Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon/tyttöystävän masturbointi

Vaimo -77
18.03.2020 |

Jos saisit katsella Kun vaimo/tyttöystävä masturboi, niin mitä haluaisit tapahtumassa nähdä? Mikä kiihottaisi ihan älyttömästi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kunhan vaan näkis.

Vierailija
2/9 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, jos nimimerkki tarkoittaa sitä, että kysyjä itse on nimenomaan tämä vaimo niin iso käsi, arvostan. Kaltaisiasi pitäisi olla enemmän. Luulisin, että kun teet vaan sitä mistä itse tykkäät niin se on parasta mitä voi olla. Ei ole kauniimpaa katsottavaa kuin nainen joka oikeasti nauttii (siis silloin kun kyse on seksistä), toinen mikä jostain syystä ainakin itseäni kiihottaa visuaalisesti vaikket välttämättä itse siitä paljoa saakaan on kun nainen vie vibraattorin sisäänsä, mieluiten joku ihan simppeli ei dildo eikä mitään ihme katuporaa vaan joku ihan perus vibra. Toivottavasti tästä vastauksesta oli jotain iloa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan älyttömän kiihottavaa nähdä ylipäänsä. Parasta olisi nähdä kun toinen nauttii, ihan niinkuin seksissäkin on. Pyllyn masturbointi kiihottaisi erityisesti.

Vierailija
4/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moeheni tykkää tästä valtavasti. Joskus aikaisemminkin täällä kerroin. Mies haluaa ns 69 asennosta katsoa kun masturboin itseäni, joskus myös dildolla. Kiihottavaa katsoa, kuinka hänen kalunsa seisoo ja kiimatipat valuu, vaikka en edes koske siihen. Vasta, kun olen tulossa laskeudun kunnolla hänen kasvojaan vasten ja annan hänen nuolla. Yleensä tässä vaiheessa hänkin laukeaa, vaikka kaluun ei ole koskettu lainkaan.

Vierailija
5/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen tätä välillä... siten että minä oon makuulla ja hieron itseäni ja mies jalkojeni välissä ja näkee siitä ylhäältäkäsin kaiken. Yllän toisella kädellä välillä häntäkin hyväilemään. Mies tykkää tästä valtavasti .

Vierailija
6/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni 47v. ei ole masturboinut, omien sanojen mukaan. Ei ainakaan aikuisiällä ole, sen uskon. Luulen että se vaikuttaakin siihen että seksi on niin vieras asia hänelle. Todella harvoin minäkään saan nuolla tai muuten hyväillä hänen pillua vaikka kovasti haluaisinkin. M 49

Vierailija
7/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen viimeksi olin vieressä, kun vaimo masturboi. Lopuksi otti samalla suihin ja laukesi itse.

Viimeistelin itseni vaimon pehmeään koloon.

Vierailija
8/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos saisit"?

Vierailija
9/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on alkanut mastruboimisen vasta nyt parin vuoden sisällä 40kymppisenä. Ostin vaimolle dildon jota käyttelee yksin. Olen pyytänyt että olisi kiihottavaa saada "masturbaatio-show", mutta se ei vaimoa kiinnosta. Muutenkin hän on sitä mieltä että mitä järkeä masturboida jos toinen on lähellä kun silloin voi alkaa panemaan, mikä tuntuu paremmalle kuin runkkaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän