Lapsi tuntemattoman kanssa OFFICIAL
Kommentit (1457)
Vierailija kirjoitti:
Täysin moraaliton ohjelma. Jo silloin aikanaan, kun Ensitreffit alttarilla alkoivat, niin sanoin, että tästä seuraava askel moraalin rappeutumiseen on se, että tehdään TV-ohjelma, jossa tehdään lapsia tuntemattoman kanssa. Se näytti valitettavasti käyvän sitten toteen.
Kakkossijalle moraalittomuudessa menee se samalla kanavalla lähipäivinä niin ikään alkava sex tape -ohjelma, jossa ihmiset kuvaavat paneskeluaan TV:hen.
Minä en näe tässä kumppanuusvanhemmudessa samankaltaisuutta seksiohjelmien kanssa. Tässä "Lapsi tuntemattoman kanssa" on ymmärtääkseni vastuuntuntoisia miehiä ja naisia, jotka ovat valmiit vanhemmuuteen, ja hartaasti toivovat sitä. Ei kaikkien elämä mene samalla tavalla, niin että löytyisi hyvä parisuhde oiken ikäisenä. Siitä huolimatta voi lapselle tulla hyvä elämä. Emme me voi asettua ylimmiksi moraalinvartijoiksi ja määrätä toisten ihmisten elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Muutama päivä sitten luki jossain ip-lehdessä että ensimmäinen näistä muksuista on nyt syntynyt
- Yes!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla valitettavasti vähän särähtää korvaan tollanen asenne, että "minulla on oikeus äitiyteen!!"
Ite toivoisin, että lähdettäis lapsen oikeuksista liikkeelle.
Ei parisuhteessakaan lähdetä lapsen oikeuksista liikkeelle kun aletaan tehdä lasta. Lapsi tehdään siksi ”koska haluan lapsen, piste”
Ei siinä kukaan mieti lapsen oikeuksia vaikka ihan normi parisuhteessa aletaankin lasta hankkimaan. Kaikki lähtee aikuisen tahdosta, eli ”minä haluan”.
Juuri näinhän asia on. Luonto on antanut ihmisille (ja eläimille) suvunjatkamisvietin. Epäitsekkääksi julistautuminen on vain itsensä korottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla lapsella myöhemmin kivaa selitellä kavereille isin ja äidin "suhdetta"
Itselle normaalia ei tarvii selitellä. Kuten kahden äidin tai isän lapsikaan ei selittele.
Niin, ei pääministerillekään huonosti käynyt. Nyt hänellä on oma perhekin.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. HYI.
Siinäpä paheksut ja toisia alaspäin katsot.
Vierailija kirjoitti:
jos 40v nainen haluaa pennun jonkun hintelän 20v. homppelipojun kanssa, niin jotain ON vialla! Mitä ihmeen yhteishuoltajuutta siinä voi edes olla kun poju on itse vielä lapsi? Pankaa kotiin kasvamaan nuo homput. Katotaan sitten uudestaan kun ne on 50v. Miehillä kun ikä ei ole raja.
Muistaakseni kuitenkin spermapankkiin hyväksytään lahjoitukset korkeintaan 45-vuotiailta.
Siis täytyy sanoa, että kun olen kuunnellut ja lukenut suomalaisten ylipainoisuusongelmasta olen ollut hieman hämmentynyt, sillä omassa tuttavapiirisissä ja paikoissa missä liikun ei ole juurikaan ylipainoisia. Nyt kuitenkin ohjelmaa katsoessani huomio kiinnittyi erityisesti naisten ylipainoon.
Omituisia kommentteja niin täällä Vauva-palstalla kuin myös Iltalehden ja Iltasanomien kommenttipalstoilla. Ihmiset ovat nykyäänkin vielä aika rajoittuneita, jos kerta on "täysin moraalitonta" hankkia kauan toivottu lapsi toisen samaa haluavan kanssa. Se että juuri sinä et voisi kuvitella itse tekeväsi jotain ei tarkoita, että kyseessä olisi jotakin eettisesti väärää.
Onko tietoa montako vauvaa tästä ohjelmasta on syntynyt?
Myötähäpeä, kun kuopiolainen lausui Marcon nimen useaan kertaan "Marso".
Mistä kuopiolainen on tuttu?? Tvstä mut mistä..?
Vierailija kirjoitti:
Siis täytyy sanoa, että kun olen kuunnellut ja lukenut suomalaisten ylipainoisuusongelmasta olen ollut hieman hämmentynyt, sillä omassa tuttavapiirisissä ja paikoissa missä liikun ei ole juurikaan ylipainoisia. Nyt kuitenkin ohjelmaa katsoessani huomio kiinnittyi erityisesti naisten ylipainoon.
Itselleni pisti silmään ehkä tyylitaju (tai sen poissaolo) myös! kaikki paitsi se vanhempi mies (Ari?) ja nuorempi homomies olivat aika järkyttävän näköisiä ottaen huomioon että tämä oli ensitapaaminen "parien" välillä ja tärkeä hetki tehdä vaikutus myös fyysisen olemuksen kautta. Miten tällä yhdellä oli päällä joku Pori Jazz t-paita ja sillä kaljulla punainen ja haalistunut pusero 90-luvulta?
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo ylipainoiset ees tuu raskaaksi.
Mitä tuo Ari luuli hakevansa tuolta kun sanoi haluaa urheilullisen ja koulutetun lapsen äidiksi? Ei tuo mikään deittiohjelma ole.
Kumpi antaa lapselle paremmat eväät elämään: kouluttamaton ja ylipainoinen äiti vai äiti, joka on koulutettu ja liikunnallinen? Sosioekonominen asema on kuitenkin vielä nykyäänkin aika helposti sukupolvelta toiselle periytyvää. Ja lisäksi, jos isä itse on koulutettu ja liikunnallinen on luultavasti helpompaa löytää yhteinen sävel lastenkasvatuksessa, jos äitikin elää kohtuu samanlaista elämää ja omaa samoja arvoja isän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joo... haaveena voi olla joka toinen viikonloppu - vanhemmuus tai ehkä harvemminkin. Siis ei hel-vetti. Miksi se lapsi siis pitikään saada?
Mutta tuollainenhan tilanne on usein avio- tai avioerojen jälkeenkin. Harva liitto nykyään kestää, "kunnes kuolema meidät erottaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo... haaveena voi olla joka toinen viikonloppu - vanhemmuus tai ehkä harvemminkin. Siis ei hel-vetti. Miksi se lapsi siis pitikään saada?
Kummilapsi voisi olla näille parempi.. sitä voi ottaa kylään aina välillä kun huvittaa
Ei toisten lasta niin vain oteta ja anneta. Ja se lapsi on aina TOISTEN.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo ylipainoiset ees tuu raskaaksi.
Mitä tuo Ari luuli hakevansa tuolta kun sanoi haluaa urheilullisen ja koulutetun lapsen äidiksi? Ei tuo mikään deittiohjelma ole.
Ei ehkä toivo vähemmän älykästä lasta, jolla lihavuusgeenejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten ees nuo nuoret homppelit voisi harrastaa seksiä naisen kanssa, kun se ei luonnossakaan tule toteutumaan. Siis eihän ne saa stond...sta. ja vielä vähemmän jonkun lihavan menopaussiakan kaa johon ei ole tunteita.
Ei kenelläkään o!e tarkoitus harrastaa seksiä vaan muovikippoon tavara vedetään ja sitä tehdessä voi vaikka katsoa komeiden miesten kuvia, pipetillä lasti sisään ja se on siinä.
Jos kuitenkin syttyisi romanssi ohjelmaa tehdessä, niin saisikohan pariskunta yrittää lasta perinteisellä menetelmällä? Halvemmaksi tulisi tuotannolle.
Osallistujat eivät näytä ymmärtävän, että vanhemmuudessa on kyseessä koko elämänaikainen, biologiaperustainenkin tärkeä läheissuhde äidin, isän sekä lapsen kesken. Kumppanivanhempi tuskinpa pystyy täysin täyttämään tällaisen suhteen vaativaa velvoitetta ja tarvetta.
Todella rasittava savolainen musta-violetti nainen. Vei huomiota ja tilaa sekä vaikutti itsepäiseltä ja itsestään huonosti huolta pitävältä...
Kuka haluaa lapsen tuollaisen naisen kanssa?
Juhana bongattu Hotel Swanista yhden repliikin roolista. Taitaa olla joku wannabe-näyttelijä... Marco on myöskin esiintynyt parissakin ohjelmassa. Yksi oli ainakin joku parinhakuohjelma. Lieneekö muillakin jo ennestään tv-taustaa...