Onko mies joka liikkuu samoissa porukoissa ihastunut minuun,antoi illan päätteeksi
Kommentit (22)
kiinnostunut.Aika röyhkeä tyyli minusta.
saattaa olla unohtanut jo koko episodin..
[olevan varattu ts. sanoen tietää naisen olevan kädet sidottuna. Nainenhan ei voi samalla lailla suudella miestä ja supista korvaan. Ja eikö ne varatut naiset ja miehet ole aina kiinnostavampia kuin sinkut!
i]saattaa olla unohtanut jo koko episodin..
[/quote]
ei ole mitään ap:ta vastaankaan muttei vaan osaa arvostaa naisia eikä toisten sitoutumisia. Nauttii kun oma miehisyys saa vähän tukea tollasesta, kiva kiusata naisia.
saattaa olla unohtanut jo koko episodin..
[Ja eikö ne varatut naiset ja miehet ole aina kiinnostavampia kuin sinkut!
Saattaa olla että tietää että jos vaikka teillä ollut riitaa tai ongelmia muuten.
Kokeilee et lähtisitkö hänen matkaan..
[Ja eikö ne varatut naiset ja miehet ole aina kiinnostavampia kuin sinkut!
ja kiusaantuneeksi koska kaula on mulla tosi herkkä alue tykkään että suudellaan kaulalle. Tavallaan olen tosi kiukkuinen että tuttu teki näin koska yllätti minut täysin.
ja kiusaantuneeksi koska kaula on mulla tosi herkkä alue tykkään että suudellaan kaulalle. Tavallaan olen tosi kiukkuinen että tuttu teki näin koska yllätti minut täysin.
ja tätä suudelman antanutta miestä todella pitkään. Tiedän että nyt on lähtenyt jourut jo liikkeelle että onko meillä jotain peliä...tosi kivaa.
mutta asia on niin että pilaat vain elämäsi jos lähdet kaikkien naisten naurattajien mukaan. Miehet kyllä ovat valmiita mihin vain, mutta..
Hän ilmeisesti huomasi että kaipasit vähän piristystä ja olet ehkä ihastunut. Oikeasti tuollainen mies on P-A-S-K-A, hän ei kunnioita toisia, ei edes kavereitaan. Hän toimii siten kuin on aina naisten kanssa toiminut.
Usko pois ettei se merkinnyt hänelle yhtään sitä mitä se merkitsi sinulle.
aika lailla että lähden hänen mukaansa.
Mutta jos on tosiaan kiinnostunut niin mikä ettei.
mutta asia on niin että pilaat vain elämäsi jos lähdet kaikkien naisten naurattajien mukaan. Miehet kyllä ovat valmiita mihin vain, mutta..
Hän ilmeisesti huomasi että kaipasit vähän piristystä ja olet ehkä ihastunut. Oikeasti tuollainen mies on P-A-S-K-A, hän ei kunnioita toisia, ei edes kavereitaan. Hän toimii siten kuin on aina naisten kanssa toiminut.
olen kiinnostunut.[i
[/quote]
Että jokainen voi vetää siitä johtopäätökset.
SItä paitsi ap, kyllä sä huomaat ja tunnet jos teidän kahden välillä on jotain. Mutta
älä lähde itse tekemään vaan anna miehen viedä.
[en ole harrastanut.Kyllä mä kunnioitan mun kaverin ja hänen miehen suhdetta.
i]mutta asia on niin että pilaat vain elämäsi jos lähdet kaikkien naisten naurattajien mukaan. Miehet kyllä ovat valmiita mihin vain, mutta..
[/quote]
olisi unohtanut asian ja sen muistaminen jopa ärsyttäisi sinua.
Että jokainen voi vetää siitä johtopäätökset.
SItä paitsi ap, kyllä sä huomaat ja tunnet jos teidän kahden välillä on jotain. Mutta
älä lähde itse tekemään vaan anna miehen viedä.
kaulasuudelman ja toivotti hyvää yötä kuiskaten sen korvaani.