Vauva tukkoinen ja yskii. Ei kai ole koronaa :(
8kk ikäisellä alkanut tänään limaista yskimistä ja nenän vuotamista . Vaikuttaa ihan perus flunssalta mutta mistä sitä voi varmaksi tietää. Onko korona vaarallinen vauvoille? Saako meidän perheestä kukaan mennä nyt esim kauppaan? Yritin soittaa päivystykseen mutta en päässyt läpi.
Kommentit (12)
Mitähän vittua mitäpä jos lukisit THL-sivuja
MIKSI soitat päivystykseen nuhan takia?
Kyllä mä enemmän murehtisin vauvan kohdalla RS-virusta kuin koronaa. Ja RSV:n tuo tukkoisuus enemmän viittaa. Seuraa, ettei vauvallesi ala tulla hengitysvaikeuksia.
Kuulostaa normaalilta räkätaudilta. Paljonko on kuumetta?
Tottakai joku perheestä voi käydä kaupassa, mutta kannattaa tehdä kerralla isommat ostokset ettei siellä tarvitse käydä usein.
Toivottavasti vauvasi paranee pian.
Voi hyvä luoja tätä ihmisten avuttomuutta ja vielä olet muutenkin jo valmiiksi tukossa olevaan puhelinlinjaan mennyt rilluttamaan kun mun vauvalla on nuha.
Kirkas räkä on vielä hyvä merkki. Keltainen räkä viittaa tulehdukseen, mutta ei ole vielä välttämättä vakavaa. Vihreä tai sitä tummempi räkä on merkki vakavammasta. Tämä on ihan lääkäriltä kuultu juttu.
Kuumetta ei onneksi ole. Ja totta kai ennemmin olen turhan varovainen kun välinpitämätön.
Ap
Älä kuormita päivystystä turvonneen, ruman ja lihavan vauvasi takia.
Miten nämä nettifoorumeilla kyselijät selviävät tosielämässä? Ja miksi he lisääntyvät?