Millaisista miehistä pk-seudulla on puutetta?
Siis muunkintyyppisistä miehistä kuin tappajansilmäisistä kirurgeista ja jääkiekonpelaajista. Onko mitään normaalimpia miestyyppejä, joista pk-seudulla on pulaa?
t. sinkkumies joka harkitsee pk-seudulle muuttoa
Kommentit (26)
Mä mietin missä ne _tavalliset_ sinkkumiehet on?
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin missä ne _tavalliset_ sinkkumiehet on?
Mitä tarkoitat tavallisilla sinkkumiehillä?
reippaista,hauskoista,huolehtivista,lapsirakkaista,sitoutuvista,ahkerista,positiivisista ja fiksuista miehistä. Tulkaa tänne pääkaupunkiin.
No intin käyneet lienee vähissä verrattuna muun maan tilanteeseen
Vierailija kirjoitti:
reippaista,hauskoista,huolehtivista,lapsirakkaista,sitoutuvista,ahkerista,positiivisista ja fiksuista miehistä. Tulkaa tänne pääkaupunkiin.
Nuo on niitä piirteitä, joita naiset toivovat sitten kun lähtöoletukset ovat täyttyneet. Esim. nainen voi toivoa tappajansilmäistä, Kampissa penthousessa asuvaa kirurgia, joka on reipas, hauska, huolehtiva jne...
Semmoisista vähän nistin näköisistä muusikkimiehistä, joilla ei ole oikeasti päihdeongelmaa. Onko semmoista edes olemassa vai tuleeko se veto huumeiden runtelusta?
Eikö enempää löydy kommentteja siitä millaisia miehiä pk-seudulla tarvittaisiin lisää?
Pitkiä, varakkaita, korkeakoulutettuja ja liberaaleja, jotka ovat yksiavioisia ja haluavat perheen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö enempää löydy kommentteja siitä millaisia miehiä pk-seudulla tarvittaisiin lisää?
Sellaisia, jotka alistuvat naisen tahtoon ja maksavat mielellään laskut.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt unohdetaan komeakasvoiset fitnessmallit ja tämmöiset, niin kaikista miehistä on aika lailla ylitarjontaa pk-seudullakin
Vierailija kirjoitti:
Pitkiä, varakkaita, korkeakoulutettuja ja liberaaleja, jotka ovat yksiavioisia ja haluavat perheen.
Hyvin kiteytetty. Olin aikoinaan tuollainen, eikä tarvinnut naisten perään ulista.
no tän palstan petusteella miehen pitää olla akateeminen, komea, pitkä, normaalipainoinen, lapseton, alle 40 v ja tienata vähintään 3000
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt unohdetaan komeakasvoiset fitnessmallit ja tämmöiset, niin kaikista miehistä on aika lailla ylitarjontaa pk-seudullakin
Johtuuko tämä siitä että naiset muuttavat jopa pk-seudulta ulkomaille etsimään glamouria?
Ainakin Hesarin ja tämän perusteella akateemisista ja sitoutumishaluisista.
Vierailija kirjoitti:
Landeista
??
Rakennusmiehistä, jotka tyytyvät kohtuulliseen palkkaan.
Minulla oli puutettä kivasta, fiksusta, älykkäästä ja sivistyneestä miehestä, joka tykkäisi kulttuurista ja matkailusta ja haluaisi tasa-arvoiseen loppuelämän parisuhteeseen vastaavanlaisen naisen kanssa. Tasa-arvo tarkoittaa minulle mm. sitä, että yhteiset kulut maksetaan puoliksi. Eläinrakkaus oli plussaa, vähimmäisvaatimus oli, ettei mies metsästä, kalasta tai inhoa eläimiä. Ulkonäön suhteen toivoin tietysti itseäni miellyttävää ulkonäköä eli pituutta 160 sentistä ylöspäin, ei kuitenkaan mielellään yli 190 cm, ja mieluummin tanakka kuin hintelä. Suunnilleen itseni ikäinen ja työelämässä.
Kehä III:n ulkopuolelle piti lähteä sellaisen löytääkseni, mutta se kannatti.
Sairaanhoitajista ja akuutin lääkäreistä. Siis hetken kuluttua.