Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisista miehistä pk-seudulla on puutetta?

Vierailija
18.03.2020 |

Siis muunkintyyppisistä miehistä kuin tappajansilmäisistä kirurgeista ja jääkiekonpelaajista. Onko mitään normaalimpia miestyyppejä, joista pk-seudulla on pulaa?

t. sinkkumies joka harkitsee pk-seudulle muuttoa

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumishaluisista

Vierailija
22/26 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisista, savuttomista ja päihteettömistä sekä muutenkin terveelliset elämäntavat omaavista perhekeskeisistä ja yksiavioisista duunarimiehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkiä, varakkaita, korkeakoulutettuja ja liberaaleja, jotka ovat yksiavioisia ja haluavat perheen. 

Voih, olen vain keskipituinen. Muuten natsaisin vaatimuksiin. No, pitääpäs siirtää muuttoa pääkaupunkiseudulle.  

Vierailija
24/26 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sukupuolten väliset halut eivät kohtaa tai sitten pyörin liiankin marginaalisissa porukoissa. Itsellä on tukku miespuolisia ystäviä, jotka ovat noiden perusominaisuuksien puolesta kelpoisia, mutta eipä potentiaalisia kumppaneita edes vaikuta paljon kuvioissa pyörivän. Osa deittailee kohtuudella, mutta osa ei jaksa enää edes pahemmin yrittää. Hyviä naispuolisia ystäviä on vähemmän, mutta heistä enemmistö on miehen jo löytänyt. Näillä sinkkunaisilla tuntuu olevan sutinaa muttei pysyvyyttä.

Itse olen tälläinen mielenterveysongelmainen viihdyttäjä selkeine vahvuuksineen ja heikkouksineen, ja seuraa sinänsä riittäisi, mutta henkisesti kiinnostavia naisia kohtaan hyvin harvoin. Voi olla ettei yhteyttä oikein löydy tämän sekavan mielenmaisemani takia.

Vierailija
25/26 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkiä, varakkaita, korkeakoulutettuja ja liberaaleja, jotka ovat yksiavioisia ja haluavat perheen. 

Voih, olen vain keskipituinen. Muuten natsaisin vaatimuksiin. No, pitääpäs siirtää muuttoa pääkaupunkiseudulle.  

Vähän kyl itsekin epäilen, ettei minun kannata pk-seudulle muuttaa. Tuntuu olevan hakusessa naisilla jotain muuta kuin tavalliset miehet.

T. ap

Vierailija
26/26 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sukupuolten väliset halut eivät kohtaa tai sitten pyörin liiankin marginaalisissa porukoissa. Itsellä on tukku miespuolisia ystäviä, jotka ovat noiden perusominaisuuksien puolesta kelpoisia, mutta eipä potentiaalisia kumppaneita edes vaikuta paljon kuvioissa pyörivän. Osa deittailee kohtuudella, mutta osa ei jaksa enää edes pahemmin yrittää. Hyviä naispuolisia ystäviä on vähemmän, mutta heistä enemmistö on miehen jo löytänyt. Näillä sinkkunaisilla tuntuu olevan sutinaa muttei pysyvyyttä.

Itse olen tälläinen mielenterveysongelmainen viihdyttäjä selkeine vahvuuksineen ja heikkouksineen, ja seuraa sinänsä riittäisi, mutta henkisesti kiinnostavia naisia kohtaan hyvin harvoin. Voi olla ettei yhteyttä oikein löydy tämän sekavan mielenmaisemani takia.

Kerro lisää, kuulostat kiinnostavalta. ”Mielenterveysongelmainen viihdyttäjä” , sori kun hieman naurahdin ääneen 😀