Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian 2020 -keskustelu

Vierailija
16.03.2020 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-maajussille-morsia…

Jussit ja jussittaret julkaistu, ja illalla sitten tulee jakso tv:stä ulos. Onko tuttuja mukana?

Kommentit (1788)

Vierailija
1201/1788 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta, olin unohtanut jo ton kommentin. Sama kuin kysyisi "Mitä tehdään huomenna?" ja vastaus olisi "En tiedä, koska elän nyt tätä päivää". Siis jotenkin näsäviisas ja koppava. Onneksi ei tullut valituksi.

Aleksi valitsi väärin. Luultavasti vaihtoi Jasmin -nimiseen tyttöön? 

Samoin Jouni. Mikä emämoka valinta :( En vieläkään voi ymmärtää. Huhhuh. Raukka parka. Aura olisi pitänyt valita. 

Aleksiko vaihtoi Jasminiin? Onko tästä ollut jotain juttua jossain?

30-vuotias mies on pienipoloinen? Huhheijaa.

Vierailija
1202/1788 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen kommentti, kun toinen kysyy että jos olisit koira niin minkä rotuinen.

Toinen vastaa, että olen ihminen enkä mikään koira. 

Jepjep ja huhhuh.

No oli kysymyskin kummallinen. Useimmile ihmisille ei koirarodut ja niiden ominaisuudet ole niin hanskassa, että tuohon osaisi vastata perustellusti. Vitsiksi voi kyllä heittää, vaikka 'olen suursnautseri - minullakin on parta ja olen isokokoinen'. Mutta miten tuo vie tutustumista eteenpäin, ei mitenkään.

Minusta ei ollut vaan ihan hyvä jäänmurtajakysymys. Itse asiassa todella hyvä keskustelun ja kevyen pohdinnan aihe. Tai voisihan sitä vaikka ensin jäykistellä ja sitten kysyä ensimmäisenä, että 'mitä haluat parisuhteelta'. Minusta olisi vallan piristävää nähdä rentoa keskustelua edes vilauksella ihan muusta asiasta kuin parisuhteesta johon liittyvät keskustelut ovat mielikuvituksettomuuden ja tylsyyden huipentumia tässä ohjelmassa.

Minustakin ihan hyvä kysymys, eihän siihen rotua tarvii osata sanoa, voi vastata vaikka puudeli, koska tykkään laittautua tai sylikoira koska olen pieni ja tykkään rapsutuksesta. Tai poliisikoira, koska pidän kunnostani huolta ja olen tarkka tai joku paksuturkkinen rotu, koska viihdyn ulkona...

Jarin vastaus oli tosiaan tyypillinen esimerkki siitä, että ei osata tai haluta ottaa toisen ajatuksesta kiinni ja sitä kautta osoittaa mielenkiintoa ja kunnioitusta toisen yrittämistä ja ajatuksia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1788 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidihän on voinut esittää tuon koirakysymyksen kaikille kolmelle miehelle.

Vierailija
1204/1788 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen kommentti, kun toinen kysyy että jos olisit koira niin minkä rotuinen.

Jepjep ja huhhuh.

No oli kysymyskin kummallinen. Useimmile ihmisille ei koirarodut ja niiden ominaisuudet ole niin hanskassa, että tuohon osaisi vastata perustellusti. Vitsiksi voi kyllä heittää, vaikka 'olen suursnautseri - minullakin on parta ja olen isokokoinen'. Mutta miten tuo vie tutustumista eteenpäin, ei mitenkään.

Minusta ei ollut vaan ihan hyvä jäänmurtajakysymys. Itse asiassa todella hyvä keskustelun ja kevyen pohdinnan aihe. Tai voisihan sitä vaikka ensin jäykistellä ja sitten kysyä ensimmäisenä, että 'mitä haluat parisuhteelta'. Minusta olisi vallan piristävää nähdä rentoa keskustelua edes vilauksella ihan muusta asiasta kuin parisuhteesta johon liittyvät keskustelut ovat mielikuvituksettomuuden ja tylsyyden huipentumia tässä ohjelmassa.

Minustakin ihan hyvä kysymys, eihän siihen rotua tarvii osata sanoa, voi vastata vaikka puudeli, koska tykkään laittautua tai sylikoira koska olen pieni ja tykkään rapsutuksesta. Tai poliisikoira, koska pidän kunnostani huolta ja olen tarkka tai joku paksuturkkinen rotu, koska viihdyn ulkona...

Jarin vastaus oli tosiaan tyypillinen esimerkki siitä, että ei osata tai haluta ottaa toisen ajatuksesta kiinni ja sitä kautta osoittaa mielenkiintoa ja kunnioitusta toisen yrittämistä ja ajatuksia kohtaan.

Mielestäni tuo Heidin kysymys oli ihan tyhmä.

Vierailija
1205/1788 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep ja huhhuh.

Mielestäni tuo Heidin kysymys oli ihan tyhmä.

Pointti onkin se, että oli kysymys tyhmä tai ei, niin miten sen käsittelet jos edessäsi on ihminen johon olet ihastunut ja haluat tulla valituksi. Jos kokee, että tyhmiä kysymyksiä tulee liikaa niin eiköhän homma ole molempien puolesta taputeltu. 

Vierailija
1206/1788 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Jarin tylyhkö koirakommentti voi johtua siitäkin jos koko aika on menty koirien kanssa ja koirat ovat olleet pääasia, puhuttu koirista jne. Niin Jari oli jo kyllästynyt kaulaansa myöten koira-aiheeseen kun treffeilläkin vielä otettiin koirat esiin.

Tietysti olisi voinut toisinkin vastata, mutta jos ajatteli juuri niin.

Että ihminen ei ole koira vaan ihminen. Että puhutaan jostain muusta tai puhutaan suoraan ilman kiertoilmaisuja.

Jos halusi paljastaa heti oman luonteensa ja keskustelutyylinsä.

Eli ajatteli ota tai jätä.

Vierailija
1207/1788 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Heidi humalassa päätösjaksossa valintaa tehdessään?

Vierailija
1208/1788 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen, että Jounilla on ollut Aura mielessä yksilötreffeihin asti. Heidän keskustelut rannalla olivat nihkeät. Aura sanoi, että olivat tyttöjen kanssa puhuneet siitä, että kun Jounista ei saa irti mitään henkilökohtaista yms. Jouni jankkasi useaan kertaan, että hän on hyvä kuuntelija. Varmaan onkin, mutta kyllä hänen pitää jotain antaakin itsestään. Ja Aura sanoi Jounilla, että älä hekota tms, ja siitäkään Jouni ei tykännyt. Loukkaantuiko Jouni Auralle jotenkin ja siksi spoilereiden mukaan valitsee toisen tytön??

Vierailija
1209/1788 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelen, että Jounilla on ollut Aura mielessä yksilötreffeihin asti. Heidän keskustelut rannalla olivat nihkeät. Aura sanoi, että olivat tyttöjen kanssa puhuneet siitä, että kun Jounista ei saa irti mitään henkilökohtaista yms. Jouni jankkasi useaan kertaan, että hän on hyvä kuuntelija. Varmaan onkin, mutta kyllä hänen pitää jotain antaakin itsestään. Ja Aura sanoi Jounilla, että älä hekota tms, ja siitäkään Jouni ei tykännyt. Loukkaantuiko Jouni Auralle jotenkin ja siksi spoilereiden mukaan valitsee toisen tytön??

Paljon mahdollista. Jounilla senverran heikko itsetunto, että taisi mennä ihan lukkoon Auran puhuessa "hankalia".

Vierailija
1210/1788 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep ja huhhuh.

Tosiaan tuo kommentti oli tosi outo,vähättelevä ja ylimielinen. Ensin ajattelin että tämä Jari on tasainen, luotettava, rehellinen, jalat maassa-tyyppi, mutta taisin olla väärässä. Eilisen jakson perusteella onkin rasittava viisastelija.

Taisi vain kyllästyä Heidiin ja koiranelämään, eikä halunnut tulla valituksi.

Vierailija
1211/1788 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepjep ja huhhuh.

Olisin vastannut samallalailla. Liikaa tuota koirajuttua joka paikkaan.

Vierailija
1212/1788 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep ja huhhuh.

Eikä sillä rodulla niin väliä, kunhan heiluttaa Heidille häntää...

Vierailija
1213/1788 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep ja huhhuh.

Olisin vastannut samallalailla. Liikaa tuota koirajuttua joka paikkaan.

Minusta Heidi testasi sillä miehen (ehkä kaikkien miesten) huumorintajua.

Vierailija
1214/1788 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo Timo valittu ihan vaa sen takia, että sille ei tarvitse selittää mitään suhteesta, toisin kuin näille tungetteville jareille.

Vierailija
1215/1788 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep ja huhhuh.

Eikä sillä rodulla niin väliä, kunhan heiluttaa Heidille häntää...

Haukkumista ei sensijaan suositella.

Vierailija
1216/1788 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon mahdollista. Jounilla senverran heikko itsetunto, että taisi mennä ihan lukkoon Auran puhuessa "hankalia".

Tästä Aurasta on tullut mun suosikki. En tosin usko että Jouni kelpaisi Auralle 'loppujen lopuksi'.

Vierailija
1217/1788 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo Timo valittu ihan vaa sen takia, että sille ei tarvitse selittää mitään suhteesta, toisin kuin näille tungetteville jareille.

Timosta on varmaan helpoin rimpuilla irti samantien. Kerran jo tehtykin:-)

Vierailija
1218/1788 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikkini kaikista osallistujista oli Jasmin. Aivan upea Jasmin, mutta en kuitenkaan näe hänen ja Aleksin sopivan toisilleen. Toivoin siksi sarjaa seuratessani ettei Aleksi valitsisi ainakaan häntä, koska ajattelen hänen sopivan paljon paremmin yhteen toisenlaisen luonteen ja temperamentin omaavan miehen kanssa.

Vierailija
1219/1788 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aura <3 

Vierailija
1220/1788 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma suosikkini kaikista osallistujista oli Jasmin. Aivan upea Jasmin, mutta en kuitenkaan näe hänen ja Aleksin sopivan toisilleen. Toivoin siksi sarjaa seuratessani ettei Aleksi valitsisi ainakaan häntä, koska ajattelen hänen sopivan paljon paremmin yhteen toisenlaisen luonteen ja temperamentin omaavan miehen kanssa.

totta, jonkun urheilullisen eläimistä pitävän tavoitteellisen miehen kanssa, joka on irtautunut äidin tisulta.