Haluaisin miestä
Kommentit (65)
Täällä olisi tavallinen mies, kuka haluaa ensimmäisenä?
Minä haluaisin isohko rintaista ja perseistä naista, mutta en myöskään ole nirso.
Onnea on olla parisuhteessa; saa vaikka joka päivä. Vielä kun mies on hyvä sängyssä.
Pitäisikö sinun etsiä itsellesi parisuhdekumppani, niin saat aina kun haluat?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin naista, tosin olen hiljalleen alkanut haluta etten haluaisi naista.
Alkaa hiljalleen pänniä sama sykli deittimestoissa; hyvin alkanut keskustelu joka kiihkeästi kestää pari kolme päivää deittimestan viestintäpohjalla, siitä kik tai soittelu, siitä sitten viestit vastapuolen suunnalta hiipuu ja jotain selitystä "voikunnytonniinsekavatilanneenolevarmatunteistaniapuapää". Ja kun menen deittimestaan katsomaan niin siellä sama tyyppi paikalla säätämässä seuraavia intopiukassa.
Miksi ei aikuiset ihmiset voi sanoa suoraan jos ei kiinnosta, sen sijaan keksitään jotain muka lieventäviä satuja ja sitten ghostataan.
ja nyt tuli tykkäys joltain turpealta venakolta.
Ei helvetti, onneksi Westworld latautuu.
Väärä palsta. Täällä on vaan kilttiksiä.
Basisti kirjoitti:
Minä haluaisin fillarin.
Minä haluaisin lasillisen kylmää rieslingiä.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää vinkua jossain vauvapalstalla.
Mietin samaa. Tämäkin peräkammarin asukki tuuttaa saman aloituksen säännöllisin väliajoin. En ymmärrä miksi asiaa pitää toitottaa vauvapalstalla. Ja miksi siitä pitäisi muiden kiinnostua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä sellaisia nettideittejä, joista etsitään vain petikaveria. Ihan fiksuja miehiä niissäkin voi olla. Tai ainakin ap:n kanssa samalla tavoitteella liikkeellä.
Notta ei se mies kuvittelemalla pökkäise, järjestelmällisellä etsimisellä voi pökkipässin kyllä löytää.Sehän se tässä ongelmana onkin etten halua pelkkää panoa vaan kunnon suhteen.
Mikä ongelma tässä on, kunhan siinä kunnon suhteessa on kunnolla myös panoa.
Eikä saman katon alle muuteta.
-m
Vierailija kirjoitti:
Ei aivan. Kilttikset vain ovat riittävän hölmöjä tehdäkseen itsestään numeroa. Isot vonkaleet lipuu hiljaa syvemmässä vedessä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea on olla parisuhteessa; saa vaikka joka päivä. Vielä kun mies on hyvä sängyssä.
Pitäisikö sinun etsiä itsellesi parisuhdekumppani, niin saat aina kun haluat?
Yrittänyt mutta toistaiseksi ei ole löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää vinkua jossain vauvapalstalla.
Mietin samaa. Tämäkin peräkammarin asukki tuuttaa saman aloituksen säännöllisin väliajoin. En ymmärrä miksi asiaa pitää toitottaa vauvapalstalla. Ja miksi siitä pitäisi muiden kiinnostua?
Miksi tuut näihin keskusteluihin? Mitä se sua liikuttaa mitä joku kirjottelee? Säälittävää on se ettei keksi itselle parempaa tekemistä kuin valittaa muiden tekemisistä joita ei kykene ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mulle ketä siellä toisessa päässä on.
Vierailija kirjoitti:
Keitettynä vai paistettuna
Putkimies vai palomies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä sellaisia nettideittejä, joista etsitään vain petikaveria. Ihan fiksuja miehiä niissäkin voi olla. Tai ainakin ap:n kanssa samalla tavoitteella liikkeellä.
Notta ei se mies kuvittelemalla pökkäise, järjestelmällisellä etsimisellä voi pökkipässin kyllä löytää.Sehän se tässä ongelmana onkin etten halua pelkkää panoa vaan kunnon suhteen.
-m
Se ongelma ettei löydy niin helpolla.
Ap jatkaa taas yksinpuheluaan. EI KIINNOSTA!
Jos et saa munaa, niin vika on siinä, että olet perceen näköinen tai luonteinen tai molempia.
Vierailija kirjoitti:
Jos et saa munaa, niin vika on siinä, että olet perceen näköinen tai luonteinen tai molempia.
Näköjään kiinnostaa kun kommentoit jatkuvasti 😂 olen kaikinpuolin parempi kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään kiinnostaa kun kommentoit jatkuvasti 😂 olen kaikinpuolin parempi kuin sinä.
Niin varmaan. Minulla sentään on mies, eikä tarvitse uikuttaa vauvapalstalla puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-m
Se ongelma ettei löydy niin helpolla.
Ei muuta kuin uutta "miksei tinderistä löydy kunnon miestä"-ketjua pykäämään!
-m
Vierailija kirjoitti:
Basisti kirjoitti:
Minä haluaisin fillarin.
Minä haluaisin lasillisen kylmää rieslingiä.
Seuraavaksi haluat kai yhden rieseneistäni...?
Ja vainoharhaisille omat.