Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies kourii tuntematonta naista baarissa?

Vierailija
16.03.2020 |

Ja miksi? Missä käytöstavat?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sellainen joka aikoo saadakin naista.

Kiltit hissukat ei saa mitään.

Kouriminen on kuvottavaa

Ei muuta edellistä. Miehet sikailee kaikkea sitä sikailua mitä sinä pidät kuvottavana koska on riittävästi naisia johon se toimii.

Tää. Kourijoita ja weinsteineja on olemassa, koska nuo keinot toimii naisiin. Ihan naisten oma syy. Lakatkaa antamasta niille miehille, jotka tekee tuota, niin ongelma poistuu paljon paremmin kuin millään metoo-lokakampanjoilla tai vankilatuomioilla.

M/39

Vierailija
22/40 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava tilanne jokunen kuukausi takaperin. Olin kaverin kanssa viihteellä ja tanssilattialla. Yhtäkkiä joku suunnilleen ikäiseni jätkä tarrasi perääni kiinni. Hätistelin häntä pois, sillä olen kihloissa enkä nyt muutenkaan ole ikinä nauttinut siitä, jos yhtäkkiä tullaan takamukseen kiinni. Kohta tämä sama äijä tuli uudelleen takamukseeni kiinni eikä meinannut millään lähteä. Vasta kun kaveri ärähti hänelle kunnolla, jätti jätkä onneksi rauhaan.

Näissä tilanteissa tulee mietittyä, että minkälainen kunnioitus tällaisilla miehillä edes on. Varmaan aika olematon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdottomasti, olen kourinut, läpsinyt ja pannut.

Vierailija
24/40 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottava tilanne jokunen kuukausi takaperin. Olin kaverin kanssa viihteellä ja tanssilattialla. Yhtäkkiä joku suunnilleen ikäiseni jätkä tarrasi perääni kiinni. Hätistelin häntä pois, sillä olen kihloissa enkä nyt muutenkaan ole ikinä nauttinut siitä, jos yhtäkkiä tullaan takamukseen kiinni. Kohta tämä sama äijä tuli uudelleen takamukseeni kiinni eikä meinannut millään lähteä. Vasta kun kaveri ärähti hänelle kunnolla, jätti jätkä onneksi rauhaan.

Näissä tilanteissa tulee mietittyä, että minkälainen kunnioitus tällaisilla miehillä edes on. Varmaan aika olematon.

Täh? Oletko sairas? No kat oporukka on siellä kännissä ei alkoholi mikään älyä lisäävä lääke ole vaan se vahvistaa luontaisia himoja ja yleensä miehillä on himo naisten perseisiin, sillä kiihottaviahan ne on. Puristella ja maistella ja kaksi erilaista ja makuista reikääkin. Ooh!

Vierailija
25/40 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen räkälöissä nämä palstafeministit oikein käy?

Vierailija
26/40 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Oletko sairas? No kat oporukka on siellä kännissä ei alkoholi mikään älyä lisäävä lääke ole vaan se vahvistaa luontaisia himoja ja yleensä miehillä on himo naisten perseisiin, sillä kiihottaviahan ne on. Puristella ja maistella ja kaksi erilaista ja makuista reikääkin. Ooh!

Ai minä olen sairas, että kerroin ketjuun viittaavaan oman kokemukseni ja totesin, ettei tuollaisilla kourijoilla ole minkäänlaista kunnioitusta.?

Kännissä tai ei, se ei asiaa lievennä tai oikeuta toisiin koskemaan ilman lupaa. En tosin tiedä, minkälaiseen ajatusmaailmaan sinut tai alapeukuttajat on kasvatettu.

Vierailija
27/40 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saa olla ahdistelija mutta samaan aikaan pitää olla itsevarma ja päättäväinen. Vässykkä ei ainakaan saa mitään.

Vierailija
28/40 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies, joka tietää että hänelle se annetaan anteeksi...

Vierailija
29/40 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOSIMIES!!

T: PERTTI

Vierailija
30/40 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies, joka toteutta vain biologista käyttäytymistään. Kaikilla miehillähään on baariin mennessä pimpsetti ja sykkivä peräaukko mielessä kun on pienissä keitoissa. Ja kyllä niillä naisillakin sykkii alapäässä kun haistavat miesten testosteronin.

Sä et ole tavallisia miehiä nähnytkään. Tavalliset miehet eivät ole eläimellisiä PERVERSSEJÄ,jotka ei kunnioita muita.

Vierailija
31/40 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai minä olen sairas, että kerroin ketjuun viittaavaan oman kokemukseni ja totesin, ettei tuollaisilla kourijoilla ole minkäänlaista kunnioitusta.?

Kännissä tai ei, se ei asiaa lievennä tai oikeuta toisiin koskemaan ilman lupaa. En tosin tiedä, minkälaiseen ajatusmaailmaan sinut tai alapeukuttajat on kasvatettu.

Ei meitä ole tarvinnut mitenkään kasvataa. On itsestään selvää että kun mies on isompi ja vahvempi ja elämä lähtee liikkeelle miehestä, niin jos me haluamme niin me otamme ja saamme.

Vierailija
32/40 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset persepuristelijat eivät ole normaaleja ihmisiä. Jos on riski ahdistella muita, silloin ei saa kännätä.

Vierailija
33/40 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä meni jonkun setämiehen fantasiaksi koko ketju. Mene pois.

Vierailija
34/40 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meitä ole tarvinnut mitenkään kasvataa. On itsestään selvää että kun mies on isompi ja vahvempi ja elämä lähtee liikkeelle miehestä, niin jos me haluamme niin me otamme ja saamme.

Onko sun äo alle 80?

Vierailija
35/40 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka tekee itsarin vankisellissä, kun sen toimintaa tutkitaan.

Vierailija
36/40 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella inhottavaa, jos ruuhkaisessa baarissa joutuu menemään ihmisjoukon läpi esim. vessaan. Tietää, että aina kouritaan. Se on epätoivottua ja ahdistavaa. Ja ihan joka *itun ikinen kerta niin tapahtuu, vaikka kuinka omaksuu kasvoille norsun*ittuilmeen ja rynnii kyynärpäillä. Kiltteys pahensi.

Vierailija
37/40 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen kourii baarissa?

Millainen nainen kourii portsaria ja tarjoilijaa?

Millainen nainen kourii taksikuskia?

Millainen nainen kourii jopa poliisia?

Vierailija
38/40 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on todella inhottavaa, jos ruuhkaisessa baarissa joutuu menemään ihmisjoukon läpi esim. vessaan. Tietää, että aina kouritaan. Se on epätoivottua ja ahdistavaa. Ja ihan joka *itun ikinen kerta niin tapahtuu, vaikka kuinka omaksuu kasvoille norsun*ittuilmeen ja rynnii kyynärpäillä. Kiltteys pahensi.

Missä räkälöissä oikein käyt? Kuvitteletkohan itsestäsi hiukan liikoja? Onko katsekin jo seksuaalista häirintää?

Vierailija
39/40 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sellainen joka aikoo saadakin naista.

Kiltit hissukat ei saa mitään.

Kouriminen on kuvottavaa

Ei muuta edellistä. Miehet sikailee kaikkea sitä sikailua mitä sinä pidät kuvottavana koska on riittävästi naisia johon se toimii.

Tää. Kourijoita ja weinsteineja on olemassa, koska nuo keinot toimii naisiin. Ihan naisten oma syy. Lakatkaa antamasta niille miehille, jotka tekee tuota, niin ongelma poistuu paljon paremmin kuin millään metoo-lokakampanjoilla tai vankilatuomioilla.

M/39

Toope, en ole vastuussa muiden naisten tekemisistä. Ei kenelläkään miehellä ole oikeutta kouria minua vaikka se olisi toiminut kymmeneen edelliseen naiseen.

Vierailija
40/40 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei saa olla ahdistelija mutta samaan aikaan pitää olla itsevarma ja päättäväinen. Vässykkä ei ainakaan saa mitään.

Millaiselle idiootille itsevarmuus ja ahdistelu ovat lähelläkään toisiaan? Teidän älynlahjoillanne ei ole ihme, että olette yksinäisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme