Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi osa ihmisistä ei välitä toisten suojaamisesta ollenkaan?

Vierailija
18.03.2020 |

Äsken lenkillä kaksi vastaantullutta ihmistä niisti ilmaan niin että räkä vaan suihkusi valoa vasten ympäriinsä. Olisipa joku poikkeuslaki, jolla voisi määrätä kotiin sellaiset ihmiset, jotka eivät edes tässä tilanteessa osaa olla suihkuttamatta räkää muiden ihmisten päälle. Kuka barbaari yleensäkään tekee noin, saatika tässä tilanteessa? Onpa kiva, kun yrittää itse toimia vastuullisesti ja suojata itseään ja muita, niin joutuu sitten lenkkipolulla räkäsuihkutuksen uhriksi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just kävin maanantaina eräässä kaupassa ja sen parkkipaikalla joku vanha mies aivasti aivan päin minua. Katsoi minua ensin oudosti ja sitten päösti kunnon aivastuksen suoraan itseeni päin. Vaikutti ihan tahalliselta. Kuinka päästään vialla nämä oikein ovat?!

Itse näin miehen joka yski olutosastolla hyllylle päin vatsa kippurassa. Näytti ihan hullulta.

Hihitteli ja yskästä ei meinanut tulla loppua. Kasvot kalpeana ja nenänalunen ihan vaaleanpunainen. Silmissä oli hienohko tyhjää tulostava katse.

Kun näin tuon kellonsoittaja-asennossa yskivän mieshenkilön ja hänen havahtuvan olemassaolostani, niin käännyin välittömästi suoraan sipsiosastolle ja poistuin kaupasta sen sileän tien.

Ajattelin että ostan olueni muualta. Pelkäsin että mies lähtee perääni.

Todennäköisesti vain kaiveli kurkustaan limaa ja levitteli sitä hienohkon kerroksen tölkkien päälle.

Vierailija
22/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vanhat äijät tekee tota keskellä katua kaupungillakin ☹

Jouduin joskus järkyttyneelle ulkomaalaiselle kaverille selittämään, että miksi Suomessa ihmiset sylkee ja niistää kadulle. En osannut asiaa kovin hyvin avata, koska en tajua itsekään. Sehän on ihan sama kuin kävisi keskellä katua yhtäkkiä tarpeilleen. Sitäkin kai tapahtuu, mutta harvemmin keskellä päivää ja selvinpäin. Sanoin kai jotain sellaista, että jotkut ihmiset täällä elävät ilmeisesti sellaisessa alakulttuurissa, jossa voi sylkeä ja niistää julkisilla paikoilla, mutta useimmat eivät kuitenkaan niin tee, enkä tunne ketään, joka tekisi niin. Joka tapauksessa jos nyt edes tän korona-ajan voisi käyttäytyä kuten ihminen, niin olisi se hienoa, Voisko näille junteille järkätä vaikka jonkun stipendin, jos onnistuvat nousemaan sieltä alkueläimen tasolta tänne ihmisten joukkoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just kävin maanantaina eräässä kaupassa ja sen parkkipaikalla joku vanha mies aivasti aivan päin minua. Katsoi minua ensin oudosti ja sitten päösti kunnon aivastuksen suoraan itseeni päin. Vaikutti ihan tahalliselta. Kuinka päästään vialla nämä oikein ovat?!

Itse näin miehen joka yski olutosastolla hyllylle päin vatsa kippurassa. Näytti ihan hullulta.

Hihitteli ja yskästä ei meinanut tulla loppua. Kasvot kalpeana ja nenänalunen ihan vaaleanpunainen. Silmissä oli hienohko tyhjää tulostava katse.

Kun näin tuon kellonsoittaja-asennossa yskivän mieshenkilön ja hänen havahtuvan olemassaolostani, niin käännyin välittömästi suoraan sipsiosastolle ja poistuin kaupasta sen sileän tien.

Ajattelin että ostan olueni muualta. Pelkäsin että mies lähtee perääni.

Yskikö corona-kaljoille?

Sama tyyppi on yskinyt Yhdysvalloissa asti näille pullloille!=!=?

Vierailija
24/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mode poistaa nämä aloitukset välittömästi. Onkohan nukahtanut?

Vierailija
25/25 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä avattuun uuteen ostoskeskukseenkin näyttää jengi jonottavan innoissaan. Toivottavasti pistävät ovet säppiin ja pitävät sisällä kuukauden. Eiköhän meillekin saada ulkonaliikkumiskielto viikon sisään, kun ei näiden luupäiden tajuntaan näytä mikään menevän.