Ostatko nyt osakkeita, kun halvalla saa?
Kommentit (46)
Ostin tänään ison kasan Finnairia.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis varmaan, mut mulla ei ole hajuakaan miten sellainen toimii ja mihin osakkeisiin kannattaa sijoittaa
Nordeasta ehtii saamaan vielä hyvän osingon.
Todennäköisesti saa vielä halvemmalla vielä jonkun aikaa.
Ostaisin jos olisi rahaa, mutta eipä ole.
Rikkaat ostelee osakkeitaan, muut miettii miten pärjätä tavallisista asioista. Rikkaat porsaat on oksettavia kapitalisteja.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti saa vielä halvemmalla vielä jonkun aikaa.
Kyllä nyt alkaa olla pohjat. Ei tässä mene montaa päivää, niin alkaa valjeta että pahin on jo ohi ja sitten pörssi toipuu äkkiä ennalleen.
Ei ne ole halpoja. Halvempia kyllä kuin esim. kuukausi sitten, mutta ei halpoja tosiaankaan.
Osa on kyllä nyt jo rehellisen halpoja. Esim. Wärtsilä ja muut konepajat.
Eilen ostin usa closessa qqq (nasdaq100) etf koko rahalla ja lainat päälle. Monesta kymmenestä miljoonasta puhutaan. Kaverini goldman säksissä kertoi että nyt oli pohjat ja vuoden lopussa ollaan +30% tästä.
Face, netflix menevät hyvin kun jengi on kotona eikä ole muuta tekemistä.
Amazon menee hyvin kun jengi tilaa kotiin eikä käy kaupoissa.
Applella on paljon käteistä joten se tulee käyttämään kassaansa oman osakkeen ja komponenttien kehittäjien ostoon. Tuo vahvistaa etumatkaa androidiin entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole halpoja. Halvempia kyllä kuin esim. kuukausi sitten, mutta ei halpoja tosiaankaan.
Noh persaukiselle kaikki nyt on aina kallista. Euron narikastakin naristaan.
No en osta. Mitään pohjaa ole vielä.
konkurssiaalto vasta alkamassa. Myin kaiken Viime viikolla Kun matalan riskin rahastoni oli vasta menossa pakkaselle ja kiinalaiset osti. Käteinen on kunkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, jos nyt vertaat kursseja vaikka vuoden takaisiin...
Kohta vaan ei vielä ole oston aika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, jos nyt vertaat kursseja vaikka vuoden takaisiin...
Viime vuoden nousu olikin niin hullua että oikein hirvitti. Sen myötä kursseista saatiin puhallettua vasta pahimmat ilmat pois.
Kyllähän tässä mielenkiinnolla pörssejä seurataan ja silloin ostetaan kun halvimmalla saa.
Mulla on kuukausisäästö jatkuvasti voimassa. En luota siihen että osaisin ajoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kuukausisäästö jatkuvasti voimassa. En luota siihen että osaisin ajoittaa.
Sama. Nyt saa samalla summalla tietty enemmän. Saa nähdä, kuinka nopeasti Aasia taas nousee.
Taitaapi käydä näille "vielä ei ole oston aika" niin että perävalot vain näkyy kun juna lähtee 😂. Jo tänään oli nousua laajalla rintamalla. Itse olen ostellut melko paljon ja hyvin hajautetusti. Enemmänkin olisi voinut ostaa, toivottavasti laskevat vielä.
Scandic hotels on laskenut kuukudessa 100 sek --》32 sekiin. Mut siihen en koske tod. Matkailuala ottaa remmiä.
Pitäis varmaan, mut mulla ei ole hajuakaan miten sellainen toimii ja mihin osakkeisiin kannattaa sijoittaa