kesken maksettavaksi.