Tuntuuko kotona olo tylsältä? T. Ammattivalittaja
Kommentit (25)
Ei tunnu tylsältä, ei todellakaan. Rakastan kotoilua ja nautin olostani ja elostani :) Ja parasta kun saan sen nykyään tehdä yksin, en ole koskaan huonossa seurassa kun saan olla yksin :D
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu. Kotona olen ollut jo vuosia ja koti on maailman paras ja turvallisin paikka.
Aika moni kuitenkin nyt valittaa, kun joutuu muutaman viikon olemaan kotona t. Ammattivalittaja
Minusta on todella ihmeellistä jos aikuiset ihmiset valittaa että kotona on tylsää ja ei ole tekemistä ! Pikku lapset yleensä valittavat ettei ole tekemistä, en ole koskaan muutenkaan ymmärtänyt aikuisia ihmisiä jotka valittaa ettei ole tekemistä, hoh hoijaa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu. Kotona olen ollut jo vuosia ja koti on maailman paras ja turvallisin paikka.
Aika moni kuitenkin nyt valittaa, kun joutuu muutaman viikon olemaan kotona t. Ammattivalittaja
Iskikö sulle nyt valituskateus? Voihan viude, muutkin osaa valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ajattelin, että ehkä nyt muutkin tajuaa, millaista jatkuva kotona olo on. Ap
Ei tunnu! Kamalasti olisi tekemistä, ei niin mukavia juttuja kuten etätöitä ja siivoamista, mutta viihdykettäkin on illoiksi riittävästi. Ruokia ja kaikkea muutakin olen alkanut vähän säännöstelemään, ettei kauppaan tarvisi mennä. On koira joka vietävä ulos ja koulunkäyntiä seurattava. Ei tässä lomalla olla.
Tällaisina aikoina korostuu se, että ihmisellä on hyvä olla koti jossa viihtyy ja jossa on tekemistä. Kukaan ei jaksa ankeudessa tai sotkussa, se tuntuisi vankilalta.
Ja myös ne ihmiset siellä kodissa. Kodin ilmapiiri riippuu kuinka käyttäydytään toista kohtaan. Pitää olla me-henkeä. Alkoholilla ei ole hyvä alkaa lääkitsemään itseään, paras on olla absolutisti. Oltava ajan tasalla ja toimintavalmiudessa.
Lapsiin ei saa tartuttaa minkäänlaista hätää, lasten on saatava olla lapsia. Päivärytmi tulee säilyttää, samaan aikaan nukkumaan kuin arkena muulloinkin ja aamulla herätys!
Turha murehtia mutta valmiina ja valmistautunut pitää olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ajattelin, että ehkä nyt muutkin tajuaa, millaista jatkuva kotona olo on. Ap
Mieti mielummin miehesi ansioita. Nyt menee moni firma konkkaan ja se on ikävä totuus.
no problem!
Nautin elämästä, päivä kerrallaan.
Ei tunnu ollenkaan! Olen ollut vapaaehtoisessa karanteenissa nyt viikon ja tämähän on oikeasti mukavaa. Kokkailen hyviä ruokia ja keittelen kahvia, katselen sarjoja ja luen kirjoja. Teen parit vatsalihassarjat ja kyykyt silloin tällöin ja siivoilen. Taiteellisiin harrastuksiin pääsee oikein syventymään. Toki välillä kaipaa ulkoilemaan mutta sitä ehtii kyllä myöhemminkin.
Lähdin mökille kun on ihan sama missä työni teen kunhan on nettiyhteys. Mies joutui jäämään kaupunkiin töihin joten saan olla ihan itsekseni.. etätöitä suositeltiin ainakin huhtikuun puoleen väliin, katotaan viitsinkö lähteä täältä pois. Tänään lopetin työt kolmelta ja menin pilkille, ahvenia sain iltapalaksi. Kaupassa pitää käydä ehkä kerran viikossa
Hyvin viihdyn kotona. Tekemistä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti mielummin miehesi ansioita. Nyt menee moni firma konkkaan ja se on ikävä totuus.
Tiedän sen. Mies niitä miettii. Ap
Aikaisemmat sukupolvet joutui lähtemään sotaan. Meidät vaan käsketään kotisohville, joten eiköhän me kestetä tämä.
Aloittajalla tekee tiukkaa ja sen ymmärrän kun ei oikein perhe-elämä kukoista.
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmat sukupolvet joutui lähtemään sotaan. Meidät vaan käsketään kotisohville, joten eiköhän me kestetä tämä.
Aloittajalla tekee tiukkaa ja sen ymmärrän kun ei oikein perhe-elämä kukoista.
Ei tee tiukkaa. Ei mun mieheni päivisin kotona ole, kaksin ollaan lapsen kanssa. Ap
Tämä on oikeaa unelmaa, saa olla rauhassa!
Ei kyllästytä.
Käydään päivittäin naapurissa ja vanhemmillani.
Kotona en ole kauheasti ehtinyt olla kun normaali arki on jatkunut ainakin vielä.
Töissä käyn edelleen normaalisti.