Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilla flunssaoireet sahaavat?

Vierailija
18.03.2020 |

Päänsärky, kurkkukipu, kuiva yskä ja kuume menevät välillä pois ja taas palaavat. Olin jo lähdössä oireettomana liikkeelle kun oireet palasivat.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan oireita. Kannattaa sisäistää että sitä on liikkeellä Suomessa joten ei ihmisten ilmoille!

Vierailija
22/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä jännää miten tuo lämpö/kuume nouseekin niin nopeasti ja sitten laskeekin yhtä nopeaan. Ei edes hikoilua tuon lämmön laskun aikana mitä yleensä kipeänä tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on viikon ajan lämpö vaihdellut 36-37.5 välillä. Normi lämpö mulla 36.6, tietysti pientä vaihtelua, mutta ei mene yli 37 asteen kuin sairaana. Lihaskipuja, kylmän väristyksiä ja jos jotain teen, niin hikoan heti. Kurkkukipua ei ole, eikä myös flunssaa. En tiedä, mikä pöpö on kyseessä, mutta monella työkaverilla on samat oireet. Osalla kestänyt jo melkein pari viikkoa.

Olen kummallisen olon takia nyt mittaillut, ja lämpöä on ollut 35,9-36,9. Normaalisti lämpöni on noin 36,2. Ihan lievää lihaskipua on ollut.

Vierailija
24/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin samaa. Ja tuolle yhdelle kyselijälle: minä mittaan joka päivä lämpöni normaalistikin. Seuraan kuukautiskiertoa. Kyllä nyt on lämmöt olleet itsellä selvästi koholla, aamuisin 37-37,5 kun normaalisti 36,5-36,8.

Minullakin normaalisti 35.8 - 36.6, nyt 36.4 - 37.2

25/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ollut tällaista jonkun aikaa. Olin kunnollisessa flunssassa pari viikkoa sitten ja tämä on kai sitä samaa tautia vielä. Näin sanottiin työterveydessäkin.

Itselläni on kuumeinen ja flunssainen olo, mutta ei ole kuumetta eikä kunnon nuhaakaan. Kurkku on kipeä, päätä särkee, palelee ja väsyttää kamalasti ja on voimaton olo. Uutena oireena mahaoireet ja pahoinvointi. Jäin tänään kotiin ja on auttanut, kun on saanut makoilla sängynpohjalla koko päivän. Kannattaa jäädä kotiin aika herkästi varsinkin tällaisena aikana.

Vierailija
26/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa on täälläkin. Muutama viikko sitten oli kova flunssa. Se parani reilussa viikossa, mutta uudet lievemmät flunssaoireet alkoivat viikon oireettomuuden jälkeen. Nyt ollut monta päivää pientä lämpöä, vaihtelevaa tukkoisuutta, väsymystä ja epämääräisen sairasta oloa.

Vierailija
27/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Aamuisin on normaali olo. Iltapäivällä alkaa vähän oireilemaan ja akkuillasta on pahin. Sitten on illalla vielä vähän kuumetta ja aamulla taas normaali.

Samalla tavalla oireilee itsellä.

Täsmälleen sama rytmi. Tosin oireina ovat vain nuha ja flunssainen pyörryttävä & huono-olo sekä palelu. Kuumetta/kurkkukipua/yskää ei ole. Tuskin on koronaa.