Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassajonossa avautujat voisivat pitää turpansa kiinni

Vierailija
18.03.2020 |

Kyllä taas ví tut ti käydä kaupassa. Ostin ruokaa n. sadalla eurolla ja kortinlukija ilmoitti "tapahtuma hylätty". Ihmettelin asiaa kassaneidolle joka ohjeisti pyyhkimään sirukortin sirua mikä sitten auttoikin.

Seuraavana jonossa ollut hampuusin näköinen risupartaukkeli alkoi sitten siinä virnuilemaan sanoi että "ei taida olla kortilla rahaa".

Voi vít-tu. Jätän nyt kuitenkin tässäkin yhteydessä mainostamatta omaisuuteni arvoa, koska se ei ole olennaista.

Tehkää palvelus kanssaihmisillenne: pitäkää riittävät etäisyydet jonoissa ja pitäkää mölyt mahoissanne. Kukaan ei kaipaa näsäviisaita kommenttejanne tai koronaviruksia suustanne.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, kait se sitten täytyy olla hiljaa, jos sulla ei oo huumorintajua

Zinc

Vierailija
2/22 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin on joskus joutunut vaihtamaan Visan puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, se ilmoittautui jo.

Vierailija
4/22 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko sille jotain? Eipä sun avautumises täällä auta yhtään asiaa. Takaan, ettei se ukko käy täällä.

Vierailija
5/22 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai avauduit sille takanasi olleelle etkä vain täällä

Vierailija
6/22 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihan rauhallisesti, monelta muultakin ovat rahat joskus loppuneet.

Vierailija
7/22 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit aivastanut sitä päin.

Vierailija
8/22 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia noin kovasti iski hermoon? Olisit jättänyt huomioimatta.

Vierailija
9/22 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa sapuskasi kotiin. Ei tarvitse kun kohdata toista ihmistä enää edes kaupassa.

Hyvää loppuviikkoa Sinulle !

Vierailija
10/22 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä jäin vaan miettimään, että

Ei taida paljo olla kortilla hynää

Zinc

Vierailija
11/22 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo heikosta itsetunnosta ottaa hermoon tuollaisesta

Vierailija
12/22 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin kaikki kassalla voisivat pitää turpansa kiinni, maksakaa vaan ostoksenne ja häipykää, KIITOS!

Kassaa ei kiinnosta pätkääkään teidän pälä pälät..

Vierailija
13/22 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ymmärrän ap:ta. Vaikka nyt sattuisikin niin että sillä tilillä ei olisi tarpeeksi niin ei siinä tarvitse kenenkään tulla ilkkumaan.

Ja kun noita häiriöitä on. Oma korttini ei tietyssä kaupassa toiminut koskaan, ja myyjät sitä aikansa hieroivat joka kerta.

Hiljattain oli tilanne jossa korttimaksut eivät menneet läpi. No, naapurikassalla saatiin lopulta toimimaan, mutta minun eri pankin korttini ei toiminut vieläkään.

Jotenkin epämiellyttävää oli että toinen asiakas sanoi että "onhan sulla tuo toisen pankin kortti". Joo oli, ja sattumoisin silläkin oli rahaa, mutta olin onnistunut lukitsemaan sen.

Siis pakkoko se on tuijottaa toisten ihmisten maksutapahtumaa ja näiden kortteja, saati kommentoida yhtään mitään?

Vierailija
14/22 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä ymmärrän ap:ta. Vaikka nyt sattuisikin niin että sillä tilillä ei olisi tarpeeksi niin ei siinä tarvitse kenenkään tulla ilkkumaan.

Ja kun noita häiriöitä on. Oma korttini ei tietyssä kaupassa toiminut koskaan, ja myyjät sitä aikansa hieroivat joka kerta.

Hiljattain oli tilanne jossa korttimaksut eivät menneet läpi. No, naapurikassalla saatiin lopulta toimimaan, mutta minun eri pankin korttini ei toiminut vieläkään.

Jotenkin epämiellyttävää oli että toinen asiakas sanoi että "onhan sulla tuo toisen pankin kortti". Joo oli, ja sattumoisin silläkin oli rahaa, mutta olin onnistunut lukitsemaan sen.

Siis pakkoko se on tuijottaa toisten ihmisten maksutapahtumaa ja näiden kortteja, saati kommentoida yhtään mitään?

Olitko ylittänyt saldon, kun toinen korttisi oli lukittu ?

Zinc

Vierailija
15/22 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi olisi hitsin pimpula jos vain olisi häiriö ja kiroileminen nyt viittaa johonkin muuhun ja vaihto samantien debittiin.

Vierailija
16/22 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Onko tämäkin "huumoriasi, joka palstalla on kyllä nähty...

Ei, en ollut ylittänyt, vaan jostain syystä näppäilin väärin. En koe että minun sitäkään tarvitsisi kanssa-asiakkaalle selvittää.

Tuolla kortilla sitten kuitenkin maksoin, kun kassa pystyi sen ohittamaan, sitä lukitsematonta ei, jos haluat senkin tietää.

Vierailija
17/22 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensäkin kaikki kassalla voisivat pitää turpansa kiinni, maksakaa vaan ostoksenne ja häipykää, KIITOS!

Kassaa ei kiinnosta pätkääkään teidän pälä pälät..

No mä ainakin huudan kovaan ääneen kassalla, jos joku idiootti

a. Yskii/niiskuttaa/aivastelee

b. Tunkee ostoskärryllä iholle/etuilee

c. Haisee pahalle/ on epäsiisti/ käyttäytyy muuten sopimattomasti

Kaikilla kansalaisilla on oikeus olla turvassa kaupassa.

Vierailija
18/22 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Onko tämäkin "huumoriasi, joka palstalla on kyllä nähty...

Ei, en ollut ylittänyt, vaan jostain syystä näppäilin väärin. En koe että minun sitäkään tarvitsisi kanssa-asiakkaalle selvittää.

Tuolla kortilla sitten kuitenkin maksoin, kun kassa pystyi sen ohittamaan, sitä lukitsematonta ei, jos haluat senkin tietää.

Kait ostit säästävästi, että jää rahaa ensi kertaankin, jos on kortit lukossa ?

Zinc

Vierailija
19/22 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minä vaan ihmettelen.

Miten te onnistuttekin saamaan kaikki korttinne noin huonoon jamaan.

Zinc

Vierailija
20/22 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön räkää, onpas hyvää. Nam!

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan