Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki hiivat viety Smarketeista!

Vierailija
18.03.2020 |

Olisin vain yhden tarttenu sämpylöihin...

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen se kattava kotivara. Jos kaikilla sellainen olisi, ei kenenkään tarvitsisi hamstrata, mikään ei loppuisi kaupoista. Ei 72 tunnin, ei viikon, vaan vähintään kahden viikon kotivara.

Mulla sellainen on ja myös sitä hiivaa. On myös tonnikalaa, jauhelihaa, tomaattimurskaa, makaronia, vessapaperia, käsidesiä ja kaikkea sitä, mitä ihmiset nyt ovat paniikkihamstranneet. Ja yhtään en ole nyt hamstrannut.

Vierailija
22/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka ikisen hamstraajan pitäisi lukea sen Norjassa työskentelevän sairaanhoitajan blogikirjoitus. 

Onko heittää linkkendaalia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi nyt opiskella vähän aapista kun on aikaa. Kauhean näköistä kirjoitusta. 

Ei kinost teidän Äidin kielenne. Minä en ole syntyperäinen Suomi-Ihminen, joten laitappa sinne alapäähän vaikka paskaa.

Kyllä olisi syytä opiskella jos et edes tiedä että uloste tulee alapäästä, sitä ei laiteta sinne. Reppana. 

Vierailija
24/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi nyt opiskella vähän aapista kun on aikaa. Kauhean näköistä kirjoitusta. 

Ei kinost teidän Äidin kielenne. Minä en ole syntyperäinen Suomi-Ihminen, joten laitappa sinne alapäähän vaikka paskaa.

Kyllä olisi syytä opiskella jos et edes tiedä että uloste tulee alapäästä, sitä ei laiteta sinne. Reppana. 

No kyllä sitä sinulla löytyy kun se menee perseestä pilluun.

Tietääkö äitisi että kirjoitat rumia sanoja tuntemattomille aikuisille netissä? Tui tui, pikkuinen. 

ps. Miehillä ei ole pillua, tietäisit sen jos olisit opiskellut. 

Vierailija
25/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivahiiva on ollut meidän kaupasta loppu jo monta viikkoa. Viime viikolla tilasin prismasta, en saanut. Olisiko pitänyt tajuta tämä tilanne viime vuoden lokakuussa? Leivon paljon kun on perhettä.

Vierailija
26/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis joku oli varastanut kaikki hiivat kaikista kyläänne kaupoista? Siellä taitaa joku tehdä isompaa rankkierää?

Ei kukaan rankkia tee. Mäski sekoitetaan ja annetaan käydä. Sitten tislataan herkkujuoma ja se poisheitettävä jämä on rankkia.

Vierailija
27/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä sitä sinulla löytyy kun se menee perseestä pilluun.

Tietääkö äitisi että kirjoitat rumia sanoja tuntemattomille aikuisille netissä? Tui tui, pikkuinen. 

ps. Miehillä ei ole pillua, tietäisit sen jos olisit opiskellut. 

Perspilluraiskaupano paras pano. Hiivavituista kuivaa hiivan naisesta kun pää on revittu irti ja puukolla tehty selkään useita reikiä, joihin voi naida ja laskea spermat suurella porukalla.

Kuulostaa siltä ettei ole väliä käytkö sinä koulua vaiko et, kun noin älykästä tekstiä oksennat.

Vierailija
28/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä avohoitopotilas tai murrosikäinen jonne täällä riehuu?

Vierailija
29/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä haittaa. Itse leivon vain vehnähapanjuurella, sillä onnistuu pullat, pizzat leivät jne. Leipä ei lopu niin kauan kuin jauhot riittää.

Vierailija
30/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä haittaa. Itse leivon vain vehnähapanjuurella, sillä onnistuu pullat, pizzat leivät jne. Leipä ei lopu niin kauan kuin jauhot riittää.

Vierailija
31/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli Lidlistä kokonaan loppu leivät, munat, makaroni, vessapaperi, kermat, jauhelihat ja muitakin tuotteita yks-kaks enää hyllyissä. Lopettakaa se hamstraus!

Vierailija
32/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joku oli varastanut kaikki hiivat kaikista kyläänne kaupoista? Siellä taitaa joku tehdä isompaa rankkierää?

Ei kukaan rankkia tee. Mäski sekoitetaan ja annetaan käydä. Sitten tislataan herkkujuoma ja se poisheitettävä jämä on rankkia.

Seison korjattuna! Taas sitä huomaa olevansa pelkkä amatööri.

Vierailija
33/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kuule ollut jo yli viikon, sekä hiivat että kuivahiivat KAIKKIALTA!

Vierailija
34/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua, hiivaa ei tarvita sämpylöihin. Jos sinulla on mummon muusia tai perunoita niin saat niistä ilmavuutta sämpylöihin, ei tule niin kovia. Jos ei ole niin saat silti sämpylöitä, joskaan et niin ilmavia. Pierettääpä vähemmän :p

Vierailija
35/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua, hiivaa ei tarvita sämpylöihin. Jos sinulla on mummon muusia tai perunoita niin saat niistä ilmavuutta sämpylöihin, ei tule niin kovia. Jos ei ole niin saat silti sämpylöitä, joskaan et niin ilmavia. Pierettääpä vähemmän :p

Voi sinua, jos ajattelet ettei paljon leipova tuota tiedä. Kaikki kun ei vaan voi tai halua sitä perunaa käyttää. 

Vierailija
36/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alkaa leipomaan pullaa, leipää ja sämpylöitä. Mitä pahaa siinä on?

Vierailija
37/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä on kaikki parempaa! Minä ostin tuorehiivaa Lidlistä tänään, ja halpoja 1 kg:n lihapullalaatikoita (3€ kpl).

T. Lidl-mies.

Lidlissä käy paljon ihmisiä ja korona leviää. Ne 1 kilon lihapullat on toki halpoja, mutta maistuu ihan hirveelle ja pierettää tuntikausia.

Kyllä ne ovat ihan kunnollisia lihapullia, 70%:n lihapitoisuus ja sipuliakin on käytetty. Varmaan jos noita S-marketin halpislihapullia on syönyt, niin menee vatsa sekaisin. Ne ovat varmaan kalliimpia kuin Lidlin lihapullat, mutta myös huonompia.

T. Lidl-mies.

Vierailija
38/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo viikko sit oli loppu. Mä ostin paketin kuivahiivaa. Olis pitänyt ostaa useampia..

Vierailija
39/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans koittanut metsästää kuivahiivaa. Meillä leivotaan normistikin paljon leipää ja ärsyttää ettei sitä saa mistään!

Tosin joka kerta kun olen ollut kaupassa, niin kuivahiivan metsästäjiä on ollut muitakin hyllyjen välissä. Edes kummastakaan lähikaupasta ei löydy, vaikka alueella ei hirveästi ole edes asukkaita.

Vierailija
40/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Starkoititko Shiivat? Sse Särsyttää Skyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan