Sivut

Kommentit (655)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö sen kun välillä melkein itkettää, kun on niin turhautunut naapureiden aiheuttamaan meteliin.

Tiedän. Olen niin väsynyt siihen jatkuvaan taustakolisteluun. Se, ettei omassa kodissaan saa olla päivääkään ilman jatkuvaa tiiliskivien tiputtelua yläkerran naapurin osalta ei paljon naurata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itse pyrin nykyään provosoimaan naapureita samalla tavalla kun provosoin täällä mielipiteissäni.

Äsken yskin keuhkojani pihalle. Täyttä sohjoista yskää. Käänsin melkein keuhkoni pihalle.

Annoin kunnon näytteet oikeaoppisesta keuhkokuumeesta.

Varovat astumasta tänne päin.

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin enää eletä. Ikävää, mutta totta. Vaatii melkoisia puhelahjoja saada naapuri ymmärtämään metelinsä ja siinäkin yleensä lopputulema on heikko. Oma napa on se tärkein.

Jep ja jos valitat isännöitsijälle niin se vaan pyörittelee peukaloita. Asialle ei tarvi tehä mitään, kunhan maksaa vuokransa ajallaan niin kaikki on hyvin. Muutan pois heti, kun vaan se on mahdollista...

Onneksi meillä vaihtui isännöitsiä hiljan ja nyt on erittäin hyvä isännöitsijä, saa nimittäin metelöijät hiljenemään.

Edellinen isännöitsijä oli kädetön turven#ija.

Vierailija

Naapuri tuli kyselemään, että häiritseekö hänen eroahdistustaan uliseva koiransa. Sanoin että ei, mutta en jatkanut, että enemmän minua häiritsee hänen huumekaupastaan johtuva vieraiden sekopäiden ravaaminen rappukäytävässä ja jatkuva, maailmansotaa muistuttava tappelunsa seurustelukumppaninsa kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli sitä mieltä, että koska se tapahtuu päivällä

Jos taloyhtiön säännöissä tätä ei erikseen ole kielletty niin silloin hän oli oikeassa. Se että pahastut siitä että dementikot pitää meteliä ja ihmiset noudattaa taloyhtiön sääntöjä osoittaa että taitaa enemmän sinussa ja sinun päässäsi olla vikaa, etkä selkeästi sovellu kerrostaloelämiseen, tai sosiaaliseen kanssakäymiseen ihmisten kanssa juuri muutenkaan.

Ai sinä oletkin näitä koska ei ole erikseen kielletty, lähden huomenna Lappiin lomailemaan ja vien lapset mummolle hoitoon -ihmisiä. Luulin, että olette vain palstalaisten luoma myytti, mutta olin väärässä.

Vierailija

Seinänaapurissa asuva venäläisvahvistus kuuntelee parhaillaan venäläistä pölötystä telsusta ja yläkerran opiskelijapariskunta nauttii intialaisvaikutteisesta musiikista. Taitaa ihmisillä pinna jo kiristyä, aiemmin ovat olleet ihan hissukseen.

Vierailija

Yläkerran naapurini on kyllästynyt kuuntelemaan yläpuolellaan asuvan juopon jatkuvaa meteliä, joten hakkaa harjanvarrella kattoon ja paukuttaa pattereita keskellä yötä. Arvatkaapa kumman äänet kuuluvat todella selvästi makuuhuoneeseeni, kun yritän nukkua?

Vierailija

Naapurissani asui jonkinsortin uskovaisia, sillä välillä siellä pidettiin isolla porukalla jotain seuroja. Kovaäänistä paatoksellista paasausta, epävireistä ryhmälaulantaa ja kitaranrämpytystä. Oikein osasi odottaa, että tähän väliin varmaan huudetaan taas yhteen ääneen jeesusta.
Onneksi muutin pois.

Vierailija

rarehanu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin enää eletä. Ikävää, mutta totta. Vaatii melkoisia puhelahjoja saada naapuri ymmärtämään metelinsä ja siinäkin yleensä lopputulema on heikko. Oma napa on se tärkein.

Jep ja jos valitat isännöitsijälle niin se vaan pyörittelee peukaloita. Asialle ei tarvi tehä mitään, kunhan maksaa vuokransa ajallaan niin kaikki on hyvin. Muutan pois heti, kun vaan se on mahdollista...

Onneksi meillä vaihtui isännöitsiä hiljan ja nyt on erittäin hyvä isännöitsijä, saa nimittäin metelöijät hiljenemään.

Edellinen isännöitsijä oli kädetön turven#ija.

Mitä isännöitsijä teki? Meillä on avuton isännöitsijä joka ei hoida yhtään mitään. Pahoittelee vain.

Vierailija

Mikä virka on pianolla, jos siitä soitetaan tyyliin "tiityytiityytiityy" tai "tiitiitii", harjoitellaanko tuolla naapurissa jotain -keleen sointuja vai mitä ihmettä, enkö nyt ei-musikaalisena ymmärrä jotain taidetta? Soittaisivat edes kunnolla, olisi vähän siedettävämpää kuunneltavaa jos soitettavana olisi kappale eikä yksittäisiä ääniä.

Vierailija

Jos elämän äänet häiritsee kerrostalossa, kannattaa muuttaa omakotitaloon. Missä ei ole naapureita lähellä....minusta nuo kaikesta valittajat kerrostaloissa ovat vaan omaan elämäänsä tyytymättömiä, onnettomia ihmisiä. Hehän ärsyttävät kerrostaloissa eniten, painuisivat muualle ihmisiä kiusaamasta. Minua ei ärsytä kolinat, puheet, kävely, ymmärrän jopa jos välillä vähän kovempiääninenkin puhe. Tietysti hiljaisuuden aikaan ei pidetä niin kovaa mekkalaa kuin päivällä. Ainoa mikä ärsyttää aina on täysillä soiva musiikki. Se on selvästi muiden tahallista ärsyttämistä. Täytyy kuitenkin ottaa huomioon että se on ihmisten koti. Jos ei siellä saa olla kuinka haluaa niin missä h*lvetissä sitten??? Mutta tähän haluan korostaa että minä puhun normaaleista elämisen äänistä, joista myös aika monet täällä valittaa. Tietysti jos joku häiriköi koko taloa jatkuvasti, pitää lentää pihalle. Olen asunut kerrostalossa yli 10v ja minulle se sopii täydellisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos elämän äänet häiritsee kerrostalossa, kannattaa muuttaa omakotitaloon. Missä ei ole naapureita lähellä....minusta nuo kaikesta valittajat kerrostaloissa ovat vaan omaan elämäänsä tyytymättömiä, onnettomia ihmisiä. Hehän ärsyttävät kerrostaloissa eniten, painuisivat muualle ihmisiä kiusaamasta. Minua ei ärsytä kolinat, puheet, kävely, ymmärrän jopa jos välillä vähän kovempiääninenkin puhe. Tietysti hiljaisuuden aikaan ei pidetä niin kovaa mekkalaa kuin päivällä. Ainoa mikä ärsyttää aina on täysillä soiva musiikki. Se on selvästi muiden tahallista ärsyttämistä. Täytyy kuitenkin ottaa huomioon että se on ihmisten koti. Jos ei siellä saa olla kuinka haluaa niin missä h*lvetissä sitten??? Mutta tähän haluan korostaa että minä puhun normaaleista elämisen äänistä, joista myös aika monet täällä valittaa. Tietysti jos joku häiriköi koko taloa jatkuvasti, pitää lentää pihalle. Olen asunut kerrostalossa yli 10v ja minulle se sopii täydellisesti.

Miksi te jotka neuvotte muuttamaan kerrostalosta pois omakotitaloon, ette käsitä ettei kaikilla ole mahdollisuutta muuttaa sellaiseen? Ei varmaan kukaan kerrostalon äänistä ärsyyntyvä asuisi mokomassa, jos voisi muuttaa oman talon rauhaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kerrostaloja on erilaisia ja on hyvä, että olet asunut mieleisissäsi! Asun nyt mukavassa taloudessa, jossa naapureiden 2 krt/kk biletys on helppo sietää.

On kuitenkin yleisesti tunnustettu fakta, että melu nostaa stressitasoja. Voin kertoa, että jos joutuu kuulemaan jopa 8 muun asukkaan (4 katto-, lattia- ja seinänaapuria sekä "kulmanaapurit") kaikki elämiset äänet veden juoksuttamisesta kävelemiseen ja mikron huminaan, niin se on kuin asuisi hel vetin esikartanossa. Suomesta todella löytyy tällaisia paperitaloja. Nykyisessä asunnossa voin kuulla lapsen itkua silloin tällöin, samoin satunnaisen biletyksen, mutta se ahdistava, hermoja raastava taustakolina puuttuu. Ja se on hyvä se.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi te jotka neuvotte muuttamaan kerrostalosta pois omakotitaloon, ette käsitä ettei kaikilla ole mahdollisuutta muuttaa sellaiseen? Ei varmaan kukaan kerrostalon äänistä ärsyyntyvä asuisi mokomassa, jos voisi muuttaa oman talon rauhaan?

If you don't like something, change it. If you cant't change it, change your attitude. -Maya Angelou

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

If you don't like something, change it. If you cant't change it, change your attitude. -Maya Angelou

Just jotain tällästä olin laittamas, mutta tää oli viä paremmin ilmaistu 👍

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näiden metelin aiheuttajien on muutettava helvetttiiin kerrostaloista. Näin se vaan on. Tajuatko?

Vierailija

Eilen laitoin isännöitsijälle viestiä, josko voisivalistaa naapureita siitä, mitkä ovat normaaleja elämisen ääniä. Saa nähdä, tekeekö asialle mitään tai onko vaikutusta. Pentu juoksee tunteja ympäri kämppää, välillää pelaa jotain piipittävää peliä. Huonekalut vaihtaa paikkaa useamman kerran päivässä. Helvetillinen jumpse ja pauke, usein puolille öin.
Todellakin stressitasot nousseet niin, että voisi vetää kuonoon noita tyyppejä😡😡

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eilen laitoin isännöitsijälle viestiä, josko voisivalistaa naapureita siitä, mitkä ovat normaaleja elämisen ääniä. Saa nähdä, tekeekö asialle mitään tai onko vaikutusta. Pentu juoksee tunteja ympäri kämppää, välillää pelaa jotain piipittävää peliä. Huonekalut vaihtaa paikkaa useamman kerran päivässä. Helvetillinen jumpse ja pauke, usein puolille öin.
Todellakin stressitasot nousseet niin, että voisi vetää kuonoon noita tyyppejä😡😡

Normaaleja asumisen ääniä, ja jos kukaan muu ei valita niin ei tehdä mitään. Yöaikaan ei sais meluta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Normaaleja asumisen ääniä, ja jos kukaan muu ei valita niin ei tehdä mitään. Yöaikaan ei sais meluta.

Susällä eivitttu juosta montaa tuntia eikä piipitetä jotain peliä! Ne eivät ole normaaleja elämisen ääniä, paksukallo.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat