Jääkaappi ihan täynnä t. Ammattivalittaja
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Laita pakasteeseen sellaista, minkä voi pakastaa. Jääkaappiin vain sellaiset, mitkä eivät säily huoneenlämmössä eikä niitä voi pakastaa, + 2-3 päivän ruoat. Kaikki muu pakasteeseen. Sieltä niitä voi sitten ottaa, kun jääkaapista ruoka loppuu.
Mulla on pakastin rikki. Ollut jo varmaan pari vuotta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita pakasteeseen sellaista, minkä voi pakastaa. Jääkaappiin vain sellaiset, mitkä eivät säily huoneenlämmössä eikä niitä voi pakastaa, + 2-3 päivän ruoat. Kaikki muu pakasteeseen. Sieltä niitä voi sitten ottaa, kun jääkaapista ruoka loppuu.
Eikä nyt olisi aika ostaa uusi pakastin? Ehkä se miehesi suostuu siihen, kun nätisti pyydät, ja perustelet sillä, että sinne voi säilöä ne ruoat, joita miehesi nyt ostelee. Ettei mene pilalle ennen kuin kerkeätte ne syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä nyt olisi aika ostaa uusi pakastin? Ehkä se miehesi suostuu siihen, kun nätisti pyydät, ja perustelet sillä, että sinne voi säilöä ne ruoat, joita miehesi nyt ostelee. Ettei mene pilalle ennen kuin kerkeätte ne syömään.
Ei se sitä osta. Toimiihan tuossa vielä jääkaappi puoli ja se on taas vaikea raahata noista kapeista ovista tänne mökkiin. Ap
Nyt ei ehkä ole paras hetki pröystäillä liialla ruualla ja omalla tyhmyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ehkä ole paras hetki pröystäillä liialla ruualla ja omalla tyhmyydellä.
En mä pröystäile ja sanoin mä miehelle, ettei viikkoon tartte käydä kaupassa. Ap