Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassajonossa avautujat voisivat pitää turpansa kiinni

Vierailija
18.03.2020 |

Kyllä taas ví tut ti käydä kaupassa. Ostin ruokaa n. sadalla eurolla ja kortinlukija ilmoitti "tapahtuma hylätty". Ihmettelin asiaa kassaneidolle joka ohjeisti pyyhkimään sirukortin sirua mikä sitten auttoikin.

Seuraavana jonossa ollut hampuusin näköinen risupartaukkeli alkoi sitten siinä virnuilemaan sanoi että "ei taida olla kortilla rahaa".

Voi vít-tu. Jätän nyt kuitenkin tässäkin yhteydessä mainostamatta omaisuuteni arvoa, koska se ei ole olennaista.

Tehkää palvelus kanssaihmisillenne: pitäkää riittävät etäisyydet jonoissa ja pitäkää mölyt mahoissanne. Kukaan ei kaipaa näsäviisaita kommenttejanne tai koronaviruksia suustanne.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisihminen olin kerran vanhaan aikaan (kun vielä myytiin tiskiltä) Alkossa ja kyselin myyjältä neuvoa, minkähänlainen viini sopisi suunnittelemani ruoan kanssa vieraille tarjottavaksi. Takana oli pientä jonoa, ja sieltäkin joku hampuusi huusi, että "Mieti perk*** kotona valmiiksi, mitä ostat!" Kun hän pääsi tiskille, oli ostos mietittynä: "Kossupullo!"

Vierailija
22/22 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä ymmärrän ap:ta. Vaikka nyt sattuisikin niin että sillä tilillä ei olisi tarpeeksi niin ei siinä tarvitse kenenkään tulla ilkkumaan.

Ja kun noita häiriöitä on. Oma korttini ei tietyssä kaupassa toiminut koskaan, ja myyjät sitä aikansa hieroivat joka kerta.

Hiljattain oli tilanne jossa korttimaksut eivät menneet läpi. No, naapurikassalla saatiin lopulta toimimaan, mutta minun eri pankin korttini ei toiminut vieläkään.

Jotenkin epämiellyttävää oli että toinen asiakas sanoi että "onhan sulla tuo toisen pankin kortti". Joo oli, ja sattumoisin silläkin oli rahaa, mutta olin onnistunut lukitsemaan sen.

Siis pakkoko se on tuijottaa toisten ihmisten maksutapahtumaa ja näiden kortteja, saati kommentoida yhtään mitään?

Olitko ylittänyt saldon, kun toinen korttisi oli lukittu ?

Zinc

Onko tämäkin "huumoriasi, joka palstalla on kyllä nähty...

Ei, en ollut ylittänyt, vaan jostain syystä näppäilin väärin. En koe että minun sitäkään tarvitsisi kanssa-asiakkaalle selvittää.

Tuolla kortilla sitten kuitenkin maksoin, kun kassa pystyi sen ohittamaan, sitä lukitsematonta ei, jos haluat senkin tietää.

Kait ostit säästävästi, että jää rahaa ensi kertaankin, jos on kortit lukossa ?

Zinc

En. Pystyn siirtämään verkkopankissa. Ja saishan sen kortin auki jos jaksaisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän