Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilla flunssaoireet sahaavat?

Vierailija
18.03.2020 |

Päänsärky, kurkkukipu, kuiva yskä ja kuume menevät välillä pois ja taas palaavat. Olin jo lähdössä oireettomana liikkeelle kun oireet palasivat.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Aamuisin on normaali olo. Iltapäivällä alkaa vähän oireilemaan ja akkuillasta on pahin. Sitten on illalla vielä vähän kuumetta ja aamulla taas normaali.

Vierailija
2/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viikon ajan lämpö vaihdellut 36-37.5 välillä. Normi lämpö mulla 36.6, tietysti pientä vaihtelua, mutta ei mene yli 37 asteen kuin sairaana. Lihaskipuja, kylmän väristyksiä ja jos jotain teen, niin hikoan heti. Kurkkukipua ei ole, eikä myös flunssaa. En tiedä, mikä pöpö on kyseessä, mutta monella työkaverilla on samat oireet. Osalla kestänyt jo melkein pari viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Aamuisin on normaali olo. Iltapäivällä alkaa vähän oireilemaan ja akkuillasta on pahin. Sitten on illalla vielä vähän kuumetta ja aamulla taas normaali.

Samalla tavalla oireilee itsellä.

Vierailija
4/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan samalla tavalla laskee ja nousee lämpö minullakin.

Vierailija
5/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulle kuulostaa ap. Jää kotiin.

Vierailija
6/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaatteko normaalistikin joka ilta lämpöä? Tuskin. On normaalia, että iltaisin lämpö on korkeammalla.

Vierailija
7/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kurkkukipua joka toinen päivä viikosta toiseen. Onneksi vain joka toinen.

Vierailija
8/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on viikon ajan lämpö vaihdellut 36-37.5 välillä. Normi lämpö mulla 36.6, tietysti pientä vaihtelua, mutta ei mene yli 37 asteen kuin sairaana. Lihaskipuja, kylmän väristyksiä ja jos jotain teen, niin hikoan heti. Kurkkukipua ei ole, eikä myös flunssaa. En tiedä, mikä pöpö on kyseessä, mutta monella työkaverilla on samat oireet. Osalla kestänyt jo melkein pari viikkoa.

Saattaa olla RS virus.

Vierailija
9/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkoputki kipeä jo toista viikkoa, pientä yskää. Muuten ihan terve olo, niin en viitti nyt rasittaa hoitohenkilöstöä

Vierailija
10/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen nousi kuume nopeasti 37,7 ja tunnin päästä minulle normaaliin lämpöön 36,8. Oli pyörryttävää tunnetta tuona nopean kuumeen laskun aikana. Nyt aamulla taas normaali. Yskää tai nuhaa ei ole ja eilen en harrastanut aktiiviliikuntaa tai käynnyt saunassakaan, kun noista voi ruumiinlämpö nousta hetkellisesti.

Vierailija
11/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpö 37,7 ja kurkkukipu, mutta ei tunnu lainkaan kuumeiselta ololta. Mittasin tämän ketjun myötä huvikseni. En ole raskaana. Normaali lämpö 36,5.

Vierailija
12/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämpö 37,7 ja kurkkukipu, mutta ei tunnu lainkaan kuumeiselta ololta. Mittasin tämän ketjun myötä huvikseni. En ole raskaana. Normaali lämpö 36,5.

Juu tämähän se onkin outoa kun ei olo edes tunnu kuumeiselta, kun yleensä tavallisessa flunssassa tulee vilunväreitä ja väsyttääkin. 

Vierailija
13/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja tuntemuksia täällä myös mitä olette kirjoitelleet. Rasittavaa.

Vierailija
14/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sitten RS virus tai korona niin hoitona on lepo ja muiden tartuttamisen välttäminen.

Vierailija
15/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut viikon ajan lievää flunssaa. Kylmänväreitä, hikoilua pienestäkin ponnistuksesta, iltaisin lievää lämpöilyä, pientä nuhaa, kurkku ei ole kipeä mutta lievästi outo ja aamuisin tavallista kuivempi. Töihin en ole uskaltanut mennä.

Vierailija
16/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää juttu on, että on kuumetta ilman oireita? Mullakin meinaan on kuumetta ja olisin valmis lähtemään vaikka maratonjuoksulle! :O

Vierailija
17/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on ollut viikon ajan lievää flunssaa. Kylmänväreitä, hikoilua pienestäkin ponnistuksesta, iltaisin lievää lämpöilyä, pientä nuhaa, kurkku ei ole kipeä mutta lievästi outo ja aamuisin tavallista kuivempi. Töihin en ole uskaltanut mennä.

Tässäkin oireet tyypillisen RS viruksen.

Vierailija
18/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää juttu on, että on kuumetta ilman oireita? Mullakin meinaan on kuumetta ja olisin valmis lähtemään vaikka maratonjuoksulle! :O

Sinulla on immunipuolustus käynnistynyt tuhoamaan viruksen. Tämä esimerkiksi voisi olla korona virus. Lepää ja ei maratonia.

Vierailija
19/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu!

Vierailija
20/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin samaa. Ja tuolle yhdelle kyselijälle: minä mittaan joka päivä lämpöni normaalistikin. Seuraan kuukautiskiertoa. Kyllä nyt on lämmöt olleet itsellä selvästi koholla, aamuisin 37-37,5 kun normaalisti 36,5-36,8.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan