Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastamani nainen on raskaana toiselle miehellei. Jatkaisinko suhdetta enää, on silti vaikea päättää?

Vierailija
18.03.2020 |

2 vuoden suhde rakastamani naisen kanssa on nyt vaakalaudalla, koska naiseni päätyi raskaaksi 2 kk sitten yhden yön tuttavuuden seurauksena ja alkoholin vaikutuksen alaisena. Abortti on vielä mahdollinen, mutta naiseni on syvästi uskonnollisesta taustasta eikä ihan hevillä ole aborttiinkaan valmis. Nyt hän toivoo, että hyväksyisin tilanteen ja on kovin pahoillaan tapahtuneesta. No vaihtoehtoni on niellä tämä häpeä eli tuleva vaimoni kantaisi toisen miehen lasta, jonka kasvatti-isäksi tulisin. Toinen vaihtoehtoni on sanoa rakkaalleni good bye tunteistani huolimatta ja kantaa kaikki paska. Kumpikaan päätös ei tunnu hyvältä. Noh mielipiteitä ja näkemyksiä, onko muilla vastaavia kokeuksia tiedossa esim. lähipiirissä ja miten tilanteet ovat ratkenneet?

Tämä keskustelu poistettiin jostain syystä, joten laitanpa uudestaan, koska asia on tärkeä. Modet nyt come on!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessa ketjussa vastauksista oli nähtävissä aika yleisesti näkemys, että vaihtoon nainen. Haluaisin silti uskoa, että on olemassa onnistuneita tilanteita, joissa mies on pystynyt tällaisen asian kanss elämään. Tunteiden vuoksi tällaista pohdin. Helvetti tekisi mieli se yhden yön heppu laittaa elatusvelvolliseksi ja niin että mä pysyn naiseni rinnalla. Tämän pitäisi olla varmaan mahdollista, jos vaimoni saa selville tapauksen

Vierailija
2/52 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa suurta draamaa jo toisen ketjun voimalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvästi uskonnollinen nainen ei hairahda vieraan sänkyyn eikä ole alkoholin suurkuluttaja. Nyt lähti aloituksesta pohja! Ei uskottava.

Vierailija
4/52 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syvästi uskonnollinen nainen ei hairahda vieraan sänkyyn eikä ole alkoholin suurkuluttaja. Nyt lähti aloituksesta pohja! Ei uskottava.

Jep, ja katoliset papit eivät kopeloi kuoripoikia, herran miehiä kun ovat

Vierailija
5/52 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kikkarapää putkahtaa maailmaan niin sitten jo kysytään todellista tosirakkautta

Vierailija
6/52 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissä myös eräs nainen, joka on raskaana milloin kellekin, ei aina itsekään tiedä kenen lasta oottaa. Erästä miestä on kuitenkin onnistunut pyörittämään kuviossa jo useamman vuoden vaikka on sinä aikana saanut 2 lasta eri miesten kanssa. Minun ohje on, että juokse ja lujaa! Se ei siitä paremmaksi muutu, etkä voi koskaan luottaa tuohon naiseen.

Vierailija
7/52 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen teki valintansa. Ansaitset parempaa. Älä alistu moiseen pskaan.

Vierailija
8/52 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok kiitos vastauksistanne. Koitan tehdä päätöksen järjellä.

Vierailija
9/52 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne uskovaisetkin lankeavat ja tekevät vääriä valintoja elämässään. Ihme oletus, ettei syvästi uskonnollinen nainen hairahtaisi.

Vierailija
10/52 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan seuraavaa: älä tee vielä mitään radikaaleja ratkaisuja, ota itsellesi aikalisä. Voi olla, että kannaltasi oikea ratkaisu kävelee sinua vastaan ihan luontaisesti ja silloin tiedät sen itse.

Suuria tunteita käyt varmaan läpi: luottamuksen menettäminen, viha, häpeä, kiukku, huoli jne. On perheitä, joissa mies on onnistuneesti ottanut vastaan kasvatti-isän roolin,tosin usein hän on tullut suhteeseen myöhemmin ja niitä, joissa suhde on rauennut.

Vierailija
11/52 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen -> tuleva vaimo -> vaimo. Haluaisin uskoa tähän ihanaan beta-aisurifantasiaan mutta epäjohdonmukaisuudet tekevät siitä kovin, kovin vaikeaa.

Vierailija
12/52 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota aikalisä. Ei tuohon oikeaa vastausta ole.

Minä olin raskaana, kun tapasin mieheni. Esikoinen on puhjennut kumi, enkä halunnut suhdetta siittäjän kanssa.

Emme koskaan oikaisseet ympäristön oletusta isästä. Lapselle on kerrottu tilanne ja hän on biovanhempansa myös tavannut.

Tosin meidän tilanne oli erilainen, koska en ollut pettänyt. Mutta perhe-elämä on ollut kaiken sen arvoista.

Vierailija
13/52 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sattuu ja kun usein sattuu niin siihen tottuu, kyllä sinä vielä aisurin rooliisi totut.

Vierailija
14/52 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin helppo vedota humalaan. Toista miestä se halus. Jätä se!

Vierailija
15/52 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa kuule aikuisena ihmisenä vastuu omista asioista ja tee päätös ihan itse.

Vierailija
16/52 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä uskallan epäillä, mutta omapa on häpeäsi.

Vierailija
17/52 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otappa kuule aikuisena ihmisenä vastuu omista asioista ja tee päätös ihan itse.

No kuule aivan varmasti teen aikuisena ihmisenä tässä asiassa päätöksen, mutta haluan kuulla aiheesta näkemyksiä. En tee mitään hätiköityä.

Vierailija
18/52 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä uskallan epäillä, mutta omapa on häpeäsi.

Mitä tarkoitat? Tottakai tämä asia on häpeäksi. 

Vierailija
19/52 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin ap:asemassa ehkä asian mikäli itse olisin ns. tuhkam...na ja olisin naisystävän kanssa jo tuon pari vuotta päästellyt paljaaltaan loppuun asti.

Hyvähän se on tuollaisessa tapauksessa perheeseen täydennystä saada. ..vaikkapa sitten talkoilla.

Vierailija
20/52 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyisin ap:asemassa ehkä asian mikäli itse olisin ns. tuhkam...na ja olisin naisystävän kanssa jo tuon pari vuotta päästellyt paljaaltaan loppuun asti.

Hyvähän se on tuollaisessa tapauksessa perheeseen täydennystä saada. ..vaikkapa sitten talkoilla.

heh...näkemys se on tuokin eikä ihan huonokaan. :D   No meillä on menty kumilinjalla, koska en ole halunnut jälkeläistä tälle planeetalle. ainakaan ihan heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä