Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki hiivat viety Smarketeista!

Vierailija
18.03.2020 |

Olisin vain yhden tarttenu sämpylöihin...

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä on joo. En ole saanut yhtäkään mistään kaupasta. Ihan naurettavaa kun itsekin haluaisin sen yhden, mutta missään ei ole.

Vierailija
2/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku oli varastanut kaikki hiivat kaikista kyläänne kaupoista? Siellä taitaa joku tehdä isompaa rankkierää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivahiivaa kannattaa aina pitää kotivarana.

Googlaapa teeleipien resepti, niihin varmaankin löytyy ainekset.

Vierailija
4/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on lähikaupasta kaikki hiivat loppu. Huvitti vaan, kun mistään muusta ei ole pulaa, ei edes vessapaperista. Mutta ei ollut hiivaa ei, vaikka olisin tarvinnut.

Vierailija
5/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli ja muistakin kaupoista viime viikolla. Eikö oo vieläkään tullut lisää?

Vierailija
6/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivahiivaa kannattaa aina pitää kotivarana.

Googlaapa teeleipien resepti, niihin varmaankin löytyy ainekset.

Kuivahiivahyllytkin on aika tyhjiä tällä hetkellä, ainakin meillä päin.

Vierailija
7/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkohan sitä on olla ja paljon.

mieti nyt jos alkot suljettaisiin

Vierailija
8/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin oli ja muistakin kaupoista viime viikolla. Eikö oo vieläkään tullut lisää?

Ei ole mitään hiivaa tarjolla ja kysyin niin sanoivat ettei mitään tietoa milloin niitä saavat. Tämä siis tämmöisessä 3 tuhannen asukkaan pikkukylässä Sisä-Suomessa. Ei täällä koronaa ole mutta ilmeisesti porukka leipoo saatanasti pakastimeen...

Vierailija
9/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kjeh kjeh, Arskan kanssa tehään kiljulla tiliä karanteenin aikana kun ravintelit kiinni

Vierailija
10/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassa oli kuivahiivaa useampaa sorttia. Lihat oli oikeastaan ainoa pahemmin hamstrattu tuotealue. Tilanne toki elää ja vaihtelee miten hamsterit sekä kuljetukset toimii.

Vierailija
11/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on kaikki parempaa! Minä ostin tuorehiivaa Lidlistä tänään, ja halpoja 1 kg:n lihapullalaatikoita (3€ kpl).

T. Lidl-mies.

Vierailija
12/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi nyt opiskella vähän aapista kun on aikaa. Kauhean näköistä kirjoitusta. 

Vierailija
13/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on onneksi vielä muutama kuivahiivapussi kaapissa, mutta meinasin hakea sämpyläjauhoja huomenna, toivottavasti niitä löytyy lähikaupasta!

Vierailija
14/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on onneksi vielä muutama kuivahiivapussi kaapissa, mutta meinasin hakea sämpyläjauhoja huomenna, toivottavasti niitä löytyy lähikaupasta!

Meillä ei ollut näitäkään. Eikä kaurahiutaleita, siis sellaisia, missä on pelkkää kaurahiutaletta. Ruisjauhoja oli ja kaurahiutale-kauralesepaketin ostin myös. 

Vierailija
15/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lähikaupasta kaikki muu paitsi normaali vehnäjauho oli loppu. 

Vierailija
16/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi nyt opiskella vähän aapista kun on aikaa. Kauhean näköistä kirjoitusta. 

Ei kinost teidän Äidin kielenne. Minä en ole syntyperäinen Suomi-Ihminen, joten laitappa sinne alapäähän vaikka paskaa.

Vierailija
17/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sämpyläjauhoja on vaikka millä mitalla muttei mitään hiivaa? Miksi? Eikä täällä mitään ponua keitellä se on varmaa.

Vierailija
18/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä on kaikki parempaa! Minä ostin tuorehiivaa Lidlistä tänään, ja halpoja 1 kg:n lihapullalaatikoita (3€ kpl).

T. Lidl-mies.

Lidlissä käy paljon ihmisiä ja korona leviää. Ne 1 kilon lihapullat on toki halpoja, mutta maistuu ihan hirveelle ja pierettää tuntikausia.

Vierailija
19/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikisen hamstraajan pitäisi lukea sen Norjassa työskentelevän sairaanhoitajan blogikirjoitus. 

Vierailija
20/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto, mulla onkin puolikas jäänyt viikonlopulta. Voisinkin tekaista jauheliha-ananas pizzan, tarvikkeita onkin kaapit täynnä. Onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi