Ihmiset hamstrasivat kirjoja kirjastossa!!!!!!!!
Viime minuutille asti, jopa isot lapsiperheet oli liikkeellä hamstraamassa
Kommentit (32)
Minullakin hyllyssä lukematomia kirjoja.
Ei pitäisi niin monta olla samassa tilassa
Toiset hamstraa kirjoja, toiset vessapaperia. Jotkut vodkaa 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Toiset hamstraa kirjoja, toiset vessapaperia. Jotkut vodkaa 🤣🤣🤣
Toivon, etteivät kirjastohamsterit ole epätoivoisia vessapaperia vaille jääneitä.
Meillä on reilut 1500 kuolleesta puusta tehtyä kirjaa ja Storytel-tilaus, olen valmis.
P.S. Monista (kaikista?) kirjastoista voi myös lainata e-kirjoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en tiedä meneekö nyt mainostamiseksi mutta suosittelen Storytelia ja Bookbeatia. Nextory on myös hyvä.
Hyvät valikoimat kirjoja ja äänikirjoja.
Aivan sairaan kalliita.
Maksan vajaan 17 €/kk, kuuntelen suunnilleen 10-15 kirjaa per kk riippuen vähän kirjan pituudesta. Eli yhden kirjan "hinnaksi" jää n. 1,1-1,7 €.
Vierailija kirjoitti:
en tiedä meneekö nyt mainostamiseksi mutta suosittelen Storytelia ja Bookbeatia. Nextory on myös hyvä.
Hyvät valikoimat kirjoja ja äänikirjoja.
Itse olen välillä kokeillut, mutta en jaksa koskaan kunnolla kuunnella ja alan miettimään jotain muuta huomaten, että en ole kuunnellut yhtään. Tämä siis äänikirjoihin liittyen.
"Toivon, etteivät kirjastohamsterit ole epätoivoisia vessapaperia vaille jääneitä."
Jos kirja on vain vähän likainen palauttaessa, niin tuskin kirjastossa huomaavat.
Me ennakoitiin jo lauantaina ja käytiin lasten kanssa lainaamassa iso kasa kirjoja.
En itse hakisi kirjastosta tässä tilanteessa ihmisten käpälöimiä kirjoja kotiini. Jos omassa hyllyssä ei ole kirjoja, voi käyttää sähköisiä kirjapalveluja. Nykyajan trendi on ollut jo jonkin aikaa, että kirjat ja kirjahyllyt eivät sovi sisustukseen. Itselläni on onneksi iso oma kirjakokoelma, josta riittää lukemista pitkäksi aikaa.
Kirjahylly sopii aina sisustukseen, mulla ainakin. Ja e-kirjat ei innosta, ei niissä ole samaa tunnelmaa kuin oikeissa kirjoissa, eikä niitä ole mitenkään mukava edes lukea.
Niin minullakin. Ja kuinka paljon kotivaralle on naureskeltu ja pidetty kirjahyllyjä tarpeettomina. Siinä nyt näette, ei ole tarpeetonta.