Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko saaneet hyvityksen peruuntuneista matkoista ebookersilta, expedialta tms.?

Vierailija
17.03.2020 |

Puheleuita ei enää oteta vastaan ja aiemmin ei päässyt linjoista läpi.

Lennot ja hotellit varattu könttänä sivuston kautta, eikä varauksilla olisi normaaliolosuhteissa muutos/peruutusoikeutta.

Nyt on epätietoisuus siitä, että mihin pitäisi ottaa yhteyttä seuraavaksi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ tuohon pätee siis Ruostin valmismatkalaki jonka mukaan rahat saa takaisin.

Vierailija
22/30 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Osuuspankin Visa kortissa ole se turva tällaisia juttuja varten? Jos ostaa luottokortilla, siis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks Osuuspankin Visa kortissa ole se turva tällaisia juttuja varten? Jos ostaa luottokortilla, siis...

Joo, valitettavasti ostin nettipankilla.

Vierailija
24/30 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikinä vielä saa matkanjärjestäjään yhteyttä, niin uskaltaakohan hakea hyvitystä uutensa matkana vai olisiko parempi ottaa rahat takaisin?

Yhtään kun ei vielä tiedä milloin tilanne on ohitse ja tapahtuuko sen myötä välittömiä muutoksia matkojen ja maiden suhteen..

Vierailija
25/30 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebokers ilmoitti 23.3.2020 että minulle hyvitetään hotellimaksu. Lupasivat hyvityksen 30 päivän sisällä. Nyt on kulunut kohta kaksi ja puoli kuukautta eikä hyvitystä ole tullut. Lupaavat ja pahoittelevat ja lupaavat, mutta ei tapahdu mitään....Lisäksi ovat ebokersin omille sivuilleni laittaneet maininnan "hyvitetty". Selittelevät jotain ympäripyöreää kun kyselen miksi moinen virheellinen maininta.....Mikä lie tilanne muilla?

Vierailija
26/30 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Ebookers hyvitti aika fiksusti hotellivarauksen, joka oli maksettu luottokortilla. Ei kestänyt montaa viikkoa. Finnairilta olen odottanut lentorahoja jo kymmenen viikkoa tuloksetta.

Vierailija
27/30 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Expedia on rikollisten pesä, osakkaina on tuomittuja rikollisia talousrikostuomioita Ruotsista ja Suomesta. Kaiken lisäksi mikä hulluinta virallisten lähteiden kertomana Expedian vastuullisena olisi nyt asianajotoimisto joka on erotettu jopa asianajotoimistosta uusien talousrikossotkujen takia. Käyttäkääs järkeä, miksi lakiasiaintoimisto vastuullisena? konkurssi pukkaa tai muuta mukavaa. Rahanne menetitte Expedialle mutta älkää tehkö samaa virhettä enää toista kertaa

https://tietopalvelu.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=1801097&tarkiste=B…

Muuten tässä esimerkki expedian moraalittomuudesta, näyttää roistoilla olevan rahat loppu kun välittävät vielä tätä rikollista hostellia helsingin slummi-alueella

Miten ois kestäiskö kantti napostella aamiaiseksi eläviä Covid 19 pitoisia rottia, päivälliseksi tippuri ja illalla huomaat että luottokorttisi on tyhjennetty. Parin viikon päästä kotonasi ihmettelet mikä vatsaasi vaivaa

https://sweetdream-guesthouse-helsinki.blogspot.com/2020/12/sweetdream-…

Could you think for breakfast living covid19 rats which contain diseases, in the afternoon you notice that your credit card has been robbed. 

Later it will be Uncovered that you got from this  hostel Lethal virus or sexually disease

So many passengers warn one hostel in Finland named Sweetdream Guesthouse. this hostel robs tourists of inappropriate credit card payments as well as threatening and poisoning tourists with deadly diseases

Be sensible and dont give this hostel your credit card numbers, when you read this cancel your accommodation in this hostel. This hostel broblem is poor hygiene and ventilation. They serve guest spoiled meals and contaminated live rats

This hostel is in a notorious slum area, the worst area in all of Helsinki

If you have been to this hostel and have symptoms of a disease, report it to the Finnish health authorities and the police

Vierailija
28/30 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Finskin lentoliput Ebookersin kautta toukokuun lomareissulle. Niissä ei alunperin ollut vaihto-eikä peruutusoikeutta ja kun tämä virushässäkkä sitten alkoi kunnolla pukata päälle, tuli sähköpostia että lippuja ei palauteta mutta rahasumman voi käyttää uusiin lippuihin myöhempänä ajankohtana. Tämäkin vaihtoehto sopi mulle mainiosti, mut just viime viikolla tuli buukkersilta taas postia että voi olla mahdollista saada rahat takaisin, ja jos ei Finskin mielestä niin sitten se summa edelleen on jemmassa. Klikkasin että jees, hoitakaa, ja ei mennyt kuin kolme päivää kun oli rahat tullu tilille. Olin tosi yllättynyt miten nopeesti ja vaivattomasti tämä hoitui. Hyvä kokemus siis täällä :)

Vierailija
29/30 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla oli Finskin lentoliput Ebookersin kautta toukokuun lomareissulle. Niissä ei alunperin ollut vaihto-eikä peruutusoikeutta ja kun tämä virushässäkkä sitten alkoi kunnolla pukata päälle, tuli sähköpostia että lippuja ei palauteta mutta rahasumman voi käyttää uusiin lippuihin myöhempänä ajankohtana. Tämäkin vaihtoehto sopi mulle mainiosti, mut just viime viikolla tuli buukkersilta taas postia että voi olla mahdollista saada rahat takaisin, ja jos ei Finskin mielestä niin sitten se summa edelleen on jemmassa. Klikkasin että jees, hoitakaa, ja ei mennyt kuin kolme päivää kun oli rahat tullu tilille. Olin tosi yllättynyt miten nopeesti ja vaivattomasti tämä hoitui. Hyvä kokemus siis täällä :)"

Selittelysi haisee kuin lehmänraato ja kauas. Paljon saat korvausta siitä että olet expedian ja e-bookersin rikollisten maksettu kirjoittelija täällä. 

Kerropas aluksi miten olet voinut saada e-bookersilta mitään postia tai puheluita koska niiden asiakaspalvelu on ollut motissa jo kolmatta kuukautta. Lue lisäksi ajankohtaisia lehtijuttuja näistä rikollisista booking.comista, E-bookersista ja expediasta täältä:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8e7e3fcc-ac4e-4ea4-86af-517ccf4fa8f8

Vierailija
30/30 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentojen Korvaukset - https://compensair.tp.st/hfbDEfYR Nopeasti saimme korvauksen myöhästyneestä lennosta. Hyvä palvelu.