Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos seksi olisi harrastus siinä missä muutkin

Vierailija
18.03.2020 |

Jos yhteiskunnallisesti seksi olisi vain harrastus siinä missä muutkin harrastukset, ihmiset ja parisuhteet voisivat paremmin. Voisi vaan todeta puolisolle, lähden käymään panolla. Se olisi mukavaa, vaihtelevaa, toisi hyvää oloa eikä mustasukkaisuutta olisi koska se olisi hyväksyttävää. Seksi ei olisi omaisuutta johon oikeus on vain tietyllä henkilöllä. Tottakai ihmiset itse saisivat valita kenen kanssa sitä harrastaa. Kenelläkään ei olisi parisuhteissa paineita siitä että pitäisi toisen mieliksi seksiä harrastaa eikä toista ärsyttäisi sen puute koska sitä voi hakea muualtakin. Se vapauttaisi yhteiskuntaa ja ihmisiä omistamisen kulttuurista pois koska lopulta kukaan ei omista ketään. Ymmärrän vastakkain asettelun mutta lähden siitä näkökulmasta että jos jokainen meistä olisi syntynyt maailmaan ja kasvatettu niin, että seksi on normaalia muidenkin kuin oman kumppanin kanssa. Ajatuksia?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua random tyypin kanssa seksiä. Pidän läheisyydestä ja tuttuuden tuomasta turvasta. Olisi kammottavaa että pitäisi seksiin pukeutua ja varsinkin sen jälkeen uudelleen pukeutua.

Varmaan joillekin sopii. En kuulu siihen ryhmään. Nykyään saa olla ihan mitä vaan niin eiköhän tuokin ole jo 2021 ihan tuttu juttu joillekin.

Vierailija
22/31 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni mies olisi valmis riskiin, että elättää ja kasvattaa jonkun muun lasta?

Niinpä kun tuo aloituksen harrastus olisi sitten myös naisten harrastus. Sitähän aloittaja ei tietenkään ajatellut.

Yleensäkin ne on miehet ne jotka kyttäävät ja vartioivat naisiaan toisilta miehiltä etteivät vaan pääse p.anemaan. Sitten olisi muka vain kiva harrastus saada p,aneskella siellä täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko elämäni sinkku omasta tahdostani. Olen harrastanut aktiivisesti seksiä, en ole tullut raskaaksi sen enempää kuin jos eläisin parisuhteessa. Eihän parisuhteessa elävätkään kokoajan lisäänny vaikka seksiä harrastavatkin. En ole saanut koskaan seksitautia vaikka kumppanit ovat vaihtuneetkin. Ihmettelen miksi tätä raskaus ja tauti asiaa korostetaan kokoajan. En ole harrastanut koskaan tylsää seksiä. Jos olisin suhteessa, näin varmaan olisi käynyt. Ihmisillä on vaikka minkämoisia selityksiä aina asioille, joiden toiminta poikkeaa heidän omasta toiminnastaan. Sekin, että minulla ei ole parisuhdetta, on tällä palstalla varmasti minun syy vaikka todellinen syy on se, että en moista halua. Viihdyn yksin vallan hyvin.

Vierailija
24/31 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei sitten ole kuullut avoimista suhteista? Minä ilmoitan juuri noin, että on seksitreffit. En ole ainoa, jolla vapaa suhde, tunnen muitakin.

Vierailija
25/31 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde ei ole kuitenkaan sama asia kuin se, että asia olisi yhteiskunnallisesti hyväksyttyä ja ihmiset toimisivat toisin. Yleensä avoin suhde on kuitenkin este toiselle osapuolelle. Ei ole helppo löytää niitä muita avoimessa suhteessa eläviä. Naisille tämä on helppoa mut edes komealle miehelle seksin saanti ei ole niin helppoa kuin luullaan. Jos olet suhteessa toiseen naiseen. Oli se sitten avoinsuhde tms.

Vierailija
26/31 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ajatus, että pyysin siirtämään seksipalstalle.

Pyysin siirtämään. ilmeisesti seksi ei ole sinulle normaalia elämää vaan asia joka pitää lokeroida ulkopuolelle siitä.

Vierailija
27/31 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän heittää asiasta, mutta mulla oli nuorempana naispuolinen ystävä jonka kanssa oltiin tekemisissä kaikin puolin. Mutta hänen kanssaan harrastettiin myös seksiä, ihan niin kuin katsottiin leffaa tms. Se oli tavallaan tosi mukavaa. Tunsi toisen läpikotasin, silti ei koskaan siis rakastettu toisiamme, eikä suunniteltu parisuhdetta. Se oli ihan erilaista seksiä, kun normi parisuhteessa. Tavallaan opettavaista tai miten sen sanois. Ei suutelua tai muuta sellasta. Vähän, niin kuin oltais opetettu toinen toisiamme. Naidessa ja suihinotoissa ym neuvottiin, mikä tuntuu just parhaalle. Edelleen ollaan tekemisissä jokseenkin, mutta molemmilla perheet ja lapset, eikä tätä harrastella enää. Mä olin silloin 25-28 ja hän 20-jne. Nykyään ite 36

Vierailija
28/31 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mahtavaa kun näin olisi

Vierailija
29/31 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin viime kesänä linja-autoa asemalla ja vieressäni oli joukkio nuoria...alle 20 vee joka tapauksessa kun osa oli mopoilla liikkeellä. Yks tyttö kysyi pojilta ja ihan pokkana, ett "kuka lähtis panee meille ku porukat on veks". Sitä vaan, että tämä sukupolvi ei välitä siitä, että esiaviollinen seksi on syntiä tai moraalisesti kyseenalaista harrastaa seksiä kenen kanssa vaan jos mieli tekee. Toivottavasti nämä nuoret saavat syntyvyyden nousuun ilman isättömiä lapsia!

What do you want to do ?

New mailCopy

Vierailija
30/31 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt kuin ap, että mitä pahaa siinäkin olisi, jos tuonkin tarpeen harrastaminen hoituisi siinä missä muidenkin.

Ilmoittaisi vaan miehelle, että:”Mä lähden nyt panemaan, on Mikko/Osku/Jonas vuorossa tänään.” Ihan samahan se olisi kuin salilla käynti. Ja mies saisi lukea nojatuolissaan rauhassa Kafkaa, enkä vaivaisi häntä seksilläni.

Miksi edes pitäisi olla mustasukkainen, koska seksikin on ihan tavallinen, ihmisyyteen kuuluva juttu. Samoin kuin syöminen, nukkuminen, hyödyllinen askartelu, puhtaus ja ulostaminen.

Vierailija
31/31 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, lähtisikö joku harrastamaan tänä iltana kanssani? 💕

N45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän