Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitteko yhdessä miehen kanssa, joka huomauttelee lähes päivittäin painostasi?

Vierailija
18.03.2020 |

Miesystävä saattaa sanoa esimerkiksi, että hoikka/hoikempi nainen olisi hyvä. Sitten taas toisaalta sanoo, että meillä on hyvä kemia ja seksi on ihanaa. Tai että mun takapuoli on ihana.
Välttämättä ei aina huomauta sanallisesti, vaan esim. hypistelemällä jenkkakahvaani ohimennen.
Tänään tiuskaisin, että ole hyvä ja etsi laihempi.
On niin paha mieli ja ahdistaa. Tekis mieli sania, että tää oli tässä.
Olen 173 pitkä ja 73 kg. Raskauksista jäänyt ylimääräistä nahkaa ja takapuoli on luonnostaan suuri. En koe olevani kauhean ylipainoinen. Vain hieman pyöreä/rehevä.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mikset laihduta ? tuokin paino ilman lihaksia on todella suuri.

Ei ole todella suuri. 173 cm pitkälle 73 kg on normaali paino=bmi 24.

Vierailija
42/59 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi ja tuo on ihan hyvä paino

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille tiukasti mutta rauhassa että lopettaa tuollaisen. Tiedät jo hyvin että mies tykkäisi jos pudottaisi painoa, ja yrität(?) näin tehdä. Kuitenkin tuommoinen kommentointi ei auta, vaan lannistaa. Sitten sanot konkreettisia asioita ja tapoja mitä mies voi sanoa ja tehdä että siitä olisi apua. Esimerkiksi valmistaa yhdessä terveellinen ateria tai pyytää lenkkiseuraksi.

Vierailija
44/59 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen siitä saa kun pitää saada se isoleukaisin narsistipankkiiri joka on entinen jäkis. 

Tuntuu että jokaisella keski-ikäisellä naisella on miehenä pankkiiriksi tai autokauppiaaksi ryhtynyt entinen kiekkoilija. Siitä tämä stereotypia. 

Vierailija
45/59 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todella suuri. 173 cm pitkälle 73 kg on normaali paino=bmi 24.

Ei ole normaalia jos rasvaa paljon, se siinä ratkaisee asian.

Vierailija
46/59 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi minkään huomauttelijan kanssa, ei aiheella väliä.

Vierailija
47/59 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No erehdyin joskus olemaan sellaisen kanssa, jonka mielestä "tissit vois olla isommatkin" ja läpällä olin joskus "läski" vaikka sanoin ettei ole hauskaa, koska silläkin nimellä joskus haukuttiin ihan tosissaan vaikka olin ja olen normaalipainon keskivaiheilla.

Olin tuohon aikaan hyvin nuori, mutta enää en katselisi sekuntiakaan tuollaista perseilyä. Kuka kohtelee noin alentavasti omaa kumppaniaan? Itsetunto kärsii siitä jokaisella, saati sellaisella jolla se on muutenkin huono.

Vierailija
48/59 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tarvi sietää epäkunnioittavaa käytöstä.

Vierailija
49/59 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että myönnätte ettei normaali paino riitä vaan se on "todella suuri paino".

Vierailija
50/59 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet miehen kanssa, joka ei arvosta sinua? Jos mies olisi oikeasti ihastunut sinuun hän ei edes huomaisi pientä ylipainoasi. Ei kannata jäädä roikkumaan suhteeseen, sillä tuo ei tuosta enää paremmaksi muutu. Vuoden kuluttua itsetuntosi ja mielenterveytesi on romuna.

Vierailija
51/59 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin jos saisin kuitenkin päivittäin kullia.

Vierailija
52/59 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No erehdyin joskus olemaan sellaisen kanssa, jonka mielestä "tissit vois olla isommatkin" ja läpällä olin joskus "läski" vaikka sanoin ettei ole hauskaa, koska silläkin nimellä joskus haukuttiin ihan tosissaan vaikka olin ja olen normaalipainon keskivaiheilla.

Olin tuohon aikaan hyvin nuori, mutta enää en katselisi sekuntiakaan tuollaista perseilyä. Kuka kohtelee noin alentavasti omaa kumppaniaan? Itsetunto kärsii siitä jokaisella, saati sellaisella jolla se on muutenkin huono.

"Kuka kohtelee noin alentavasti kumppaniaan?" Niitä on paljon. Heikkoitsetuntoisia, jotka on kuitenkin ehkä fyysisesti vahvempia. Mutta vain fyysisesti.

Vierailija
53/59 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele, ap, itse olin suhteessa 20v vaikka mies huomautteli painostani. En ollut lihava alle 20-vuotiaana, enemmänkin lihaksikas kun sporttasin useita lajeja. Lähipiirin nuoret naiset (mieheni kavereiden tyttöystävät) jotka eivät urheilleet ja polttivat röökiä, olivat laihoja rinnallani, tottakai. Olin kaunis, edelleen olen ja tykkään yhä panostaa itseeni. Itsetuntoni oli nuorenakin vahva, kiitos kotikasvatuksen ja sporttitaustan, joten miehen kommentit eivät paljon hetkauttaneet, vaikka satuttivat jotenkin.

Lastensaanti oli helppoa, raskaudet sujui hyvin ja lapset ovat terveitä, ei edes allargioita vaikka miehellä itsellään on useita eri allergioita. Ero tuli siis 20v yhteisen vuoden jälkeen, yhteisymmärryksessä. Se teki minulle hyvää, oma elämä kukoistaa ja jotenkin tuo painokin on kutistunut ja pysynyt samana useamman vuoden. Lapset kilpaurheilevat ja ruokailut on terveellisiä, mutta silti nautinnollisia, herkkujakin menee.

Ex-miehellä lähti melko nuorena tukka, oli hänelle kova paikka. Sairaudet veivät myös elämänilon ja lääkkeet toivat ylipainon. Luonne on muuttunut kireäksi, kitiseväksi. Eihän tuollaista jaksa kukaan! 😁 Minulta ei saa sääliä. Joskus tekisi mieli huomauttaa että muistatko miten minun ulkonäöstä latelit törkeyksiä vuosikausia. Jälkikäteen olen diagnosoinut miehellä jotain mielen sairautta ja ihan pimeä olin itsekin kun solvauksia vuosikaudet kestin...

Vierailija
54/59 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette olleet vasta vähän aikaa yhdessä. Todennäköisesti arvostelu pahenee ja alkaa nakertamaan (turhaan!) itsetuntoasi. Ole napakka ja vaadi arvostavaa kohtelua. Jos ei onnistu, niin eipä tuossa suhteessa kannata jatkaa. 

Tapailin muutaman kerran miestä, joka arvosteli kroppaani kuin lihapalaa, luonne ei vaikuttanut kiinnostavan. Hänen mukaansa miehet ovat joko peppu- tai tissimiehiä. Oli kuulemma peppumies, joka oli minun onneni. Just, jälkeenpäin vain ällötti koko mies.

Vierailija
55/59 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hoikka ja ns. missin mittainen. Yksi miesystävä jaksoi aina yhtäkkiä huomautella, että olisi ihanaa, kun minulla olisi "kunnon läski per*e". Vaikka kuinka olin yleisesti hyvissä ja jopa kadehdittavissa mitoissa, niin tuo söi kyllä itsetuntoani paljon. Että juuri se ainoa ihminen, jolle haluaisin kelvata, haluaisi minun olevan aivan erilainen...

Vierailija
56/59 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elelin monta vuotta tuommoisen miehen kanssa, yritin vastata hänen toiveisiinsa ja laihdutin normaalin alarajoille eikä sekään hänelle riittänyt. Kummasti kuitenkin muilta ihmisiltä sain yhtenään kuulla miten timmissä kunnossa olen.

Harvoin käytän tätä fraasia, mutta nyt kokemuksen syvällä rintaäänellä: Jätä se sika ap. Älä hukkaa aikaa mokomaan.

Vierailija
57/59 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin hänelle aamulla, että nyt riittää.

En jaksa enää!

Ei kuulemma ole tarkoittanut loukata.

Ei osaa silti selittää, miksi käyttäytyy noin.

No...tämä tyttö lähtee läskeineen ja perseineen kohti kesää!

Tajusin yöllä miettiessäni, että sorrun aina noihin samanlaisiin kus...hin.

Kiitos rohkaisusta! I did it! :)

Ap

Vierailija
58/59 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketieteellisissä silmissä se 73kg voi olla normaali paino, mutta  katukuvassa se on perusläski vaan .

Ja tän palstan  ainainen mantra laihdutusta vastaan on aina hauskaa.

Ette vaan pysty siihen.

Vierailija
59/59 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se joskus sanonut, että voisin olla lihaksikkaampi :D  tai paremmassa kunnossa. Ei siis varsinaisesti pienempi/laihempi. Olen 170cm/60kg ja mies on itse hieman pullea.

Olen vastannut, että treenaan lautamahan ja teräksiset pakarat sitten kun herran oma pesupallo katoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan