Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi osa ihmisistä ei välitä toisten suojaamisesta ollenkaan?

Vierailija
18.03.2020 |

Äsken lenkillä kaksi vastaantullutta ihmistä niisti ilmaan niin että räkä vaan suihkusi valoa vasten ympäriinsä. Olisipa joku poikkeuslaki, jolla voisi määrätä kotiin sellaiset ihmiset, jotka eivät edes tässä tilanteessa osaa olla suihkuttamatta räkää muiden ihmisten päälle. Kuka barbaari yleensäkään tekee noin, saatika tässä tilanteessa? Onpa kiva, kun yrittää itse toimia vastuullisesti ja suojata itseään ja muita, niin joutuu sitten lenkkipolulla räkäsuihkutuksen uhriksi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormien amputointia tämmöisille ilmaan niistäjille.

Vierailija
2/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa, että kävi mielessä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se eli vaikka eri vuodessa, missä ei ole Coronaa ?

Zinc

Vierailija
4/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit itse väistänyt ja kiertänyt kahden metrin päästä.

Vierailija
5/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos paperi on hamstrattu kaupoista, niin pakko niistää polulle? Voishan tietty jotain kangasnenäliinaa käyttää. Veikkaan että monella on se, että eivät tykkää käskytyksestä + hankala taloustilanne lisää ärtymystä.

Vierailija
6/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit itse väistänyt ja kiertänyt kahden metrin päästä.

Esim. aivastuksessa virus lentää helposti ainakin kymmenen metriä. Siinä vaiheessa kun joku päättää tahallaan tyhjentää nenäontelonsa ilmaan ja olet niin lähellä, että huomaat sen, et ehdi enää poistua tarpeeksi kauas. Ja mitä sitten vaikka ehtisitkin? Silloinko on ok ruiskuttaa räkää ympäriinsä?

Vierailija
7/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos paperi on hamstrattu kaupoista, niin pakko niistää polulle? Voishan tietty jotain kangasnenäliinaa käyttää. Veikkaan että monella on se, että eivät tykkää käskytyksestä + hankala taloustilanne lisää ärtymystä.

Jos tulisi kielto, että ei saa missään tapauksessa vääntää torttua toisten ihmisten naamoille lenkkipolulla, niin nämäkö ihmiset sitten alkaisivat siellä periaatteen vuoksi kamppaamaan ihmisiä ja p*skomaan niiden naamalle?

Vierailija
8/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. "Hankala taloustilanne ärsyttää mua, joten mulla on oikeus tappaa kaikki."

Vierailija
9/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän vain yskää elintarvikkeille. Köh, köh ja pärskiys mjam mjam.

Muistakaahan huuhdella ne elintarvikkeet.

Vierailija
10/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilijöillähän (erityisesti keskiluokkaisilla) on aina ollut tapana levitellä räkää pururatojen vierelle, ikäänkuin se olisi ihmisoikeus.

Parempituloiset tulevat sonnustautuneina trikoisiin ja kovaäänisesti tyhjentävät kaksipiippuiset nokkansa pururadoille (joskus ihan keskelle rataa) ajattelematta muita.

Peukaloa vaan sieraimelle ja piippu tyhjäksi. Sitten toisen piipun vuoro. Pyyhitään peukalot lähimmän leuanvetotangon pintaan.

Ollaan niin urheilullisia. Näiden tyyppien, jotka pukeutuu vapaa-ajallaan michelinmiehen talvitakkiin (heidän uniformunsa), näiden tyyppien sanoma on ollut että räkä kuuluu urheiluun.

Ehkä he nuorena katsoivat kun myllylä hiihti naama räässä ja lopussa jäässä.

Räkä teki urheilusta kauniit.

Nyt pikkuhiljaa olisi hyvä päästä näistä ällöttävistä tavoista eroon. Ajattelisitte välillä vähän pienituloisia jotka haluaa myös ulkoilla ja tuoda koiransa lenkille. Se räkä kulkeutuu lasten kenkien ja tassujen kautta sisätiloihin.

Onko tämä nyt ymmärretty?

Vessapapereita kun varastoitte sinne omakotitaloonne, niin ttu, niin ttu, ostakaa vähän kalliimpaa paperia ja jättää ne halvat pienituloisille. Jooko?

Vierailija
11/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin maanantaina eräässä kaupassa ja sen parkkipaikalla joku vanha mies aivasti aivan päin minua. Katsoi minua ensin oudosti ja sitten päösti kunnon aivastuksen suoraan itseeni päin. Vaikutti ihan tahalliselta. Kuinka päästään vialla nämä oikein ovat?!

Vierailija
12/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska korona on vain ärhäkkä nuha. Vähän teetä ja vuodelepoa, se riittää.

Vierailija
13/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole koskaan ajatellut, että nenän niistäminen ilmaan olisi joku sosiaaliluokkakysymys.

Vierailija
14/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, paitsi niille, jotka kuolee siihen. Nyt pitäisi ajatella niitä, joille se on oikeasti tappava. Vaikka itsellä ja omilla läheisillä olisikin kaikki hyvin, pitää pystyä nyt uskomaan, että on paljon ihmisiä, joille tämä tilanne on vaarallinen. Itsekkyys pois!

Vierailija
15/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, paitsi niille, jotka kuolee siihen. Nyt pitäisi ajatella niitä, joille se on oikeasti tappava. Vaikka itsellä ja omilla läheisillä olisikin kaikki hyvin, pitää pystyä nyt uskomaan, että on paljon ihmisiä, joille tämä tilanne on vaarallinen. Itsekkyys pois!

Ja lisäksi tää virus kuormittaa nyt koko yhteiskuntaa terveydenhuoltojärjestelmästä talouteen sellaisella tavalla, että me kaikki kärsitään. Viisas ihminen pitää nyt huolta siitä, ettei ole itse aiheuttamassa lisää kuormitusta sairauslomilla ja tartuttamalla muita.

Vierailija
16/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kävin maanantaina eräässä kaupassa ja sen parkkipaikalla joku vanha mies aivasti aivan päin minua. Katsoi minua ensin oudosti ja sitten päösti kunnon aivastuksen suoraan itseeni päin. Vaikutti ihan tahalliselta. Kuinka päästään vialla nämä oikein ovat?!

Itse näin miehen joka yski olutosastolla hyllylle päin vatsa kippurassa. Näytti ihan hullulta.

Hihitteli ja yskästä ei meinanut tulla loppua. Kasvot kalpeana ja nenänalunen ihan vaaleanpunainen. Silmissä oli hienohko tyhjää tulostava katse.

Kun näin tuon kellonsoittaja-asennossa yskivän mieshenkilön ja hänen havahtuvan olemassaolostani, niin käännyin välittömästi suoraan sipsiosastolle ja poistuin kaupasta sen sileän tien.

Ajattelin että ostan olueni muualta. Pelkäsin että mies lähtee perääni.

Vierailija
17/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että vaikka on jo poikkeuslaki voimassa ja koko yhteiskunta hätätilassa, löytyy vielä ihmisiä, joiden mielestä ei kannata noudattaa yhteisiä ohjeita.

Vierailija
18/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse näin miehen joka yski olutosastolla hyllylle päin vatsa kippurassa. Näytti ihan hullulta.

Hihitteli ja yskästä ei meinanut tulla loppua. Kasvot kalpeana ja nenänalunen ihan vaaleanpunainen. Silmissä oli hienohko tyhjää tulostava katse.

Kun näin tuon kellonsoittaja-asennossa yskivän mieshenkilön ja hänen havahtuvan olemassaolostani, niin käännyin välittömästi suoraan sipsiosastolle ja poistuin kaupasta sen sileän tien.

Ajattelin että ostan olueni muualta. Pelkäsin että mies lähtee perääni.

Kamalaa. Nämä ovat ihan sekoja, aivan kuin se vanha mies joka tässä taannoin laittoi neuloja hedelmiin ja muihin elintarvikkeisiin.

Vierailija
19/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vanhat äijät tekee tota keskellä katua kaupungillakin ☹

Vierailija
20/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL:n mukaan kasvosuojista on vain haittaa, kun leviää vain pärskimällä ja kosketuksesta. 🙈