Korona osoittaa ihmisten tyhmyyden
Voi herra mun perse että kiehuttaa aikuisten ihmisten rajaton tyhmyys!
A) Vanhuksia ei syytetä vaan suojellaan
B) Sosiaalisten kontaktien rajoittaminen on ainoa tapa hidastaa viruksen etenemistä
C) Tehohoitopaikkoja ei riitä kaikille
D) Koronaan kuoleminen ei ole mikään helppo ja rauhallinen kuolema
E) Ulkona liikkumisen rajoittaminen tarjoaa ryhmäsuojan heikommille, kyse EI ole yksilönvapaudesta vaan solidaarisuudesta ja yhdessä toimimisesta
F) Ulkonaliikkumiskielto on paljon suositusta ikävämpi juttu, kun poliisi valvoo sakon uhalla
G) Asun maassa jossa enää apteekit ja ruokakaupat ovat auki ja nekin hyvin rajatusti. Tämän kanssa on nyt elettävä, jotta jälkeenpäin elämä jatkuisi
H) Menkää sinne metsään, menkää kävelylle, mutta vain yksin tai samassa kämpässä asuvien kanssa. Pitäkää hyvä etäisyys muihin.
Älkää jaksaako natista siitä kuinka "minulla on oikeus" kun kyse on paljon laajemmasta asiasta kuin oma napa. Sinulla ei ole oikeutta, sinulla on velvollisuus. Velvollisuus suojella itseäsi ja samalla muita. Prkl että patittaa joka ainoa jästipää joka vielä tätä vastaan nurisee.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Luulin että joku kirjoittaisi kerrankin jotain järkevää mutta...
Kirjoita toki sinä jotain järkevää. Nyt minua ihan kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita toki sinä jotain järkevää. Nyt minua ihan kiinnostaisi.
Edelleen kiinnostelisi, mitä järkevää sinulla olikaan sanottavana?
Älkääpä nyt täältä EteläSuomesta menkö sinne Lappiin ettei sinne tattu kaikki paska mitä me täällä etelässsä kannetaan,,se on meidän vika jostämä alkaa leviämään pohjoiseen,,,
+ kirjoitti:
Tapasin kaupassa 2 naista jotka oli tullu Barcelonasta kentän kautta suoraan ruokakauppaan. Eivät muka tienneet karanteenista. Väittivät olevansa terveydenhuollon alalla. Jos ei ammattilaiset noudata sääntöjä niin miksi rivikansalaisen pitäisi?
Älä viitsi olla noin kakara.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vähemmän levität tai altistat ketään, niin sitä nopeammin normiarki voi jatkua. Sen kun ymmärtäisi jokainen, niin tämä korona olisi peitottu jo kuukaudessa.
Nyt kun kaikki saataisiin kotiin kuukaudeksi niin tämä voisi olla tässä. Mutta en pidättele hengitystäni, että korona todella katoaisi kuukaudessa.
Mikä siinä on, ettei vieläkään ymmärretä perusasioita? Tuo virus tulee olemaan nimenomaan rajoitusten vuoksi täällä pitkään! Laumasuoja olisi ainoa tapa päästä nopeasti eroon.