Röhä on limaista kurkun käheyttä, köhä on kuivaa. Covid 19:ssä kuivat yskäoireet ovat yleisempiä kuin limaiset. Joten en tästä huolimatta vieläkään epäile ensisijaisesti sitä.
Muutenkin pidän epätodennäköisenä, että olisin ehtinyt saada koronavirustartunnan, kun en ole matkustellut enkä liiemmin tavannut ihmisiä viime viikkoina. Toisaalta asun ison kaupungin keskustassa, joten tartuntareittien riski on keskimääräistä suurempi jo tavallisella kauppareissulla ymmärtääkseni.
No nyt minullakin on röhää. Kurkkukipua ei ole.
Röhä on limaista kurkun käheyttä, köhä on kuivaa. Covid 19:ssä kuivat yskäoireet ovat yleisempiä kuin limaiset. Joten en tästä huolimatta vieläkään epäile ensisijaisesti sitä.
Muutenkin pidän epätodennäköisenä, että olisin ehtinyt saada koronavirustartunnan, kun en ole matkustellut enkä liiemmin tavannut ihmisiä viime viikkoina. Toisaalta asun ison kaupungin keskustassa, joten tartuntareittien riski on keskimääräistä suurempi jo tavallisella kauppareissulla ymmärtääkseni.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/